  • 1. Data: 2012-06-28 23:33:19
    Temat: HondaCBR - drugie moto
    Od: maryano85 <1985mariusz@_NOSPAM_gmail.com>

    Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
    mam pytanie; czy poradzę sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

  • 2. Data: 2012-06-29 07:20:39
    Temat: Re: HondaCBR - drugie moto
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
    > mam pytanie; czy poradzę sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

    Raczej nie, ale mogę się mylić.

    --
    Wysłano z Outlook Express

  • 3. Data: 2012-06-29 08:40:42
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "maryano85" <1985mariusz@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
    > mam pytanie; czy poradzę sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

    Zameczysz sie, jesli przyzwyczailes sie do XJoty. Zupelnie inna pozycja i dosc
    niewygodna na dluzsze przeloty.

    X.

  • 4. Data: 2012-06-29 08:53:22
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2012 08:40:42 UTC+2 użytkownik Mariusz Wozniak napisał:
    > Zameczysz sie, jesli przyzwyczailes sie do XJoty. Zupelnie inna pozycja i dosc
    > niewygodna na dluzsze przeloty.
    Ze co? F4 niewygodna? To co wg Ciebie jest wygodne? Czopki? Cruisery?

    Do watkotworcy: F4 jest mocniejsza ale jednoczesnie ma lepszy zawias i hamulce.
    Pytanie czy dasz rade nie poniesc sie ulanskiej fantazji musisz zadac sam sobie.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 5. Data: 2012-06-29 09:04:03
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 28, 11:33 pm, maryano85 <1985mariusz@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
    > mam pytanie; czy poradzę sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

    Odezwij się do użytkownika Lovtza na priv i GG gosc sie zna to Ci
    pomoze tu masz jego profil
    http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile
    &u=93

    --
    Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
    szarych

    wyslano z czytnika google

  • 6. Data: 2012-06-29 09:19:08
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-28 23:33, maryano85 pisze:
    > Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
    > mam pytanie; czy poradzę sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

    Na tak postawione pytanie jest tylko jedna odpowiedź - może.

    Nikt z nas Cię nie zna, nie wiemy jak jeździsz, czy ogarniasz itepe.
    Pewną podpowiedzią byłaby informacja ile km na moto zrobiłeś, czy brałeś
    udział w jakichś szkoleniach doskonalących itd, ale nadal byłaby to
    informacja niepełna więc nikt przy zdrowych zmysłach nie powie "tak" lub
    "nie". XJ 600 występowały w różnych wersjach mocowych, od 34 do 61 KM,
    więc i doświadczenie na na nich zdobyte będzie się różnić.

    Zapytaj jakiegoś doświadczonego kolegę z którym miałeś okazję jeździć,
    ale i tak będziesz musiał odpowiedzieć sobie sam - Twój wybór, Twoja
    odpowiedzialność. Jeśli będziesz się motocykla bał, będziesz popełniał
    błędy, więc pierwsze pytanie powinno brzmieć "Czy jestem gotowy na
    zmianę i z jakiego powodu". Jeśli XJ nadal umie więcej niż Ty a chcesz
    zmienić bo już Ci się znudziła, ma za mało punktów do lansu albo koledzy
    się śmieją to to na pewno dobre powody nie są, ale jeśli czujesz że
    ogarniasz i możesz więcej to zmieniaj, bo będziesz miał większą radochę
    z jazdy. Wg dzisiejszych standardów F4 to sport-sport-turystyk a nie
    typowa maszyna sportowa. Czyli dobrze jeździ, ale nie jest jadowita.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2012-06-29 09:25:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kefir napisał(a):
    > Odezwij się do użytkownika Lovtza na priv i GG gosc sie zna to Ci
    > pomoze tu masz jego profil
    > http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile
    &u=93

    Te, Kefir, moze wysylaj ta dziecinade na priva, co?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2012-06-29 09:27:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-29, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:
    &u=93

    > Te, Kefir, moze wysylaj ta dziecinade na priva, co?

    Albo trza od razu cancelowac, na sikaczu zostanie, z reszty zniknie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-06-29 09:34:44
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Ze co? F4 niewygodna? To co wg Ciebie jest wygodne? Czopki? Cruisery?

    Byc moze jestem za stary, ale po przejazdzce CBRą, dosc krotkiej zresztą,
    napieprzal mnie kregoslup. Ale ja przyzwyczajony do turystykow ;)

    X.

  • 10. Data: 2012-06-29 10:09:43
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości
    &u=93

    > Te, Kefir, moze wysylaj ta dziecinade na priva, co?

    Nie, niech wysyla na grupe - bardzo slusznie robi.

    Eryk