  • 1. Data: 2018-11-01 21:54:23
    Temat: Harley w Krakowie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Jakie jest postrzeganie młodych-gniewnych w starych BMW, to wiadomo.
    Mnie jednak wydawało się, że Harleyami jeżdżą ludzie stateczni, albo że
    Harley jest na tyle "dorosłym" i "dobrym" pojazdem, że nie potrzeba
    udowadniać jego wyższości.

    Ale chyba (niestety) zdarzają się wyjątki.
    Wczoraj (środa) w centrum handlowym Bonarka jakiś mądry inaczej na
    podziemnym parkingu gnał pod prąd. Niestety, spotkał najpierw Vitarę, a
    później słup.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2018-11-01 23:22:51
    Temat: Odrzutowe Seicento (Było: Re: Harley w Krakowie)
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-01 o 21:54, Adam pisze:
> [...]
    > Wczoraj (środa) w centrum handlowym Bonarka jakiś mądry inaczej na
    > podziemnym parkingu gnał pod prąd. Niestety, spotkał najpierw Vitarę, a

    A mi dzisiaj Seicento pojechało 151 :-)

    Nie wiedziałem nawet, że tyle potrafi bo prędkościomierz powyżej 130
    zaniża...

  • 3. Data: 2018-11-02 01:18:19
    Temat: Re: Harley w Krakowie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Adam pisze tak:

> [...]
    > stateczni, albo że Harley jest na tyle "dorosłym" i "dobrym"
    > pojazdem, że nie potrzeba udowadniać jego wyższości.

    Może to jakiś orzeł z korpo bez zaplecza ideowego. Dostał bonusa i
    zaklikał sobie Harleja z salonu.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2018-11-02 04:38:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-01, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Wczoraj (środa) w centrum handlowym Bonarka jakiś mądry inaczej na
    > podziemnym parkingu gnał pod prąd. Niestety, spotkał najpierw Vitarę, a

    Na pewnym etapie zastanawiałem się nad kupnem Harleya bo niektóre
    maszyny mi sie podobały a w dodatku pewne uzywane modele były dość tanie.
    Zapytałem więc na pewnym forum, gdzie było paru gości co tak jak ja
    uzywają motoru jako normalnego środka transportu, nie robią z tego
    jakiejś religi etc. Gremialnie mi wytłumaczyli: Harley to jest motor na
    pokaz i nic więcej, i żebym się w to nie pakował w tym ze wzgledu na
    komfort jazdy i awaryjność.
    Myśle, że to w jakiś sposób definije grupę uzytkowników. Pewnie, że nie
    kazdego, ale jakieś inklinacje być mogą.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2018-11-02 07:41:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Nov 2018 03:38:30 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    > jakiejś religi etc. Gremialnie mi wytłumaczyli: Harley to jest motor na
    > pokaz i nic więcej, i żebym się w to nie pakował w tym ze wzgledu na

    A Harley renome zdobyl jako solidna maszyna wojskowa :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-11-02 08:04:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A Harley renome zdobyl jako solidna maszyna wojskowa :-)

    Usłyszałem tez argument, że dawniej był bardzo niezawodny - tez mi
    się wcześniej wydawało, że to marka z renomą niezawodnosci.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2018-11-02 09:13:21
    Od: a...@g...com

    > Usłyszałem tez argument, że dawniej był bardzo niezawodny - tez mi
    > się wcześniej wydawało, że to marka z renomą niezawodnosci.

    Harley, niezawodność?

    Wsrod harleyowcow krazy powiedzonko o skrzynce narzedzi dokladanych do kazdego
    harleya.

    Harleye sa niezawodne tak samo jak Tesle. 25 (na 27 możliwych) pozycja w rankingu
    niezawodnosci.

    A co do rozumu.
    Nie oceniajcie bo nie wiecie jak bylo. Chlop zginal. Niewiele trzeba by zycie stracic
    na motocyklu.
    A przyczyn jazdy pod prad moglo byc wiele wlacznie z tym, ze cos mu sie pomylilo.

  • 8. Data: 2018-11-02 19:33:26
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > stracic na motocyklu. A przyczyn jazdy pod prad moglo byc wiele wlacznie z

    Organizacja ruchu na tym parkingu jest mocno pokręcona. I znaki mało
    widoczne.
    Wojtek

  • 9. Data: 2018-11-03 01:27:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-02, a...@g...com <a...@g...com> wrote:

    > Harley, niezawodność?
    >
    > Wsrod harleyowcow krazy powiedzonko o skrzynce narzedzi dokladanych
    > do kazdego harleya.

    No to potwierdza się z kolejnego źródła.

> [...]
    > Niewiele trzeba by zycie stracic na motocyklu. A przyczyn jazdy pod
    > prad moglo byc wiele wlacznie z tym, ze cos mu sie pomylilo.

    Spokojnie, przynajmniej ja nikogo nie oceniam. Na ogół wręcz daje
    kredyt właśnie z powodu, że nie wiem co tam się naprawdę działo. Mowa
    była ogólnie o etosie/patosie.

    --
    Marcin