  • 1. Data: 2015-06-25 23:51:04
    Temat: Honda cr 125
    Od: Smigol23 <adi3324329@_NOSPAM_onet.pl>

    Mógłby mi ktoś powiedzieć czy w mojej Hondzie mam olej jeden który jest w
    silniku , tzn on jest do skrzyni i jako olej w silniku czy mam osobno do
    skrzyni i silnikowy

  • 2. Data: 2015-06-26 15:48:07
    Temat: Re: Honda cr 125
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 25 - 06 - 2015 (czwartek) o godzinie 23:51, Smigol23 napisał(a):

    > Mógłby mi ktoś powiedzieć czy w mojej Hondzie mam olej jeden który jest w
    > silniku , tzn on jest do skrzyni i jako olej w silniku czy mam osobno do
    > skrzyni i silnikowy

    Oczywiście, że mógłbym - tylko dlaczego miałbym to robić, skoro nawet się
    ze mną nie przywitałeś, ani też nie raczyłeś się przedstawić wchodząc po
    raz pierwszy na grupę (bo to nie jest forum i obowiązują tu pewne zasady
    grzecznościowe)...

    Żeby jednak nie było, że tylko się czepiam, tu masz wszystkie potrzebne
    informacje:

    http://www.keustermans.nl/2006CR125R.pdf

    PS. Tylko przypadkiem nie płacz, że nie znasz angielskiego...

    --
    Yorick
    MG Nevada 750