  • 1. Data: 2005-04-07 19:31:26
    Temat: HWD POL34
    Od: 4...@4...invalid (Anonimowy Alkoholik)

    Chuj w dupę POL34, a w szczególności POZMAN-owi. To przez was w
    Neostradzie są limity transferu, bo nie dość, że nie stać was na lepsze
    łącza do TPSA, jeszcze skarżycie się, jak wam drogo w porównaniu z
    Neostradą.
    Nikt normalny nie używa serwerów POL34 typu ftp.icm.edu.pl - niezgodny z
    RFC (nie obsługuje telnet control protocol, połączenia nie wychodzą z
    portu 20 tylko z >1024), a i tak bardzo trudno jest tam coś znaleźć bo np.
    są foldery "Linux" i "linux" o różnej zawartości.

    --
    !!! Wyslano uzywajac bramki usenetowej: http://usenet.area.one.pl/ !!!

  • 2. Data: 2005-04-07 20:09:44
    Temat: Re: HWD POL34
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On 7 Apr 2005 19:31:26 GMT, Anonimowy Alkoholik wrote:

> [...]
    > Neostradzie są limity transferu, bo nie dość, że nie stać was na lepsze
    > łącza do TPSA, jeszcze skarżycie się, jak wam drogo w porównaniu z
    Prima Aprilis był jakoś tydzień temu... a zresztą, to i tak nie był dobry
    dowcip.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 3. Data: 2005-04-07 20:49:15
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > Prima Aprilis był jakoś tydzień temu... a zresztą, to i tak nie był dobry
    > dowcip.

    Hmmm... a może sprawa w sądzie przybrała korzystny obrót dla POZMAN-a i
    jakiś frustrat tepsiany nie wytrzymał napięcia ;-))) ?

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 4. Data: 2005-04-07 20:52:18
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Thu, 7 Apr 2005 22:49:15 +0200, Tomasz Śląski wrote:

    > Hmmm... a może sprawa w sądzie przybrała korzystny obrót dla POZMAN-a i
    > jakiś frustrat tepsiany nie wytrzymał napięcia ;-))) ?

    E tam. Przecież widzisz, że gość się bawi anonimową bramką. Znaczy, wygłupia
    się. Albo prowokuje, żeby ktoś zgłosił do abuse.

  • 5. Data: 2005-04-07 21:34:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> writes:

    > E tam. Przecież widzisz, że gość się bawi anonimową bramką. Znaczy, wygłupia
    > się. Albo prowokuje, żeby ktoś zgłosił do abuse.

    Ale faktem jest, ze z <http/ftp>://<ftp/sunsite>.icm.edu.pl to sie
    korzystac nie daje 8-)

    MJ

  • 6. Data: 2005-04-07 22:52:23
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Ale faktem jest, ze z <http/ftp>://<ftp/sunsite>.icm.edu.pl to sie
    > korzystac nie daje 8-)

    No to co? Nie musi IMHO przecież. Ja też celowo blokuję takie dostępy do
    niektórych swoich FTP. Możesz mnie śmiało zwyzywać od najgorszych.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 7. Data: 2005-04-08 00:40:56
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Ale faktem jest, ze z <http/ftp>://<ftp/sunsite>.icm.edu.pl to sie
    > korzystac nie daje 8-)

    W ogóle ICM ma bardzo cykliczne usługi. :-(

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 8. Data: 2005-04-09 21:15:33
    Od: Art <a...@w...swallow.ar.lublin.pl>

    [ciach]
    ooooo rzeczywiście z neo+ 640 kbps próba ściągniecia w trybie pasywnym
    czegokolwiek przy użyciu total commandera 6.51 f5 = funkcja
    niebosługiwana ale BUG na ICM-ie!!.
    Wojna providerów czy tylko brak wiedzy adminów/rootów ?
    Pozdrawiam
    AS

  • 9. Data: 2005-04-10 09:08:12
    Od: Robert Święcki <n...@s...net>

    Art wrote:

> [...]
    > niebosługiwana ale BUG na ICM-ie!!.
    > Wojna providerów czy tylko brak wiedzy adminów/rootów ?

    zmień klienta ftp ;)

    $ wget --passive-ftp
    ftp://ftp.icm.edu.pl/OpenBSD/3.6/packages/i386/mozil
    la-firefox-0.8p1.tgz
    --11:04:42--
    ftp://ftp.icm.edu.pl/OpenBSD/3.6/packages/i386/mozil
    la-firefox-0.8p1.tgz
    => `mozilla-firefox-0.8p1.tgz'
    Resolving ftp.icm.edu.pl... zrobiono.
    Connecting to ftp.icm.edu.pl[193.219.28.2]:21... connected.
    Logowanie się jako anonymous ... Zalogowano się !
    ==> SYST ... zrobiono. ==> PWD ... zrobiono.
    ==> TYPE I ... zrobiono. ==> CWD /OpenBSD/3.6/packages/i386 ... zrobiono.
    ==> PASV ... zrobiono. ==> RETR mozilla-firefox-0.8p1.tgz ... zrobiono.
    Długość: 12,488,368 (nie autorytatywne)

    100%[===============================================
    =============>]
    12,488,368 3.81M/s ETA 00:00

    11:04:45 (3.81 MB/s) - zapisano `mozilla-firefox-0.8p1.tgz' [12488368]

    --

    Pozdrowienia, Robert

  • 10. Data: 2005-04-10 09:48:46
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 10 Apr 2005 11:08:12 +0200, Robert Święcki wrote:

    > zmień klienta ftp ;)

    Eeee tam, przed momentem sprawdziłem, TC też działa. Pewnie Art sam sobie
    wyciął passive FTP na własnym firewallu >:->