  • 1. Data: 2011-03-12 12:19:31
    Temat: HTC Wildfire Aplikacje Java
    Od: "Piotrek" <p...@e...pl>

    Witam,
    W jaki sposób uruchomić aplikacje Java na telefonie HTC Wildfire?
    Przeszukałem różne fora i dowiedziałem się że potrzebny jest do tego
    emulator np. Java/J2ME Runner. Skąd go można pobrać? Bardzo proszę o pomoc w
    rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam.

    Piotrek

  • 2. Data: 2011-03-16 08:59:58
    Temat: Re: HTC Wildfire Aplikacje Java
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Jakość emulacji zależy od samego apletu z czego i jak został
    zrobiony.
    Jak już masz Androida, zapomnij o javie.

  • 3. Data: 2011-03-16 11:01:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 01:59:58 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

    > Jak już masz Androida, zapomnij o javie.

    ROTFL!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński