  • 1. Data: 2014-11-01 10:55:59
    Temat: Honda hornet na torze
    Od: gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com>

    Jeździł ktoś hornetem na torze? Jakie ciśnienie honda poleca na tor? Nie
    moge nic znaleźć na ten temat. Honda podaje tylko ciśnienie na droge.
    Czytałem różne opinie i jest to od 1.8 do 2 barów.

  • 2. Data: 2014-11-01 14:06:27
    Temat: Re: Honda hornet na torze
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-11-01, gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > Jeździł ktoś hornetem na torze? Jakie ciśnienie honda poleca na tor? Nie
    > moge nic znaleźć na ten temat. Honda podaje tylko ciśnienie na droge.
    > Czytałem różne opinie i jest to od 1.8 do 2 barów.

    Zalezy od wielu czynnikow - tempa, temperatury otoczenia, temperatury
    asfaltu itp. itd. Wyjsciowo mozesz przyjac -0.5 bara od cisnienia
    zalecanego na droge. Kocy pewnie nie masz wiec przez pierwsze kilometry
    mozesz miec wrazenie "plywania", ktore powinno minac jak opony sie
    nagrzeja.

    --
    Artur
    ZZR 1200