  • 1. Data: 2016-05-23 16:48:56
    Temat: HP J110a
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Szukam drivera do drukarki HP J110a pod Win XP SP1. Znalazłem dziesiątki
    stron z driverami, ale wymagają co najmniej SP2.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-05-23 18:29:42
    Temat: Re: HP J110a
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 23 May 2016 16:48:56 +0200, Kamil napisał(a):

    > Witam
    >
    > Szukam drivera do drukarki HP J110a pod Win XP SP1. Znalazłem dziesiątki
    > stron z driverami, ale wymagają co najmniej SP2.

    To zainstaluj tego Service Pack 2 do XP - w czym problem?

    [ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out, ]
    [ you can still fall back down in an instant. (Max Payne) ]

  • 3. Data: 2016-05-25 12:08:17
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk"

    > To zainstaluj tego Service Pack 2 do XP - w czym problem?

    Jest właśnie problem, a nawet dwa. Komputer służy do obróbki filmów. Po
    zainstalowaniu SP2, MPC przestaje wczytywać napisy z pliku. Po zmuszeniu go
    w opcjach i ręcznym ładowaniu subtitle, nie integruje się z nakładką video.
    Póki co to Intel. A na drugim z AMD na AM2 (bo na nim chciałem mieć
    możliwość używania nowszego softu) po zainstalowanie SP2 ciągle się sam
    restartuje, sprawdza dysk C znajdując na nim coraz więcej błędów i tak w
    kółko. Pomaga
    jedynie odtworzenie systemu z backupu (SP1).

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-05-25 12:43:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 25 May 2016 12:08:17 +0200, Kamil napisał(a):

> [...]
    > w opcjach i ręcznym ładowaniu subtitle, nie integruje się z nakładką video.

    MPC czy MPC-HC?

> [...]
    > restartuje, sprawdza dysk C znajdując na nim coraz więcej błędów i tak w
    > kółko. Pomaga jedynie odtworzenie systemu z backupu (SP1).

    Ale jesteś pewien kondycji dysku zarówno fizycznej, jak i poprawności
    logicznej?

    [ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ]
    [ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ]
    [ (Chris Rock) ]

  • 5. Data: 2016-05-26 17:56:17
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

    > MPC czy MPC-HC?

    Mam oba. MPC-HC nie współpracuje z nakładką nawet w SP1.

    > Ale jesteś pewien kondycji dysku zarówno fizycznej, jak i poprawności
    > logicznej?

    Pewności nigny do końca mieć nie można. Victoria pokazuje zero relokacji i
    ogólnie good. Na SP1 jest dobrze. Problem był jakiś czas temu opsisywany. Z
    tego co zrozumiałem M$ robił niośniki pod Intelem i to później gryzło się z
    AMD. Tyle, że ja wześniej miałem sprzęt na Athlonach/Duronach i nie było
    tego problemu. Obecnie dzieje sie to na AM2 LE 1155. Zaprzyjaźniony serwis
    powiedział mi, że SP2 było kilka razy poprawiane i on powinien dać radę (ma
    te poprawki).

    I trochę z innej beczki. Mam drugi sprzęt z drugirj ręki z fakturą i
    hologramem na Vistę. Migrowałem w dół do XP, ale z mojego nośnika. Da się
    taki system zarejestrować/aktywować?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2016-05-26 19:26:54
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 26 May 2016 17:56:17 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ni76bg$kui$1@node1.news.atman.pl>
    od "Kamil" <m...@t...pl> :

    >Mam oba. MPC-HC nie współpracuje z nakładką nawet w SP1.

    >Pewności nigny do końca mieć nie można. Victoria pokazuje zero relokacji i
    >ogólnie good. Na SP1 jest dobrze.

    Podaj parametry SMART tego dysku:

    05, C4, C5, C6.
    Jeśli C5 jest większy od zera to jest prawdopodobne, że dysk do
    śmieci.
    C5 to sektory które są na tyle fizycznie uszkodzone, że wewnętrzne
    procedury korekcji błędów nie potrafią ich poprawnie odczytać.
    Można to naprawić za pomocą MHDD(np z SystemrescueCD), ale jeśli ilość
    tych sektorów jest duża i zwiększa się(>20 - 30) to wymiana dysku
    będzie konieczna(nie ma tu znaczenia wersja systemu i poprawki w nim
    zainstalowane).

  • 7. Data: 2016-05-27 00:19:14
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" napisał:

> [...]

    > tych sektorów jest duża i zwiększa się(>20 - 30) to wymiana dysku
    > będzie konieczna(nie ma tu znaczenia wersja systemu i poprawki w nim

    Czytałeś moje wcześniejsze posty?

    "nie ma tu znaczenia wersja systemu"

    To znaczy, że na SP1 też powinno być źle?

    Pzdr

  • 8. Data: 2016-05-28 15:33:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 26 May 2016 17:56:17 +0200, Kamil napisał(a):

    > Mam oba. MPC-HC nie współpracuje z nakładką nawet w SP1.

    Można spytać o co chodzi z ową nakładką? Bo póki nie wiem, to nie mam jak
    zasymulować nawet. :(

    > Pewności nigny do końca mieć nie można. Victoria pokazuje zero relokacji i
    > ogólnie good.

    Ja piszę o strukturze logicznej. Victoria sprawdza sprzętowo.

> [...]
    > powiedział mi, że SP2 było kilka razy poprawiane i on powinien dać radę (ma

    Tu jestem zdziwiony, gdyż nigdy nie miałem problemów z działaniem
    odtwarzania wideo na XP - czy to był system z SP1, 2 lub 3. Po prostu MPC-HC
    czy VLC po prostu brały i odtwarzały. Gdyby nie odtwarzały, to bym się
    wściekł.

    > I trochę z innej beczki. Mam drugi sprzęt z drugirj ręki z fakturą i
    > hologramem na Vistę. Migrowałem w dół do XP, ale z mojego nośnika. Da się
    > taki system zarejestrować/aktywować?

    Tu napiszę wprost - nie mam pojęcia.

    [ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich. ]
    [ (A.M. Fredro) ]

  • 9. Data: 2016-05-29 01:00:43
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

    > Można spytać o co chodzi z ową nakładką? Bo póki nie wiem, to nie mam jak
    > zasymulować nawet.

    Interfejs do regulacji jasności, kontrastu, nasycenia i czasem nawet
    odcienia koloru.
    > Ja piszę o strukturze logicznej. Victoria sprawdza sprzętowo.

    Nie wiem jak to sprawdzić, ale ... Na świeżo sformatowany dysk, nowa, czysta
    instalka. Bez dostępu do internetu, więc chyba można wykluczyć robactwo i
    inne szkodniki. Po kolei zainstalowane drivery dedykowane do płyty i
    systemu. I działa bez zakłóceń. Problemy zaczynają się po zaibstalowaniu
    SP2.

    Pzdr