  • 1. Data: 2005-03-04 10:31:55
    Temat: Hmm, nareszcie, ale....
    Od: Wojciech Wielogorski <a...@e...pl>

    http://www.urtip.gov.pl/urtip/a/tekst.jsp?place=urti
    p_ln_sa_prawa&news_cat_id=16&news_id=896

    Coz, milo ze strony URTiP ale ceny nie sa jednak rewelacyjne....

    pzdr

  • 2. Data: 2005-03-04 10:35:33
    Temat: Re: Hmm, nareszcie, ale....
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Wojciech Wielogorski napisał(a):
    > http://www.urtip.gov.pl/urtip/a/tekst.jsp?place=urti
    p_ln_sa_prawa&news_cat_id=16&news_id=896

    > Coz, milo ze strony URTiP ale ceny nie sa jednak rewelacyjne....

    porownujac z aktualnymi mozliwosciami to jest to gigantyczny krok naprzod

    jednak boje sie ze "brak mozliwosci technicznych" skutecznie zablokuje
    jakakolwiek konkurencje

    --
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-03-04 12:04:30
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > porownujac z aktualnymi mozliwosciami to jest to gigantyczny krok naprzod
    > jednak boje sie ze "brak mozliwosci technicznych" skutecznie zablokuje
    > jakakolwiek konkurencje

    Albo jakaś wywalona w kosmos opłata instalacyjna za kolokacje gratów, która
    jest określona jako "wg kosztorysu" co oznacza niemal dowolną jej wysokość.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 4. Data: 2005-03-04 13:26:43
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d09is9$e01$1@sunflower.man.poznan.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

    > Albo jakaś wywalona w kosmos opłata instalacyjna za kolokacje gratów, która
    > jest określona jako "wg kosztorysu" co oznacza niemal dowolną jej wysokość.

    IMHO nie może to przekraczać realnych kosztów jakie TPSA będzie ponosiła
    w związku z wstawieniem szafy operatora do swoich pomieszczeń. Jednak napewno
    nie będzie to kwota do przełknięcia dla małych firemek mających w planie
    podłączyć 100 użytkowników po DSLu i pchnąć ich dalej po wykupionym w TPSA
    iDSLu.

    TP

  • 5. Data: 2005-03-04 13:51:52
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    [...]

    > w planie podłączyć 100 użytkowników po DSLu i pchnąć ich dalej po
    > wykupionym w TPSA iDSLu.

    ROTFL :) Wprawiłeś mnie w bardzo dobry nastrój :))))

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 6. Data: 2005-03-04 14:18:49
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napewno nie będzie to kwota do przełknięcia dla małych firemek mających
    > w planie podłączyć 100 użytkowników po DSLu i pchnąć ich dalej po

    Hmm, ciekawych rzeczy się można dowiedzieć...
    Byłem w paru miejscach i widziałem ile łącz mają nasi rodzimi operatorzy.
    Przy jednej z krakowskich central mam szafę tuż obok szafy jednej z
    największych ogólnopolskich firm. Choć ja biję ją ilością obsługiwanych
    łącz, to razem nie wykorzystujemy stuparowego kabla jaki mamy do dyspozycji.
    Znaczy się - mimo, że oni mają swój ogólnopolski szkielet światłowodowy to
    dalej są firemką ?

    --
    Z#

  • 7. Data: 2005-03-04 16:09:11
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d09qp5$k0l$1@news2.ipartners.pl> Zbigniew Sikora napisał(a):

> [...]
    > Znaczy się - mimo, że oni mają swój ogólnopolski szkielet światłowodowy to

    Tzn, że ich stać na utrzymania takiej szafy :) Firemek o których pisałem niestey
    już nie.

    TP

  • 8. Data: 2005-03-04 16:11:40
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

> [...]

    > Znaczy się - mimo, że oni mają swój ogólnopolski szkielet światłowodowy to

    Tzn, że ich stać na utrzymanie takiej szafy :) Firemek o których pisałem niestey
    już nie.

    TP

  • 9. Data: 2005-03-04 17:07:50
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):
    > Tzn, że ich stać na utrzymanie takiej szafy :)

    w zasadzie to chodzi chyba o to, zeby taka szafa potrafila sama na
    siebie zarobic ;) inna sprawa, ze najpierw trzeba te szafe kupic ;]

    --
    Łukasz Grąbczewski
    LG1028-RIPE

  • 10. Data: 2005-03-04 17:47:56
    Od: Wojciech Wielogorski <a...@e...pl>

    l_uka wrote:

    > w zasadzie to chodzi chyba o to, zeby taka szafa potrafila sama na
    > siebie zarobic ;) inna sprawa, ze najpierw trzeba te szafe kupic ;]
    Szafe, DSLAMA i reszte kupi sie raz. Ale placic 35 zl za abonanta
    miesiecznie (+ulamek pozostalych kwot) trzeba. I jeszcze oplate za
    skrosowanie pary :/
    Dano mozliwosc, ale na warunkach w ktorych ciezko konkurowac, powiedzmy
    z neo+ za 59 zl. Do mniejszosci tylko uzytkownikow dociera argumet
    "damy wieksza predkosc za wiekszy abonament".

    Powinni sie zastanawiac co bedzie, zanim "sprzedali" francuzom kable...

    pzdr