    From: "The Ghost" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować
    Date: Sat, 7 Apr 2018 21:09:44 +0200

    Witam!

    Otóż problem jest następujący:

    Drukarka HP DeskJet D1660 działała sobie na komputerze z Win XP wpiętym do
    sieci i czasem zdarzało się, że korzystał z niej przez sieć inny. Ogólnie
    poza tym, że kartridże dość drogie i była dość hałaśliwa nie było z nią w
    sumie problemu.

    Raz zdarzyło się, że chciałem wydrukować plik PDF (w załączniku). Plik
    wydrukował się tak jak na załączonym obrazku (jakieś dziwne linie na dole
    przy polu podpis). Po jego wydrukowaniu drukarka przestała drukować. Cały
    czas po włączeniu miga lampka zasilania i nic się nie dzieje. Można ją
    włączyć/wyłączyć. Wózek po otwarciu klapy normalnie wysuwa kartridże. Zmiana
    kartridży nie pomaga. Przed zdarzeniem drukowała normalnie (nie było żadnych
    oznak np. kończącego się tuszu).

    Dzień później podłączyłem ją znów do sieci (do prądu). Wyjąłem z tyłu wtyk
    USB, wyłączyłem i włączyłem i... znów zaczęła normalnie drukować.
    Wydrukowałem plik *.DOC - bez zarzutu. Potem z ciekawości znów ów feralny
    PDF... i znów to samo. Co gorsza sterownik drukarki działa, ale w programie
    do obsługi HP nie widać nic poza czarnym ekranem

    Obecnie drukarka zachowuje się tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=b1ama-2tvt0

    Styki na kartridżach wydają się być ok. Podłączenie drukarki też
    (czyszczenie prowadnicy papieru uruchamia się normalnie. Czyżby uwalony
    któryś kartridż? Wymiana na inny też nie pomaga. Czy plik PDF może uszkodzić
    drukarkę?

    Czy ktoś wie, o co może chodzić? Tak jak wspomniałem nawet za bardzo nie mam
    możliwości sprawdzić z komputera co jej dolega, bo sterownik jest tak
    badziewny, że po uruchomieniu Centrum Obsługi HP nie wyświetla się nic poza
    czarnym okienkiem. Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc

    Pozdrawiam, M.