  • 1. Data: 2019-05-12 07:37:37
    Temat: Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
    Od: stacek <s...@g...com>

    Witam
    Czy nadal huawai p20 pro jest najlepszym ktory robi zdjecia?
    Zastanawiam sie tez nad tanszym lg g7

  • 2. Data: 2019-05-12 18:57:29
    Temat: Re: Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "stacek" <s...@g...com> wrote in message
    > Czy nadal huawai p20 pro jest najlepszym ktory robi zdjecia?
    > Zastanawiam sie tez nad tanszym lg g7

    A co to za ranking do którego się tu odnosisz...
    Wydawało mi się, że najlepsze zdjęcia robi smartfon iPhone XS Max.

  • 3. Data: 2019-05-12 19:58:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-12 o 18:57, Pszemol pisze:
    > A co to za ranking do którego się tu odnosisz...
    > Wydawało mi się, że najlepsze zdjęcia robi smartfon iPhone XS Max.

    To zapodaj jakiś ranking bo ciekaw jestem czy ktoś pobije Lumię 1020

  • 4. Data: 2019-05-12 21:01:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > To zapodaj jakiś ranking bo ciekaw jestem czy ktoś pobije Lumię 1020

    https://www.tomsguide.com/us/iphone-5s-vs-lumia-1020
    -camera,review-2894.html

    http://www.iphonehacks.com/2015/10/smartphone-camera
    -shootout-iphone-6s-vs-android-vs-lumia.html

    http://allaboutwindowsphone.com/features/item/21719_
    Camera_phone_zoom_test_Lumia_1.php

    http://allaboutwindowsphone.com/features/item/23199_
    Camera_head_to_head_Lumia_950_.php

  • 5. Data: 2019-05-12 21:23:52
    Od: z <...@...pl>

    Jakieś tendencyjne te testy. ;-)
    Ajfony wygrywają przez subiektywną interpretację albo szybkość działania
    (to jest oczywiste)
    Mam teraz Galaxy S7. Faktycznie zdjęcia bardziej dla idiotów i szybsze
    ale brak lampy xenonowej robi różnicę.

    A jak w tym temacie ma się rzeczony Huawai p20?

  • 6. Data: 2019-05-13 19:48:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Wydawało mi się, że najlepsze zdjęcia robi smartfon iPhone XS Max.

    Najlepsze zdjęcia robi smartfon w którym da się włączyć auto focus i
    włączyć nieskończoność.

    Jest taki?

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 7. Data: 2019-05-13 19:53:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > Jakieś tendencyjne te testy. ;-)

    Jasne.

    > Ajfony wygrywają przez subiektywną interpretację albo szybkość działania
    > (to jest oczywiste)

    Dla Ciebie oczywiste? Dla mnie nie...

    > Mam teraz Galaxy S7. Faktycznie zdjęcia bardziej dla idiotów i szybsze ale
    > brak lampy xenonowej robi różnicę.

    Co to znaczy "zdjęcia bardziej dla idiotów"?
    Siebie masz, oczywiście, za geniusza?

    > A jak w tym temacie ma się rzeczony Huawai p20?

    ... taki kuźwa geniusz a googla nie umie użyć.

  • 8. Data: 2019-05-13 19:55:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Najlepsze zdjęcia robi smartfon w którym da się włączyć auto focus

    włączyć czy wyłączyć?

    > i włączyć nieskończoność.
    >
    > Jest taki?

    W moim iPhone dotykasz palcem gdzie ma ostrzyć i ustawiać
    ekspozycję/naświetlenie. Ale ja mam dosyć starego już iPhone SE.

  • 9. Data: 2019-05-13 19:55:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Wydawało mi się, że najlepsze zdjęcia robi smartfon iPhone XS Max.

    Najlepsze zdjęcia robi smartfon w którym da się wyłączyć auto focus i
    włączyć nieskończoność.

    Jest taki?

  • 10. Data: 2019-05-13 19:58:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > włączyć czy wyłączyć?

    Jesteś szybki jak TL Jones w Ściganym.
    Wysłałem superkibel z poprawką.

    > W moim iPhone dotykasz palcem gdzie ma ostrzyć i ustawiać
    > ekspozycję/naświetlenie. Ale ja mam dosyć starego już iPhone SE.

    a jak ci samolot wypadnie z kółka to wyostrzy chmury? :)