  • 11. Data: 2019-05-13 20:09:11
    Temat: Re: Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    news:XnsAA4ECB2EA8967PanElektronik@localhost.net...

    > Jesteś szybki jak TL Jones w Ściganym.
    > Wysłałem superkibel z poprawką.

    > a jak ci samolot wypadnie z kółka to wyostrzy chmury? :)

    Samolot? Chmury?
    Przy optyce w typowym smarfonie to ostrość ustawiasz jak
    w Smienie: 30cm, 50cm, 1m, 1,2m, 1,5m, 3m i potem już
    tylko jest "nieskończoność"...
    Innymi słowy masz ciut wydumany problem - zgaduję, że
    nie robisz zdjęć telefonem?

  • 12. Data: 2019-05-13 20:22:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > zgaduję, że nie robisz zdjęć telefonem?

    śmiechłem

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 13. Data: 2019-05-13 20:33:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-13 o 19:53, Pszemol pisze:
    > Co to znaczy "zdjęcia bardziej dla idiotów"?
    > Siebie masz, oczywiście, za geniusza?

    To może napiszę jaśniej. Nie dla idiotów tylko dla amerykanów. Tylko
    automatyka. ;-)

    Skoro zgłębiałeś jakość zdjęć alfona i porównania z innymi telefonami
    myślałem że potrafisz odnieść to do nowszych telefonów.
    Czy nastąpił nakiś postęp w tej dziedzinie

    Ale Ty się znasz tylko na jednej marce i tylko wtedy gdy jest lepsza ood
    innych czyli zawsze ;-)

  • 14. Data: 2019-05-14 01:41:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > To może napiszę jaśniej. Nie dla idiotów tylko dla amerykanów.
    > Tylko automatyka. ;-)

    Nie wiem czemu obrażasz Amerykanów a sam widzę nie bardzo
    mądry jesteś: wszystkie smartfony oferują dzisiaj oprócz "tylko
    automatyki" wiele innych funkcji którymi możesz korygować
    efekt końcowy - fokus, ekspozycję świetlną, zooma.

    > Skoro zgłębiałeś jakość zdjęć alfona i porównania z innymi telefonami
    > myślałem że potrafisz odnieść to do nowszych telefonów.
    > Czy nastąpił nakiś postęp w tej dziedzinie

    Nie interesuje mnie tematyka fotografii w nowoczesnych smartfonach.
    Mam smartfona który robi świetne zdjęcia i nie muszę się snobować
    na wyłączanie automatyki aby się dowartościować, jak Ty.

    > Ale Ty się znasz tylko na jednej marce i tylko wtedy gdy jest lepsza
    > ood innych czyli zawsze ;-)

    No trudno abym nie znał tego co używam na codzień...

  • 15. Data: 2019-05-14 01:43:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > śmiechłem

    No to skąd pomysł na ustawianie ostrości na samolot zamiast chmur?
    Oba obiekty są tak samo daleko dla optyki smartfona...

    Chyba że miałeś na myśli robienie fotki przez okno samolotu:
    wtedy też można łatwo ustawić aparat aby robił ostrość skrzydła
    mojego samolotu widocznego przez moje okno albo chmury...
    Wystarczy dotknąć odpowiedniego miejsca na ekranie podglądu.

  • 16. Data: 2019-05-14 08:06:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-14 o 01:41, Pszemol pisze:
> [...]
    > automatyki" wiele innych funkcji którymi możesz korygować
    > efekt końcowy - fokus, ekspozycję świetlną, zooma.

    Jedne bardziej inne mniej dla Amerykanów ;-)

    Czy nastąpił nakiś postęp w tej dziedzinie

    > Nie interesuje mnie tematyka fotografii w nowoczesnych smartfonach.

    To po co dalej piszesz w tym wątku?

  • 17. Data: 2019-05-14 14:18:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2019-05-12 o 18:57, Pszemol pisze:

    > A co to za ranking do którego się tu odnosisz...
    > Wydawało mi się, że najlepsze zdjęcia robi smartfon iPhone XS Max.

    To rzeczywiście wydawało Ci się ;)
    Ten ranking to DXO Mobile jak sądzę.
    I tak nadal P20 Pro jest lepszy od jakiegokolwiek iPhone (wg tego
    znanego serwisu).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 18. Data: 2019-05-15 00:00:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-13 o 19:58, PiteR pisze:

    > Jesteś szybki jak TL Jones w Ściganym.
    > Wysłałem superkibel z poprawką.

    Wow, 7 min różnicy :) Mój serwer nie przyjmuje superkibli. Mam trochę
    ubawu w czytaniu :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 19. Data: 2019-05-15 02:11:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > To rzeczywiście wydawało Ci się ;)
    > Ten ranking to DXO Mobile jak sądzę.

    Nie wiem - nie pamiętam. Ale taką zajawkę mam w głowie :-)
    Może tylko reklama się tam gdzieś w neuronach kojarzy...

    > I tak nadal P20 Pro jest lepszy od jakiegokolwiek iPhone
    > (wg tego znanego serwisu).

    A pamiętasz w *czym* lepszy?

  • 20. Data: 2019-05-16 09:56:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-05-15 02:11, Pszemol wrote:

    > A pamiętasz w *czym* lepszy?

    Nie bardzo:
    https://www.dxomark.com/huawei-p20-pro-camera-review
    -innovative-technologies-outstanding-results/

    Pozdrawiam - Mirek