  • 1. Data: 2011-03-03 04:53:04
    Temat: Home.pl - obsluga "zewnetrznych" domen - smiech na sali
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witam,

    Pisze po czesci by wylac zale, po czesci by zniechecic przyszlych
    klientow, a po czesci, bo moze ktos MONDRY w home.pl to przeczyta.

    Jest sobie hosting w home.pl - lacznie z utrzymaniem domeny.

    W pewnym momencie zachodzi koniecznosc ustawienia w danej domenie
    revdnsow i odpowiednich wpisow prostych.

    Home umozliwia zmiane wpisow w plikach strefy .... ale kazdy wpis z
    osobna (nie ma mozliwosci tworzenia wpisow z automatu np od ip 1 do 200).

    Wiec naturalnym bylo przejscie do dns'a ktory to umozliwa - w tym
    przypadku freedns.42.pl
    Poszlo gladko i tak, jakbym tego oczekiwal.

    I po jakims czasie, przestaje dzialac poczta w home.pl - niemoznosc
    zalogowania sie.

    Odpowiedz z home.pl:

    Karol Michałek: Aby domena mogla poprawnie obslugiwac poczte na serwerze
    w home.pl musi byc utrzymywana na serwerach DNS w naszej sieci - wynika
    to ze sposobu ich konfiguracji. Prosze o weryfikacje czy logowanie
    powiedzie sie w przypadku podania adresu w formacie ....@t...home.pl

    Zadaje pytanie:
    tol: Dlaczego zatem przez ostatnie 2 miesiace dzialala ?

    Karol Michałek: Taka konfiguracja moze dzialac poprawnie przez pewien
    czas, aczkolwiek w ktoryms momencie przestanie.

    Czyli pelna proffeska.
    Powiem szczerze rece opadaja.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    uwww.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-03-03 15:57:26
    Od: "giqus" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ikn6rl$g4k$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Pisze po czesci by wylac zale, po czesci by zniechecic przyszlych
    > klientow, a po czesci, bo moze ktos MONDRY w home.pl to przeczyta.

    [...]

    No mają głupi system, zupełnie nie pro-kliencki.
    Podobna sytuacja jest jeśli w home.pl masz hosting, a domenę u innego
    registrara, który jest tańszy :) oczywiście zaparkujesz domenę na dnsach
    home - ale nie masz żadnej samodzielnej ingeneracji w strefę domeny, po
    każdą zmianę wpisu w strefie swojej domeny musisz kontaktować się z BOK-iem.

    Jak dla mnie sto lat za murzynami.

  • 3. Data: 2011-03-10 17:18:17
    Od: Outlaw <o...@g...com>

    W dniu 2011-03-03 16:57, giqus pisze:
> [...]
    > każdą zmianę wpisu w strefie swojej domeny musisz kontaktować się z BOK-iem.

    Ale jak ładnie, kolorowo i cukierkowo wygląda :)

    --
    Pozdrawiam,

    Łukasz Kasperek
    http://blog.outlaw.one.pl
    http://netria.pl

  • 4. Data: 2011-03-15 18:37:41
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > Wiec naturalnym bylo przejscie do dns'a ktory to umozliwa - w tym
    > przypadku freedns.42.pl
    > Poszlo gladko i tak, jakbym tego oczekiwal.

    :)

> [...]
    > Karol Michałek: Aby domena mogla poprawnie obslugiwac poczte na serwerze
    > w home.pl musi byc utrzymywana na serwerach DNS w naszej sieci - wynika

    Zostaw ten DNS w konfiguracji na serwerach home, niech sobie mają, ale
    w NASK przestaw na FreeDNS::42, powinno wszystko działać, nie? :)
    A że w home będą mieli śmietnik... sami chcieli.

    p.

  • 5. Data: 2011-03-15 19:17:21
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-15 19:37, Piotr KUCHARSKI pisze:

> [...]
    > w NASK przestaw na FreeDNS::42, powinno wszystko działać, nie? :)
    > A że w home będą mieli śmietnik... sami chcieli.

    Skonczylo sie tym, ze zamiast miec ok rev'y w swojej domenie gdzie wisi
    caly geszeft musialem zarejestrowac nowa domene tylko na potrzeby rev'ow.

    Ot to smietnik w hołm peel

  • 6. Data: 2011-03-16 09:43:47
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Mikołaj Jopczyński wrote:

> [...]
    >
    > Karol Michałek: Taka konfiguracja moze dzialac poprawnie przez pewien
    > czas, aczkolwiek w ktoryms momencie przestanie.

    Też to z nimi przerabiałem.
    A kiedyś to była taka fajna firma...

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 7. Data: 2011-03-17 22:49:16
    Od: Jarek Kamiński <j...@v...eu.org>

    15.03.2011 user ksywką Mikołaj Jopczyński nabazgrał(a) na grupę
    pl.internet.polip co następuje:
    > Skonczylo sie tym, ze zamiast miec ok rev'y w swojej domenie gdzie wisi
    > caly geszeft musialem zarejestrowac nowa domene tylko na potrzeby rev'ow.

    Nie wystarczyłoby założyć subdomeny?

    --
    pozdr(); // Jarek

  • 8. Data: 2011-03-18 09:18:58
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-17 23:49, Jarek Kamiński pisze:
    > 15.03.2011 user ksywką Mikołaj Jopczyński nabazgrał(a) na grupę
    > pl.internet.polip co następuje:
    >
    > Nie wystarczyłoby założyć subdomeny?

    Wolalem juz nie ryzykowac z hołmem