  • 1. Data: 2003-06-02 19:55:10
    Temat: HTTPS-logowanie do mBanku
    Od: "Lukas276" <l...@p...fm>

    Witam.

    Mam pewien problem z otwarciem stron w https (secure HTTP), m.in. logowania
    do mBanku
    https://www.mbank.com.pl/

    Czy ktos z grupy moglby pomoc?
    Posiadam stale lacze. Przegladarka skonfigurowana tak, jak podaje mBank.

    Aby ktos nie powiedzial, ze NTG to problem dotyczy banku :)

    Prosze o pomoc.
    Pozdrawiam.
    Lukas 276

  • 2. Data: 2003-06-02 20:49:37
    Temat: Re: HTTPS-logowanie do mBanku
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Lukas276 wrote:
    > Witam.
    >
    > Mam pewien problem z otwarciem stron w https (secure HTTP), m.in.
    > logowania do mBanku
    > https://www.mbank.com.pl/

    Witam,

    a co sie dzieje? Wlasnie wszedlem - tylko browser sciaga gowniany
    certyfikat z verisignu- od czasu do czasu tak sie dzieje - jakby nie
    moglo to dzialac 'normalnie' :)))

    Przez to ze sciaga (crl-brun2.verisig.com - 691562 bytes) to logowanie
    jak i otwarcie strony moze sie trosze wydluzyc - w zaleznosci od
    posiadanego lacza.

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2003-06-02 21:06:28
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    A co znaczy "pewien problem" ???? jakiś komunikat ?

  • 4. Data: 2003-06-03 04:50:43
    Od: "Lukas276" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A co znaczy "pewien problem" ???? jakiś komunikat ?

    Nie otwiera strony, pojawia sie komunikat:

    "Nie można wyświetlić strony
    Strona której szukasz jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci Web może
    mieć problemy techniczne lub może być potrzebna zmiana ustawień
    przeglądarki.

    ----

    Spróbuj wykonać następujące zadania:

    Kliknij przycisk Odśwież lub spróbuj ponownie później.

    Jeśli adres strony został wpisany do paska adresów, upewnij się, czy jest on
    wpisany poprawnie.

    Aby sprawdzić ustawienia połączenia, kliknij menu Narzędzia, a następnie
    kliknij polecenie Opcje internetowe. Na karcie Połączenie kliknij przycisk
    Ustawienia. Ustawienia powinny się zgadzać z tymi dostarczonymi przez
    Twojego administratora sieci lokalnej (LAN) lub usługodawcę internetowego
    (ISP).
    Jeśli administrator sieci włączył tę funkcję, system Microsoft Windows może
    sprawdzić sieć i automatycznie wykryć ustawienia połączenia sieciowego.
    Jeśli chcesz, aby system Windows spróbował je wykryć,
    kliknij przycisk Wykryj ustawienia sieci
    Niektóre witryny wymagają 128-bitowego połączenia zabezpieczeń. Kliknij menu
    Pomoc, a następnie kliknij polecenie Internet Explorer - informacje, aby
    określić, jak mocne zabezpieczenia są zainstalowane.
    Jeśli próbujesz przeglądać bezpieczną witrynę, upewnij się, czy ustawienia
    Zabezpieczeń obsługują ją. Kliknij menu Narzędzia, a następnie kliknij
    polecenie Opcje internetowe. Na karcie Zaawansowane przejdź do sekcji
    Zabezpieczenia i sprawdź ustawienia dla protokołów SSL 2.0, SSL 3.0, TLS
    1.0, PCT 1.0.
    Kliknij przycisk Wstecz, aby wypróbować inne łącze.

    Nie można znaleźć serwera lub błąd DNS
    programu Internet Explorer "

    Ot co.

    Dodam, ze przy skorzystaniu z modemu i lacza TPSA przez 0202122 strona sie
    laduje :(

    Pzdr. L 276

  • 5. Data: 2003-06-03 07:19:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 3 Jun 2003 06:50:43 +0200, Lukas276 <l...@p...fm> napisał:

> [...]
    > programu Internet Explorer "
    >
    > Ot co.
    >
    > Dodam, ze przy skorzystaniu z modemu i lacza TPSA przez 0202122 strona

    No to chyba porozmawiaj jednak z chlopcami z Robsatu. Powaznie porozmawiaj.

    M.

  • 6. Data: 2003-06-03 07:39:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Lukas276 <l...@p...fm> wrote:

> [...]

    > Strona której szukasz jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci Web może
    > mieć problemy techniczne lub może być potrzebna zmiana ustawień

    AAA, masz windowsy i MSIE? To masz problem :>

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2003-06-03 10:18:35
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Niezupelnie, ja mam ten sam problem jak chce wejsc bezposrednio z zakladek do
    https.... - jak wchodze przez http... lub http://www.mbank.pl i pozniej
    wybieram logowanie to nie mam najmniejszych problemow. Moja przegladarka to
    Opera 7.11, system operacyjny Windows PE, IP mojej maszyny
    toshiba.sks.muni.cz. Tak wiec chyba cos chrupie w mBanku.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2003-06-03 14:21:49
    Od: "Lukas276" <l...@p...fm>

    Użytkownik "P.Sperling" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Opera 7.11, system operacyjny Windows PE, IP mojej maszyny
    > toshiba.sks.muni.cz. Tak wiec chyba cos chrupie w mBanku.

    Mój problem został rozwiązany. Wina tkwiła po stronie dostawcy usług
    internet.
    Po powtórnej zmianie IP wszysko działa. Choć dlaczego wcześniej nie działało
    nie są wstanie( nie chcą?) mi powiedzieć.

    mBank cacy :)

    > z pozdrowieniami,
    > Przemyslaw Sperling

    Pozdrawiam

    Lukas 276

  • 9. Data: 2003-06-04 01:20:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> writes:

> [...]
    >
    > Przez to ze sciaga (crl-brun2.verisig.com - 691562 bytes) to logowanie
    > jak i otwarcie strony moze sie trosze wydluzyc - w zaleznosci od

    To CRL, lista wycofanych certyfikatow. Zadnych certyfikatow sie
    z Verisignu nie sciaga, one sa wysylane przez np. serwer https.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator