  • 1. Data: 2017-01-05 16:43:02
    Temat: Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
    Od: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com>

    Koledzy.
    Od pewnego czasu mam tzw. dziurę w gazie w mojej Hondzie NTV 650
    Deauville. Otóż przy jeździe z prędkością powyżej 90 km/h na 4 i 5-tym
    biegu, ściągam manetkę gazu do zera i po dodawaniu gazu z początku nic się
    nie dzieje a nawet jakby trochę przyhamowuje a ciągnąc dalej gaz dopiero
    przyspiesza. Gaźniki, świece, membrany wszystko wydaje się OK. Przy
    jeździe "miejskiej" problemu nie ma. Ale już na autostradach i szybszej
    jeździe daje w kość. Problem ten miał również niejaki"diobeu" - Marcin
    Gardela. Opisał to 03.03.2009 na tym forum, ale nie ma zakończenia (a może
    się odezwie ?). Dodam jeszcze, że wcześniej zapalając zimny silnik na
    pełnym ssaniu wychodził on na wysokie obroty i płynnie na nich pracował.
    Teraz w takiej samej sytuacji po ok. 30 - 60 sek. obroty maleją a nawet
    silnik zgaśnie. Być może są to dwie różne problemy ,ale wcześniej ich nie
    było. Jeżeli miał ktoś z tym do czynienia to proszę o podzielenie się ze
    mną. W ubiegłym roku byłem z grupą 140 motorów w Watykanie - wjechaliśmy
    na Plac św. Piotra a w tym roku wybieramy się do Fatimy na 100-lecie
    objawień Matki Bożej więc chciałbym ten feler usunąć (a może ktoś chciałby
    z nami jeszcze pojechać?).
    Pozdrawiam wszystkich motocyklistów. Andrzej.

  • 2. Data: 2017-01-05 19:11:42
    Temat: Re: Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 16:43, Wilczak pisze:
    > Problem ten miał również niejaki"diobeu" -
    > Marcin Gardela. [...]. Dodam jeszcze, że wcześniej
    > zapalając zimny silnik na pełnym ssaniu wychodził on na wysokie obroty i
    > płynnie na nich pracował.

    Co ty pieprzysz?
    Marcin Gardela płynnie pracował na wysokich obrotach zapalając silnik?
    Puknij się w łeb!

    > są to dwie różne
    > problemy

    Widzę, że masz sporą problemę...
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    ... z językiem ojczystym.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2017-01-05 22:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Widzę, że masz sporą problemę..

    Czepiasz sie, jeden z lepszych postów ostatnio.
    Spójrz dla porównania na to, co wysmażył tomek76...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 4. Data: 2017-01-05 23:26:22
    Od: k...@g...com

    Skoro układ zasilania jest OK, to może Ci się sprzęgło ślizga.
    Aczkolwiek ja dalej obstawiam problem z zasilaniu, za mały przepływ paliwa.

    KJ

  • 5. Data: 2017-01-06 23:59:15
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Wilczak" napisał w wiadomości grup:

    > po dodawaniu gazu z początku nic się nie dzieje a nawet jakby trochę
    > przyhamowuje a ciągnąc dalej gaz dopiero przyspiesza. Gaźniki, świece,
    > membrany wszystko wydaje się OK.

    Zmień świece, sprawdź synchronizację gaźników, sprawdź króćce.
    Warto też sprawdzić p-pę paliwa, bo ta w Deauville lubiła nawalać.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2017-01-07 11:46:55
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2017 21:00:40 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Czepiasz sie, jeden z lepszych postów ostatnio.
    I tak jest nieźle, 50% merytorycznych odpowiedzi w wątku -
    przed moim postem oczywiście, zaniżam ten udział ;-)

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2017-01-09 12:28:25
    Od: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com>

    Hinek napisal

    > Zmień świece, sprawdź synchronizację gaźników, sprawdź króćce.
    > Warto też sprawdzić p-pę paliwa, bo ta w Deauville lubiła nawalać.

    Koledzy.
    Najpierw temu pierwszemu koledze odpowiem. Nie bardzo wiem co go tak
    rozsierdziło, bo przejęzyczenie nie jest aż tak oczywiste. A te epitety
    pod moim adresem to chyba jakaś pomyłka, przynajmniej nie traktuję tego
    poważnie - ani tego gościa (przez małe "g"). Innym kolegom dziękuję. Chyba
    zacznę jeszcze raz od początku i po kolei, tym bardziej że jest spora
    zima, więc na razie i tak motor stoi. Jak ktoś coś wymyśli to niech
    napisze - jak ja usunę ten feler to też dam cynk. Szkoda, że kolega
    "diobeu" nie daje znaku życia, bo może do tego doszedł. Pozdrawiam
    wszystkich serdecznie. Andrzej Wilczak.
    P.S. Jak chodzi o pompę paliwa to chyba ona nie ma wpływu na to, bo kiedyś
    mi nawaliła, więc ją pominąłem - dałem wężyk bezpośrednio do kurka przy
    baku i silnik tak samo pracował.

  • 8. Data: 2017-01-09 14:53:48
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 09.01.2017 o 12:28, Wilczak pisze:
    > Hinek napisal

    > P.S. Jak chodzi o pompę paliwa to chyba ona nie ma wpływu na to, bo
    > kiedyś mi nawaliła, więc ją pominąłem - dałem wężyk bezpośrednio do
    > kurka przy baku i silnik tak samo pracował.

    Bez pompy można jechać jeśli jest więcej niż pół zbiornika paliwa.
    Potem silnik zdycha. Ta pompa, to mało prawdopodobna przyczyna
    kłopotów ale co szkodzi sprawdzić. Przed synchronizacją o której
    pisałem warto wyczyścić gaźniki.

    --

    Hinek

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2017-01-10 09:23:52
    Od: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com>

    Hinek napisal

> [...]
    > Potem silnik zdycha. Ta pompa, to mało prawdopodobna przyczyna
    > kłopotów ale co szkodzi sprawdzić. Przed synchronizacją o której
    Dziękuję, tego nie wiedziałem, a jest to ważne. Właśnie wybudowałem
    gaźniki, przedmuchałem i oczyszczę je ultradźwiękowo. Potem wyreguluję je
    i zrobię synchronizację. Zobaczymy czy coś się zmieni. Próbę to zrobię ale
    jak się trochę ociepli - chociaż jeżeli praca zimnego silnika na pełnym
    ssaniu wróci do normy, to jest nadzieja że i dziura w gazie zniknie, ale
    nie na pewno. Pozdrawiam. Andrzej Wilczak.

  • 10. Data: 2017-01-13 12:33:37
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Wilczak" <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...

> [...]
    > tego poważnie - ani tego gościa (przez małe "g"). Innym kolegom dziękuję.

    Niestety wystarczyło że napisałeś przez sikacza,dostałeś z miejsca łatkę
    gimbusa:-)

    Tomek
    Ducati 900SS
    Ironhead sidecar racer