  • 1. Data: 2018-08-14 09:29:42
    Temat: Hotdog za 400 zeta
    Od: p...@g...com

    miejsce akcji Szczecin
    ford focus rejestracja *FKR*

    jade spokojnie za autobusem miejskim 50/40 autobus zjezdza do zatoczki chce lekko
    depnac a tu lewym wyprzedza wspomniany pacjent, podwojna ciagla potem przejscie dla
    pieszych (co daje w sumie wspomniane 400 zeta)

    *Wyprzedzanie na przejściach dla pieszych lub bezpośrednio przed nimi - 200 zł
    *Niestosowanie się do znaków P-4 ,,linia podwójna ciągła" - 200 zł

    no mysle sobie zdarza sie ze w niedzielny poranek ktos sie spieszy na operacje guza
    mozgu, ew. do pozaru i w dupie ma przepisy normalna ludzka rzecz :-) ... jade dalej:
    jedne swiatla, drugie zajezdzam na BP a tam focus zaparkowany i kierowca stoi w
    kolejce po hot doga :-)

  • 2. Data: 2018-08-14 10:27:12
    Temat: Re: Hotdog za 400 zeta
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    dupie ma przepisy normalna ludzka rzecz :-) ... jade dalej: jedne
    swiatla, drugie zajezdzam na BP a tam focus zaparkowany i kierowca stoi
    w kolejce po hot doga :-)

    Może zmiennocieplny?

  • 3. Data: 2018-08-14 11:25:23
    Od: p...@g...com

    znaczy sie frog ? raczej nie fura to focus mk1 kombi

    ale wlasnie patrze ze zaliczyl tez skrzyzowanie czyli cena rosnie ? jest kumulacja ?

    Naruszenie zakazu wyprzedzania na skrzyżowaniach: 300 zł (art.24 ust.7 pkt 3)

  • 4. Data: 2018-08-14 11:54:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 09:29, p...@g...com pisze:
    > kierowca stoi w kolejce po hot doga
    Dziwne, że tu nie poszedł pod prąd. :-)
    Może ta pani tam obsługiwała...
    https://youtu.be/NUMm_Kfi0u8

    Robert

  • 5. Data: 2018-08-14 11:56:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Aug 2018 00:29:42 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    jedne swiatla, drugie zajezdzam na BP a tam focus zaparkowany i kierowca stoi w

    I w tym momencie kapowanie przy pomocy kamerki wydaje się być w pełni
    usprawiedliwione - zwłaszcza za tego hotdoga :)

  • 6. Data: 2018-08-14 12:12:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > znaczy sie frog ? raczej nie fura to focus mk1 kombi

    bardziej chodziło mi o konieczność zjedzenia posiłku jako sprawę życia i
    śmierci:)))

    > Naruszenie zakazu wyprzedzania na skrzyżowaniach: 300 zł (art.24 ust.7 pkt 3)

    święty nie jestem, łamię przepisy - zwykle świadomie - ale za tak
    ordynarne łamanie przepisów to żałuję, że w opowieści nie było stania
    przy radiowozie na tej stacji

  • 7. Data: 2018-08-14 12:26:56
    Od: p...@g...com

    -- I w tym momencie kapowanie przy pomocy kamerki wydaje się być w pełni
    usprawiedliwione - zwłaszcza za tego hotdoga :)

    jednak brakuje kropki nad i czyli np uciekajacej po pasach staruszki :-) poki co
    trafia na moja osobista czarna liste i w razie recydywy pojda oba nagrania

  • 8. Data: 2018-08-14 12:47:10
    Od: p...@g...com

    --bardziej chodziło mi o konieczność zjedzenia posiłku jako sprawę życia i
    śmierci:)))

    w niedziele z rana ?

    --święty nie jestem, łamię przepisy - zwykle świadomie - ale za tak
    ordynarne łamanie przepisów to żałuję, że w opowieści nie było stania
    przy radiowozie na tej stacji

    radiowoz stoi zazwyczaj na Shellu :-) BP jest na uboczu i tam pijaczki z blokowiska
    maja za daleko, do tego salon VW z wlasna ochrona i spokoj grabarza w zyciu nie
    widzialem tam zadymy

  • 9. Data: 2018-08-14 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > ludzka rzecz :-) ... jade dalej: jedne swiatla, drugie zajezdzam na
    > BP a tam focus zaparkowany i kierowca stoi w kolejce po hot doga :-)

    Wzruszyłem się?
    Czyzby to był pierwszy debil ktorego spotkałes od dawna na drodze? ;-))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 10. Data: 2018-08-14 21:08:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 12:47, p...@g...com pisze:
    > --bardziej chodziło mi o konieczność zjedzenia posiłku jako sprawę życia i
    > śmierci:)))
    >
    > w niedziele z rana ?

    Jak nie zmiennocieplny to może po imprezie wygłodzone biedactwo:)

    > radiowoz stoi zazwyczaj na Shellu :-) BP jest na uboczu i tam pijaczki z blokowiska
    maja za daleko, do tego salon VW z wlasna ochrona i spokoj grabarza w zyciu nie
    widzialem tam zadymy

    a szkoda a szkoda:) zaczynam mieć objawy kurwicy drogowej - przynajmniej
    dzisiaj. Nagle zaczęli mnie wpieniać osobniki robiące:
    -gwałtowna zmiana pasa bez kierunkowskazu, tak gwałtowna jakby omijał
    przeszkodę awaryjnie
    -zmiana pasa z jednym mignięciem po rozpoczęciu manewru
    -zmiana pasa...bez mignięcia nawet i zachowania sensownego dystansu od
    innych samochodów
    -pedalarz z kamerką na łbie który lampił się na mnie przejeżdżając na
    dźiwnym rowerze przed moją maską (normalnie zgodnie z przepisami
    ustępowałem pierwszeństwa jemu)
    -pierdoły nie potrafiące zaparkować prostopadle na parkingu mającym dużo
    miejsca do manewrowania, przez co nie mogłem się zmieścić na żadne z 3
    miejsc bo w każdym wystawała kawałek dupa innego samochodu
    -jadący wolniej ode mnie
    -jadący szybciej ode mnie.

    No i wisienka na torcie - pieprzony MON robiący sobie paradę na
    wisłostradzie abym miał łatwiej dojechać do szpitala.