  • 1. Data: 2017-12-11 22:47:44
    Temat: High-tech za żelazną kurtyną
    Od: Andrzej Kamieniecki <a...@t...com.pl>

    kilka miesięcy temu ukazały się drukiem materiały z konferencji z 2015 "High-tech za
    żelazną kurtyną. Elektronika, komputery i systemy sterowania w PRL".

    tutaj jest link:
    https://ipn.gov.pl/pl/publikacje/ksiazki/40270,High-
    tech-za-zelazna-kurtyna-Elektronika-komputery-i-syst
    emy-sterowania-w-PRL.html

    a tutaj pdf ze spisem treści:
    https://tinyurl.com/ydazfcap

    może kogoś zainteresuje, moim zdaniem warto przeczytać.

    Jeśli juz było to przepraszam, ale przestałem tu zaglądać kilka lat temu i nie jestem
    na bieżąco.

    Andrzej Kamieniecki

  • 2. Data: 2017-12-13 02:07:55
    Temat: Re: High-tech za żelazną kurtyną
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > ale przestałem tu zaglądać kilka lat temu

    Wielkie Nieba, Andrzej powrócił po latach, jako ten syn marnotrawny;-)
    Może jeszcze Marek Dzwonnik wróci...
    A książka może być ciekawa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2017-12-13 08:47:42
    Od: a...@t...com.pl

    > Wielkie Nieba, Andrzej powrócił po latach, jako ten syn marnotrawny;-)
    > Może jeszcze Marek Dzwonnik wróci...

    się na wigilię dinozaury pobudziły :)

    Andrzej Kamieniecki

  • 4. Data: 2017-12-13 13:04:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Kamieniecki <a...@t...com.pl> wrote:

    > tutaj jest link:
    > https://ipn.gov.pl/pl/publikacje/ksiazki/40270,High-
    tech-za-zelazna-kurtyna-Elektronika-komputery-i-syst
> [...]

    Ciekawe... i do kupienia za 42-50 zł, niedrogo.

    https://odkrywca.pl/high-tech-za-zelazna-kurtyna-ele
    ktronika-komputery-i-systemy-sterowania-w-prl,34265.
    html

    https://www.poczytaj.pl/ksiazka/high-tech-za-zelazna
    -kurtyna-elektronika-komputery-i-systemy-sterowania-
    w-prl-miroslaw-sikora-red,384266

    Jakby jeszcze było dostępne jako ebook (epub, mobi), to bym od razu kupił,
    bo od jakiegoś czasu wszystko czytam na Kindlu (tak mi wygodniej)... ale
    chyba nie ma :(

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 5. Data: 2017-12-13 13:07:41
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

> [...]
    html

    > https://www.poczytaj.pl/ksiazka/high-tech-za-zelazna
    -kurtyna-elektronika-komputery-i-systemy-sterowania-

    Po wejściu na drugi link z przekierowania z Ceneo z ceny 50 zł robi się
    37,75 zł:

    https://www.ceneo.pl/Ksiegarnia;szukaj-high-tech+za+
    %c5%bcelazn%c4%85+kurtyn%c4%85

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 6. Data: 2017-12-13 22:05:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/13/2017 1:07 PM, Adam Wysocki wrote:
    > https://www.ceneo.pl/Ksiegarnia;szukaj-high-tech+za+
    %c5%bcelazn%c4%85+kurtyn%c4%85

    "Informujemy, że ze względu na tytuł "High-Tech za żelazną kurtyną.
    Elektronika, komputery i systemy sterowania w PRL" paczka może zostać
    wysłana w czasie do 7 dni [...]"

    W sensie że tytuł się nie podoba? No ładnie...

  • 7. Data: 2017-12-14 12:57:11
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

  • 8. Data: 2017-12-14 12:59:49
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 11.12.2017 22:47, Andrzej Kamieniecki wrote:

    > kilka miesięcy temu ukazały się drukiem materiały z konferencji z
    > 2015 "High-tech za żelazną kurtyną. Elektronika, komputery i systemy
    > sterowania w PRL".
    Bardzo dobra książka, warta polecenia.
    Sama konferencja zresztą też była niezwykle interesującym wydarzeniem.
    Katowickie Muzeum Komputerów i Informatyki udostępniło nawet trochę
    działającego sprzętu, dzięki czemu miałem okazję przypomnieć sobie
    BASIC-a na Meritum. ;)

  • 9. Data: 2017-12-14 14:29:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Dec 2017 22:05:08 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > W sensie że tytuł się nie podoba? No ładnie...

    Hint: użyłeś zwrot PRL.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2017-12-14 14:31:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 14 Dec 2017 12:59:49 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > BASIC-a na Meritum. ;)

    Na oruginalnych częściach jeszcze działające?

    --
    Marek