  • 1. Data: 2015-07-30 20:37:24
    Temat: Honda cm125 custom OPONY
    Od: spriitee <spriitee@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam

    Szukam na wstępie dodam że od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem
    wyżej wymienionej maszyny, no i muszę wybrać do niej opony wiadomo jak to
    jest po kupnie trochę chciałbym przyoszczędzić ale nie oszpecić mojego
    skarbka wymiary opon to 3.25-18 przód, tył 100/90/18 z uwagi na brak
    doświadczenia w tym temacie proszę was o jakąś alternatywę,

    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2015-07-30 21:21:56
    Temat: Re: Honda cm125 custom OPONY
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-07-30 o 20:37, spriitee pisze:

> [...]
    > mojego skarbka wymiary opon to 3.25-18 przód, tył 100/90/18 z uwagi na
    > brak doświadczenia w tym temacie proszę was o jakąś alternatywę,

    Zwykle nie ma sensu stosowanie innego rozmiaru opon niż te które zalecił
    producent.

    Na tej stronie: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_c
    m125.htm

    jest informacja że tył to 110/90-16 a nie 100/90/18. Jesteś pewien tego
    co napisałeś?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2015-07-30 22:17:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-07-30 o 21:21, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    m125.htm

    > jest informacja że tył to 110/90-16 a nie 100/90/18. Jesteś pewien tego

    Przeciez 18" wchodzi latwo na felge 16" wiec w czym problem??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 4. Data: 2015-07-31 17:44:45
    Od: spriitee <spriitee@_NOSPAM_o2.pl>

    Masz racje, źle napisałem.... wymiary oczywiscie takie jak podesłałes....

    tył 110/90-16

    znacie jakis tani sklep internetowy czy też markę?

  • 5. Data: 2015-08-04 05:30:00
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-07-31 o 17:44, spriitee pisze:
    > Masz racje, źle napisałem.... wymiary oczywiscie takie jak podesłałes....
    >

    > tył 110/90-16
    >
    > znacie jakis tani sklep internetowy czy też markę?

    W przeciwienstwie do samochodu, opony, ktorych jest 2x mniej trzymaja
    Cie na drodze. Na suchym kazda da rade, na mokrym - ktore sie zdarza -
    od razu wychodzi ktora jest co warta.

    Wiec w opcji zaoszczedzenia 50zl na oponie i pozniej naprawy moto i
    leczenia konczyn wole wydac 50zl wiecej na cos za czym stoi doswidczenie
    producenta i uznanie tych ktorzy uzywaja.

    Dziadoskie oszczednosci wychodza bokiem.

    Tmek

  • 6. Data: 2015-08-04 08:27:34
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Tue, 04 Aug 2015 05:30:00 +0200, Tmek <t...@d...ek> wrote:
    > wole wydac 50zl wiecej na cos za czym stoi doswidczenie
    > producenta i uznanie tych ktorzy uzywaja.

    No dobra, a czy zdradzisz nam co to za mityczny producent takie dobre
    gumy robi? I to zaledwie 50 zyli drożej? Toż to promocja życia! :)

  • 7. Data: 2015-08-04 18:53:57
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-08-04 o 08:27, tadzik pisze:

    > No dobra, a czy zdradzisz nam co to za mityczny producent takie dobre
    > gumy robi? I to zaledwie 50 zyli drożej? Toż to promocja życia! :)

    Jesli mityczny to nic nowego z asortymentu by nie mial.

    Tmek