  • 1. Data: 2015-01-26 14:09:34
    Temat: Honda CR-V a honda civic
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Dochodzą mnie słuchy że Honda CR-V jest na bazie Civica zrobiona...
    Co to znaczy i jak to wpływa na użytkowanie tego samochodu?
    Czy w CR-V jest tak samo ciasno i niewygodnie jak w Civicu? ;-)

  • 2. Data: 2015-01-27 23:18:22
    Temat: Re: Honda CR-V a honda civic
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-01-26 o 14:09, Pszemol pisze:
    > Dochodzą mnie słuchy że Honda CR-V jest na bazie Civica zrobiona...
    > Co to znaczy i jak to wpływa na użytkowanie tego samochodu?
    > Czy w CR-V jest tak samo ciasno i niewygodnie jak w Civicu? ;-)

    Nie, bo masz auto "wpiętrzone" do góry.
    Ja jestem ubogi, więc mam nie japończyka a tucsona, co podobno jest na
    i30 albo nawet elantrze...
    A miejsca w środku jakies pierdyliard razy więcej, niż w A6/a100 C4
    (pono klasę wyżej).

    W SUVie po prostu siedzisz bardziej "w pionie", co daje odczuwalną różnicę.

  • 3. Data: 2015-01-27 23:30:43
    Od: Shaman <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 14:09:41 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > Dochodzą mnie słuchy że Honda CR-V jest na bazie Civica zrobiona...
    > Co to znaczy i jak to wpływa na użytkowanie tego samochodu?
    > Czy w CR-V jest tak samo ciasno i niewygodnie jak w Civicu? ;-)

    W Civic gen.VII jest całkiem przestronnie i wygodnie. W każdym razie przestronniej i
    wygodniej niż w wielu samochodach wyglądających na większe.

    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2015-01-28 14:20:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shaman" <d...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > W Civic gen.VII jest całkiem przestronnie i wygodnie.
    > W każdym razie przestronniej i wygodniej niż w wielu samochodach
    > wyglądających na większe.

    Otóż to - poczucie przestronności jest bardzo względne :-)
    Ja od 2007 roku pomykam o półkę wyżej umiejscowionym Accordem,
    więc dla mnie Civic to ciasno i niewygodnie w porównaniu do Accorda.

  • 5. Data: 2015-01-28 14:20:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Scobowski" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > klasę wyżej).
    >
    > W SUVie po prostu siedzisz bardziej "w pionie", co daje odczuwalną

    Może masz rację - czas na jazdę próbną i samemu trzeba się przekonać.

  • 6. Data: 2015-01-28 22:22:26
    Od: Shaman <d...@g...com>

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 14:20:38 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Otóż to - poczucie przestronności jest bardzo względne :-)
    > Ja od 2007 roku pomykam o półkę wyżej umiejscowionym Accordem,
    > więc dla mnie Civic to ciasno i niewygodnie w porównaniu do Accorda.

    :) Gdy pisałem o o "wielu samochodach wyglądających na większe" miałem na myśli
    własnie naszego firmowego Accorda :) Może kierowca ma wygodniej, ale na tylnej
    kanapie Accorda wcale nie ma więcej miejsca niż w Civicu gen.VII. Natomiast sama
    jazda jest zupełnie inna - to fakt.

    PZDR
    Shaman

  • 7. Data: 2015-01-31 02:00:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shaman" <d...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > na tylnej kanapie Accorda wcale nie ma więcej miejsca niż w Civicu
    > gen.VII. Natomiast sama jazda jest zupełnie inna - to fakt.

    Skąd piszesz? Gdzie masz tego Accorda?
    Europejski Accord jest inny niż amerykański.

  • 8. Data: 2015-02-02 10:00:28
    Od: work <g...@w...pl>

> [...]
    > Co to znaczy i jak to wpływa na użytkowanie tego samochodu?
    > Czy w CR-V jest tak samo ciasno i niewygodnie jak w Civicu? ;-)

    A przypadkiem Accord poprzedniej generacji nie ma tego samego podwozia
    co Civic VII. Nawet wielkościowo są do siebie zbliżone.

  • 9. Data: 2015-02-03 14:45:45
    Od: Shaman <d...@g...com>

    W dniu sobota, 31 stycznia 2015 02:00:24 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    [ciach]

    > Skąd piszesz? Gdzie masz tego Accorda?
    > Europejski Accord jest inny niż amerykański.

    To jest europejski Accord VII sedan.

    PZDR
    Shaman