  • 1. Data: 2014-12-20 01:08:17
    Temat: Hala produkcyjna
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Nie do końca może ta Grupa, ale zapytam, bo nie brak tu fachmanów z
    różnych dziedzin.
    Potrzebna jest hala przemysłowa do produkcji nawozu. Powierzchnia
    600-800 mkw. Wysokośc 6-7 m.
    Czy jest sens szukać okazyjnej hali "z demobilu" do przeniesienia w inne
    miejsce, czy raczej kupić nową gotową. Jeżeli gotowa, to namiotowa z
    izolacją, czy jakaś inna konstrukcja?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-12-22 08:37:43
    Temat: Re: Hala produkcyjna
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-20 o 01:08, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy jest sens szukać okazyjnej hali "z demobilu" do przeniesienia w inne
    > miejsce, czy raczej kupić nową gotową. Jeżeli gotowa, to namiotowa z

    Używaną sobie daruj, porządna skręcana która jeszcze coś warta to
    zapłacisz jak za nową.
    Poszukaj hali systemowej jednonawowej z płytami z wypełnieniem pianką
    poliuretanową. Na dach trapez konstrukcyjny + izolacja i membrana zgrzewana.
    Przy powierzchni jaką potrzebujesz wyjdzie jakieś ~750 tys. za
    fundamenty, płytę i konstrukcję z obudową. Dolicz jeszcze jakieś 200 tys
    na ogrzewanie wentylację, wod - kan, elektrykę bez wodotrysków.

  • 3. Data: 2014-12-31 11:27:27
    Od: p...@g...com

    Jako projektant miałem okazję zetknąć się z ludźmi pośredniczącymi i później
    stawiającymi tego typu konstrukcje. Wierz mi, że cena wyjdzie w miarę podobna a
    nerwów i awarii przy tym co nie miara!
    Rozważ zlecenie wykonania projektu całości a nie tylko adaptacji. Wtedy będziesz miał
    porządnie wykonany program funkcjonalno - użytkowy i całość strikto pod twoje
    potrzeby