  • 1. Data: 2019-10-21 13:13:54
    Temat: Hollywod siegnął bruku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/napastnik
    -wyśledził-ją-po-odbiciu-w-źrenicy-oka-zdradzają-nas
    -nic-nieznaczące-zdjęcia/ar-AAJ3W0E

    "Do ataku na 21-letnią gwiazdę pop Enę Matsuokę doszło 1 września w
    Tokio. Obsesyjny fan artystki, 26-letni Hibiki Sato śledził kobietę z
    dworca do jej mieszkania, a następnie zaatakował i wykorzystał
    seksualnie - poinformowała policja.

    Napastnik po aresztowaniu, do którego doszło kilka tygodni po ataku,
    przyznał, że wyśledził miejsce zamieszkania swojej idolki,
    wykorzystując do tego odbicie w źrenicy jej oka, na zdjęciu
    umieszczonym przez nią na profilu społecznościowym. Po przybliżeniu
    fotografii udało mu się uzyskać obraz stacji kolejowej, którą
    następnie zlokalizował przy pomocy wirtualnej mapy."

    Lustrzanki uzywala, czy te smartfony coraz lepsze ?

    A moze to kryptoreklama ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-10-21 23:56:16
    Temat: Re: Hollywod siegnął bruku
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    > następnie zlokalizował przy pomocy wirtualnej mapy."
    >
    > Lustrzanki uzywala, czy te smartfony coraz lepsze ?

    Przedruk z Faktu? Przepraszam: The Sun?
    No pomyśl: jaką rozdzielczość musiałoby mieć zdjęcie, żeby taki
    szczegół można powiększyć i odczytać.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2019-10-22 05:00:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-21, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Przedruk z Faktu? Przepraszam: The Sun?
    > No pomyśl: jaką rozdzielczość musiałoby mieć zdjęcie, żeby taki
    > szczegół można powiększyć i odczytać.

    Jesli coś się już wie, np. że zrobione na stacji, kontury budynków
    charakterystyczne to czemu nie?

    https://www.dpreview.com/news/5565353386/report-stal
    ker-located-assaulted-pop-star-using-eye-reflection-
    in-photo-posted-online
    https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20191008_36/

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2019-10-22 10:50:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 13:13, J.F. pisze:
    > Lustrzanki uzywala, czy te smartfony coraz lepsze ?
    A może Exif? :-)

    Robert

  • 5. Data: 2019-10-22 11:16:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. napisał(a) :
> [...]
    -nic-nieznaczące-zdjęcia/ar-AAJ3W0E

    >Przedruk z Faktu? Przepraszam: The Sun?
    >No pomyśl: jaką rozdzielczość musiałoby mieć zdjęcie, żeby taki

    Jesli dziewczyna robi takie zdjecia
    https://ithardware.pl/aktualnosci/stalker_namierzyl_
    ofiare_odczytujac_szczegoly_z_odbicia_w_jej_oczach-1
    0449.html

    Gdzie oko ma ok 1/20 szerokosci zdjecia, to przy 3000 pikseli
    szerokosci mamy szanse na 150 pikseli obrazka.
    Calkiem sporo.

    A jak ma lepszy aparat i 6000 px ?

    J.

  • 6. Data: 2019-10-22 11:26:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    0449.html

    > Gdzie oko ma ok 1/20 szerokosci zdjecia, to przy 3000 pikseli
    > szerokosci mamy szanse na 150 pikseli obrazka.

    A to przepraszam. Nie sądziłem, że megalomania zaszła tak daleko :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2019-10-22 13:39:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. napisał(a) :

    ofiare_odczytujac_szczegoly_z_odbicia_w_jej_oczach-1
    0449.html

    >A to przepraszam. Nie sądziłem, że megalomania zaszła tak daleko :-D

    Fani tego oczekuja :-)
    A pikseli coraz wiecej, szczegolnie ze takiej gwiezdzie to pewnie ktos
    podsuwa flagowe telefony ...

    J.