  • 31. Data: 2019-05-20 20:55:00
    Temat: Re: Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "collie" <c...@v...pl> wrote in message
    news:5ce1d7da$0$525$65785112@news.neostrada.pl...

    > Normalnie, na piechotę. Podobnie jak zdolny fotograf będzie robił
    > zbliżenie na ten przykład Canonem EOS 5D Mark IV ze stałką 50/1.4
    > Śmiej się. Jak głupi do sera.

    Niektórzy ludzie nie mają pojęcia o wyobrażeniu...
    Myślą, że najlepszy aparat to taki co ma największą liczbę
    pikseli w matrycy - i że to aparat robi fotki, nie fotograf :-))

  • 32. Data: 2019-05-21 11:23:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 May 2019 13:55:00 -0500, w <qbut64$8ds$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > "collie" <c...@v...pl> wrote in message

    > Niektórzy ludzie nie mają *pojęcia o wyobrażeniu*...

    A niektórzy nawet o pisaniu :)

  • 33. Data: 2019-05-22 01:33:51
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-20 o 10:54, collie pisze:
    > ale zwyczajny wiejski głupek, nie mający pojęcia, że
    > smartfon ma akurat takie same możliwości w kwestii
    > zbliżeń jak profesjonalna lustrzanka ze stałką.

    Akurat jeśli piszemy o np. bokeh w kontekście obiektywów ze zmienną
    ogniskową, to już niestety nie jest tak różowo. Nie mówimy tu o
    nowoczesnych protezach bokeh w smartfonach z wykorzystaniem podwójnego
    aparatu, tylko normalnym, ładnym rozmytym tle, znanym z lustrzanek.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 34. Data: 2019-05-31 05:10:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > A niektórzy nawet o pisaniu :)

    Acha, czyli nie słyszałeś jak młodzież dziś fajnie się wyraża?
    "Nie mam pojęcia o wyobrażeniu" to bardzo popularna wraza.
    Albo "co Ty patrzysz?" :-) Nie jesteś na czasie, stary...