  • 1. Data: 2016-12-02 22:01:38
    Temat: HUD ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Hello World :-)

    Szukam kamerki, ale jak to często bywa zeszło z tematu i HUD wpadł mi w oko.

    Na manowce wyprowadził mnie http://niusy.pl/@allegro.pl/9vq ale szybko
    wpadłem, że zablokuje mi gniazdo OBD2 i trafiłem na nieco inny X3, taki
    właśnie z Bluetoothem, że podłącza się do OBD2, ale dalej można sobie
    korzystać za pomocą tego BT. Ale tak sobie myślę, że może dalej czegoś nie
    wiem i powinienem się jeszcze porozglądać. Może np są takie co można na nich
    cokolwiek wyświetlać a nie tylko to, co przewidział producent.

    Ktoś coś ?

  • 2. Data: 2016-12-03 12:09:34
    Temat: Re: HUD ...
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 02.12.2016 o 22:01, re pisze:

    oglądałem na aliexpresssie, ale nie urzekło mnie to jednak.
    A od wiosny będę miał "wbudowany".

  • 3. Data: 2016-12-03 15:20:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 3 Dec 2016 12:09:34 +0100, Scobowski

    > A od wiosny będę miał "wbudowany".

    http://www.tomtop.com/diagnostic-tools-1654/p-k4557.
    html
    +smarkfon

    Myślałem coby nie zassać sobie tego na próbę i zestawić z wakujacym już
    obecnie Nexusem 4. W Sygicu mam nawet dodatek HUD a i pewnie OBD po BT się
    da podciągnąć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2016-12-04 18:14:16
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 03.12.2016 o 15:20, Myjk pisze:
> [...]
    > obecnie Nexusem 4. W Sygicu mam nawet dodatek HUD a i pewnie OBD po BT się

    Ciekawe to jest.
    Podziel się wrażeniami, jak sciągniesz.

  • 5. Data: 2016-12-04 21:38:03
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-12-03 14:20, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Myślałem coby nie zassać sobie tego na próbę i zestawić z wakujacym już
    > obecnie Nexusem 4. W Sygicu mam nawet dodatek HUD a i pewnie OBD po BT się
    > da podciągnąć.

    Telefon z IPSem się w ogóle nie nadaje, bo czarny za bardzo świeci.
    Nawet TN wali po oczach w nocy. Trzeba by mieć jakiegoś AmoLED albo coś
    w te klocki z rozsądnym driverem żeby czarny to były naprawde wyłączone
    diodki, np. w Lumi 1020 jest źle zrobione i przy minimalnej jasności
    trochę czarny świeci. Innych AmoLEDów nie mam, może inne lepiej
    sterowane.

  • 6. Data: 2016-12-05 02:25:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Scobowski"

    oglądałem na aliexpresssie, ale nie urzekło mnie to jednak.
    ---
    W sensie ?

  • 7. Data: 2016-12-05 02:29:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > A od wiosny będę miał "wbudowany".

    http://www.tomtop.com/diagnostic-tools-1654/p-k4557.
    html
    +smarkfon
    ---
    Włączam witrynę, procesor zaczyna mielić. Co to za syf ?

[...]
    I sądzisz, że to porównywalne z normalnym HUD'em ?

  • 8. Data: 2016-12-05 09:07:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 4 Dec 2016 20:38:03 +0000 (UTC), Przyjazny

    > Telefon z IPSem się w ogóle nie nadaje, bo czarny za bardzo świeci.

    Korzystałem z Sygicowego HUDa na szybie i problemu nie zauważyłem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2016-12-05 13:29:01
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-12-03 o 15:20, Myjk pisze:
> [...]
    > obecnie Nexusem 4. W Sygicu mam nawet dodatek HUD a i pewnie OBD po BT się

    Ciekawe, jak oni realizują odbicie obrazu - na ilustracjach widać, że w
    telefonie obraz jest normalny, a na tym ustrojstwie - też (a nie
    odbity). Cuda jakieś?
    I druga sprawa - jesli to coś jest niemal przed nosem kierującego a
    obraz jest po prostu odbiciem, to szybka musi być pochylona pod katem
    niemal 45 stopni, co znacznie zmniejsza widziane pole. Mam rację?
    T.

  • 10. Data: 2016-12-05 17:18:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    T. wrote:

    html

    > Ciekawe, jak oni realizują odbicie obrazu - na ilustracjach widać, że w
    > telefonie obraz jest normalny, a na tym ustrojstwie - też (a nie
    > odbity). Cuda jakieś?

    cuda photoshopa :)

    > I druga sprawa - jesli to coś jest niemal przed nosem kierującego a
    > obraz jest po prostu odbiciem, to szybka musi być pochylona pod katem
    > niemal 45 stopni, co znacznie zmniejsza widziane pole. Mam rację?

    nie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?