  • 1. Data: 2015-09-02 21:17:55
    Temat: Handel częściami - reklama w TV
    Od: arek <a...@b...pl>

    Kolega twierdzi, że widział w TV jakąś reklamę nowej firmy handlującej
    częściami samochodowymi. Podobno przyjmują zwroty do miesiąca od daty
    zakupu. Niestety nie zapamiętał adresu ich strony w sieci. Czy ktoś z
    szanownych grupowiczów może pomóc w tej sprawie?

    --
    dziękuję i pozdrawiam
    arek

  • 2. Data: 2015-09-02 21:27:30
    Temat: Re: Handel częściami - reklama w TV
    Od: masti <g...@t...hell>

    https://www.ucando.pl/

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-09-02 22:50:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szkoda ze opcja wyboru samochodu nie dziala. Bez niej moge sobie poszukac lewej
    klamki wsrod kilku tysiecy chujowych rysunkow klamek. W sklepie ktory mam nie dalej
    niz 2 kilometry sprzedawca przynosi taka klamke w pol minuty.

  • 4. Data: 2015-09-02 23:07:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** arek pisze tak:

> [...]
    > handlującej częściami samochodowymi. Podobno przyjmują zwroty do
    > miesiąca od daty zakupu. Niestety nie zapamiętał adresu ich strony

    http://e-autoparts.pl

    jedzie mi tu tramwaj? :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2015-09-02 23:19:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Szkoda ze opcja wyboru samochodu nie dziala.

    SOA#1

    >Bez niej moge sobie poszukac lewej klamki wsrod kilku tysiecy chujowych
    >rysunkow klamek. W sklepie ktory mam nie dalej niz 2 kilometry
    >sprzedawca przynosi taka klamke w pol minuty.

    to idź do sklepu

  • 6. Data: 2015-09-02 23:35:27
    Temat: Re: Handel czesciami - reklama w TV
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > lewej klamki wsrod kilku tysiecy chujowych rysunkow klamek. W sklepie
    > ktory mam nie dalej niz 2 kilometry sprzedawca przynosi taka klamke w pol

    Masz dziwny Internet. U mnie wybór modelu dziala.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-09-03 09:05:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 02 Sep 2015 23:07:11 +0200, PiteR

    > jedzie mi tu tramwaj? :)

    Właśnie się zastanawiałem, kto się złapie. :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2015-09-03 09:56:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    klamki wsrod kilku tysiecy chujowych rysunkow klamek. W sklepie ktory mam nie dalej
    niz 2 kilometry sprzedawca przynosi taka klamke w pol minuty.
    kilkanaście sekund i mam wybrany model auta.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2015-09-03 19:34:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na komputerze dziala, sprawdzilem. Na tablecie nie dziala. Dla mnie moga sobie w dupe
    wsadzic taka strone.

  • 10. Data: 2015-09-04 07:14:44
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ale zobaczcie jakich debili robi ta corpo z Polaków. Chyba każdy nawet mało
    rozgarnięty szympans widzi, że ta korpo to nie żaden "ukando", tylko "ju ken du", z
    błędem bo zabrakło "it", ale jednak. Po co robi si EURO w reklami z Polaków w
    reklamie nierozumnych wieśniaków? Jaki stosunek ma do nabywców taka korpo? To są dla
    nich partnerzy czy banda debili? Gdybym był z UKANDO to dodałbym, że to ostatnie to
    pytanie retoryczne.