  • 1. Data: 2011-03-14 22:12:08
    Temat: Honda cb 750F Problem z tłokiem
    Od: matrixm01 <matrixm01@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. Mam problem z tym motocyklem. Mianowicie nie pali on na 1 z 4
    tłoków.. czasem było słychac jak pracuje przez chwile.. jednak nie na
    dlugo..
    odczuwalny byl spadek mocy.
    Stawialem na zawory lub na jakiś problem z tłokiem i pierścieniami..
    Postanowilem wziąść się za naprawę.. rozebrałem poł motocykla zeby dostac
    sie do silnika.. po zdjeciu głowicy (ta z zaworami) zobaczylem ze tłok
    który nie pracuje jest czysty od góry.. tak jakby oblewala go benzyna.. na
    pozostalych 3 ślady nagaru i ładnego wypalania zaworów..
    moje pytanie w ty momencie brzmi.. czy defekt moze lezec po stronie tłoka
    czy raczej to wina zaworów?? bo jezeli wina nie lezy po stronie tłoka nie
    ma sensu dobierac sie do cylindrów. Prosze o fachowe opinie pozdrawiam
    wszystkich LWG :))

  • 2. Data: 2011-03-15 07:15:18
    Temat: Re: Honda cb 750F Problem z tłokiem
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    matrixm01 pisze:
> [...]
    > tłoka czy raczej to wina zaworów?? bo jezeli wina nie lezy po stronie
    > tłoka nie ma sensu dobierac sie do cylindrów. Prosze o fachowe opinie

    ojapierdole...

    a problemem moze byc padnieta swieca albo przytkany gaźnik.

    Szacun za wiedze.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-03-15 08:58:45
    Od: matrixm01 <matrixm01@_NOSPAM_o2.pl>

    Arninapisal

    > ojapierdole...

    > a problemem moze byc padnieta swieca albo przytkany gaźnik.

    > Szacun za wiedze.

    Dzieki kolego :)

    A do głowicy i tak musialem sie dobrać bo uszczelka byla walnięta..
    Aa zapomnialem dodac.. zalałem benzyną zawory (od dolnej strony przy
    tłoku.)
    Zauważyłem ze benzyna przedostaje sie do kanału dolotowego..
    Świece wykluczam bo sprawdzalem ją jak motocykl nie byl jeszcze rozebrany
    :) iskrzyła aż miło.. nie bylo zadego przebicia na przewodach... wiec
    swieca sprawna..

  • 4. Data: 2011-03-15 09:01:14
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    W dniu 2011-03-15 08:15, Arni pisze:

    > ojapierdole...
    >
    > a problemem moze byc padnieta swieca albo przytkany gaźnik.
    >
    > Szacun za wiedze.

    Wlasnie mialem zapytac czy wykonany byl podstawowy test = wymiana swiecy
    lub zamiana ze swieca z pracujacego cylindra.
    A tu juz widze remont na calego poszedl...

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 5. Data: 2011-03-15 09:05:04
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    KLOSZ pisze:

    > Wlasnie mialem zapytac czy wykonany byl podstawowy test = wymiana swiecy
    > lub zamiana ze swieca z pracujacego cylindra.

    i sprawdzenie kompresji

  • 6. Data: 2011-03-15 09:55:50
    Od: matrixm01 <matrixm01@_NOSPAM_o2.pl>

    Arninapisal

    > i sprawdzenie kompresji

    Do kompresji nie mialem przyrządu..
    A co do swiec to tak byla zamianka.. świeca jest ok

  • 7. Data: 2011-03-15 11:10:56
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > ojapierdole...
    >
    > a problemem moze byc padnieta swieca albo przytkany gaźnik.
    >
    > Szacun za wiedze.

    Zareagowalem bardzo podobnie :)
    Troche sie pospieszyles z tym "remontem"
    zacznij od zaplonu i gaznikow. wogole nie pracowal na tym cylindrze jednym ?
    stalo sie nagle ?
    Tez obstawiam przytkany gaznik/padnieta mebrane jak iskra jest :)
    jak juz wszystko zdjales to hmmmm to skladaj spowrotem nie zapominajac o
    nowych uszczeklach ktoreych koszt 4ro krotnie przewyzsza przyrzad do pomiaru
    kompresji :)
    Pzdr
    PanAdol

  • 8. Data: 2011-03-15 14:26:05
    Od: matrixm01 <matrixm01@_NOSPAM_o2.pl>

> [...]
    > nowych uszczeklach ktoreych koszt 4ro krotnie przewyzsza przyrzad do pomiaru

    Zdjęcie głowicy było nieuchronne.. po prostu byla walnieta uszczelka wiec
    predzej czy później mnie to czekalo :))

    A co sądzicie o zawrach?? mogą nie trzymać pozdro