  • 1. Data: 2020-05-23 08:13:28
    Temat: Hertz pada
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.cnbc.com/2020/05/23/hertz-files-for-us-b
    ankruptcy-protection-as-car-rentals-evaporate-in-pan
    demic.html

    Następni w kolejce ? Wypożyczalnie rowerów i hulajnog ? Jeden wirus i koncept shared
    mobility ląduje w koszu ;-)

  • 2. Data: 2020-05-23 10:46:47
    Temat: Re: Hertz pada
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 23 maja 2020 08:13:30 UTC+2 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:
> [...]
    demic.html

    > Następni w kolejce ? Wypożyczalnie rowerów i hulajnog ? Jeden wirus i koncept

    Gdyby 5 lat temu nie wyrzucili do kosza zaproszenia do skorzystania z mojego pomysłu,
    to dzisiaj widzieliby co najmniej światełko w tunelu.

  • 3. Data: 2020-05-23 11:07:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 May 2020 23:13:28 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Następni w kolejce ? Wypożyczalnie rowerów i hulajnog ?
    >Jeden wirus i koncept shared mobility ląduje w koszu ;-)

    Nextbike w upadlosci. Tzn chce sie ukladac i pewnie sie podniesie.
    https://nextbike.pl/oswiadczenie/

    Przy czym to akurat srednio wina wirusa, bardziej zakaz korzystania z
    rowerow miejskich, nie wiadomo czy zasadny.
    No ale w krajach, gdzie z domu nie wolno bylo wyjsc, tez by padli.

    I tak do konca nie wiem, czy to skutek braku klientow, czy miasta
    wstrzymaly doplaty ...

    A czy tak padnie ... skoro biznes sie oplacal, to pewnie nadal sie
    bedzie oplacal. Tylko banki beda moze ostrozniejsze.

    I zauwaz, ze Hertz tez "bankrupcy protection", czyli ma ochote dzialac
    dalej. I bank pewnie tez chce, zeby dzialal - i splacil pare miesiecy
    pozniej, ale splacil.

    Wiec raczej - teraz ucierpia troche banki, w przyszlosci my - bo
    samochody beda drozsze lub gorsze ...

    J.

  • 4. Data: 2020-05-23 11:45:03
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Przy czym to akurat srednio wina wirusa, bardziej zakaz korzystania z
    rowerow miejskich, nie wiadomo czy zasadny.

    Jeśli można założyć rękawiczki do zakupów w sklepie czy jazdy zbiorkomem to można też
    na rower czy hulajnogę. Podziękowania dla bezmózgow :-)

    --No ale w krajach, gdzie z domu nie wolno bylo wyjsc, tez by padli.

    Które to kraje ? Europejskie naturalnie ;-)

  • 5. Data: 2020-05-23 14:13:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu sobota, 23 maja 2020 11:45:05 UTC+2 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:
> [...]
    >
    > Jeśli można założyć rękawiczki do zakupów w sklepie czy jazdy zbiorkomem to można
    też na rower czy hulajnogę. Podziękowania dla bezmózgow :-)

    Gdyby nie zakazali tez by padli, bo raczej wiekszosc pozyczajacych rowery i hulajnogi
    to studenci, turysci, pracownicy biurowcow (korpo), a wszystko zamkniete bylo (i
    dalej jest)

  • 6. Data: 2020-05-23 15:56:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat w Polsce wypożyczenie hulajnogi jest bliższe pojechania tania taksówka niż
    tramwajem. Coraz więcej widzę ludzi którzy tak jak ja kupili sobie hulajnogi.

  • 7. Data: 2020-05-23 20:09:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, May 23, 2020 at 3:56:34 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Akurat w Polsce wypożyczenie hulajnogi jest bliższe pojechania tania taksówka niż
    tramwajem. Coraz więcej widzę ludzi którzy tak jak ja kupili sobie hulajnogi.

    no wlasnie, dlatego uwazam, ze raczej wsrod korpoludkow i turystow jest to "trendy"
    studenci dosc intensywnie uzywaja rowery miejskie (to juz tanie, czesto ze 20min
    free...)

  • 8. Data: 2020-05-24 15:42:54
    Od: jacek <j...@f...pl>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Akurat w Polsce wypożyczenie hulajnogi jest bliższe pojechania tania
    > taksówka niż tramwajem. Coraz więcej widzę ludzi którzy tak jak ja kupili sobie
    hulajnogi.

    A na co zwracać uwagę jeśli chce się kupić hulajnogę?

    jp

  • 9. Data: 2020-05-24 21:41:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na co chcesz zwracaj uwagę. Można się kierowac przepisami jakie będą obowiązywały.

  • 10. Data: 2020-05-25 08:54:29
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Avis następny w kolejce, redukcja flot jest tylko kwestią czasu. Niektórzy oferują
    miesiąc leasingu gratis aby tylko klient nie oddawał auta.

    https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-02-27/h
    ertz-and-avis-tumble-30-in-three-days-on-virus-trave
    l-threat