  • 1. Data: 2019-08-19 19:33:00
    Temat: Here WeGO
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Ma ktoś pojęcie jak sprawdzić aktualność mapy w tytułowym programie? Mam
    już chyba z rok a ona nie wola o zaktualizowanie..

  • 2. Data: 2019-08-19 20:24:23
    Temat: Re: Here WeGO
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2019 19:33:00 +0200, Trybun napisał(a):

    > Ma ktoś pojęcie jak sprawdzić aktualność mapy w tytułowym programie? Mam
    > już chyba z rok a ona nie wola o zaktualizowanie..

    A jaki telefon ?

    Na androidzie - menu, pobierz mapy, aktualizuj ... jak sie zacznie
    aktualizowac, to nie byla aktualna.

    J.

  • 3. Data: 2019-08-19 21:37:42
    Temat: Re: H3r3 W3G0
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2019 21:23:42 +0200 (GMT+02:00), ANTI junta EUdSSR
    napisał(a):

    > W INFO stoi jak wół
    >
    > wersja aplikacji: 2.0.13322
    >
    > wersja map: 8.30.98.153
    >
    > (stan na dzien dzisiejszy)
    >
    > KurFa... macie wy łby czy puste dynie!?

    U mnie owszem, sa dwa numerki, 2.0.13173 i 8.30.98.153, ale nie jest
    napisane, co to znaczy :-)

    No i co zrobic, jesli mapy roznych krajow sa w roznych wersjach ?

    P.S. hm, wydawalo mi sie, ze wczoraj aktualizowalem aplikacje ...
    i jeszcze nie proponowal aktualizacji Here, a dzis juz tak.

    J.

  • 4. Data: 2019-08-19 22:39:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-19 o 20:24, J.F. pisze:

    > A jaki telefon ?

    Raczej jaki Android. Na starych andkach się już nie aktualizuje :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2019-08-20 09:09:21
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 19.08.2019 o 20:24, J.F. pisze:

    > A jaki telefon ?
    >
    > Na androidzie - menu, pobierz mapy, aktualizuj ... jak sie zacznie
    > aktualizowac, to nie byla aktualna.
    >
    > J.

    Sprawa sama się wyjaśniła - wystarczy włączyć tryb online i już jest
    informacja o dostępnej aktualizacji mapy. Wg toku opisanego przez Ciebie
    nie ma opcji "aktualizuj".

  • 6. Data: 2019-08-20 09:09:29
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 19.08.2019 o 21:23, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > W INFO stoi jak wół
    >
    > wersja aplikacji: 2.0.13322
    >
    > wersja map: 8.30.98.153
    >
    > (stan na dzien dzisiejszy)
    >
    > KurFa... macie wy łby czy puste dynie!?

    Ale nic o ich aktualności. Nie każdy potrafi wróżyć z fusów.

  • 7. Data: 2019-08-26 18:35:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d5add4b$0$17365$6...@n...neostrada.pl

    > jak sprawdzić aktualność mapy

    Porównać mapę z rzeczywistością? ;)

    -=-

    Here nie włazi na SD -- dla mnie to problem.
    (APka nie włazi; mapa chyba włazi, choć pewności nie mam)

    -=-

    Kasując nawigacje i mapy (nie dotyczy to Googlastej) leżące
    poza kartą SD, mogę odzyskać około 1 GB na ,,wewnętrznej'',
    dlatego mam proste pytania:
    - Co zyskuję dzięki Here?
    - Co zyskuję dzięki Janosikowi?
    - Co zyskuję dzięki TomTom?
    Korzystam (imo z powodzeniem) z Osmanda i z Googlastej.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-08-27 13:27:03
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    > - Co zyskuję dzięki Janosikowi?
    > - Co zyskuję dzięki TomTom?
    > Korzystam (imo z powodzeniem) z Osmanda i z Googlastej.

    Tylko jak, jest gdzieś taka mapa w wersji live?

    O ile mnie pamięć nie myli to w wcześniejszych wersjach A Here mógł
    siedzieć na SD.

    Jedynym atutem Here jest to że może pracować offline, no i robi to co do
    niej należy w miarę sprawnie.

    Janosik - jedno że w miarę dobra nawigacja to jeszcze ostrzeżenia, minus
    praca online.

    W temacie Tom Tom nie wypowiadam się. Używałem wiele lat temu i wtedy
    nie zachwycała niczym, teraz nie znam.

    "Kieruj się na wschód" Googlastej  dyskwalifikuje ją jako nawigację .
    Jadnak do wyszukiwania czegoś w obcym mieście się nadaje.

  • 9. Data: 2019-08-27 13:43:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d651387$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko jak, jest gdzieś taka mapa w wersji live?

    Tzn.?

    > Jedynym atutem Here jest to że może pracować offline,

    Która nie może?

    > no i robi to co do niej należy w miarę sprawnie.

    > Janosik - jedno że w miarę dobra nawigacja to jeszcze ostrzeżenia, minus praca
    online.

    Można dzięki niej uzyskać zniżki OC?

    > "Kieruj się na wschód" Googlastej dyskwalifikuje ją jako nawigację .

    Dlaczego? [co złego w kierunku wschodnim?]

    > Jadnak do wyszukiwania czegoś w obcym mieście się nadaje.

    Niestety też siedzi w wewnętrznej.
    ***Chyba*** kiedyś mapy zapisywała na karcie.

    -=-

    Przywykłem do Osmanda.

    -=-

    Niewiele jeżdżę, więc i niewiele potrzebuję.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 10. Data: 2019-08-28 12:44:36
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5d651387$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Tzn.?

    Czyli strona www z aktualną mapą do popdgladu.

    > Która nie może?

    Choćby Yanosik.

    > Można dzięki niej uzyskać zniżki OC?

    Nie wiem. Nikt mi nie oferował zniżki.

    > Dlaczego? [co złego w kierunku wschodnim?]

    Po pierwsze by musiała mieć kompas z wskazaniem na ten wschód, inaczej
    jest to bzdurna komenda nie przydajęca sie do poruszania po ulicach
    miasta ani po leśnych ścieżkach.

> [...]
    >
    > Przywykłem do Osmanda.
    >
    > -=-
    >
    > Niewiele jeżdżę, więc i niewiele potrzebuję.

    U mnie nie ma wyboru - musi siedzieć na wewnętrznej. Też nie wyobrażam
    sobie telefonu bez Osmanda na poza miejskie wyprawy.