  • 1. Data: 2017-04-21 00:11:08
    Temat: Huawei P10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Czy jest tu na grupie jakis uzytkownik tego smartfona?
    Chetnie przeczytalbym opinie z pierwszej reki...

    Pytanie za dodatkowe punkty:
    Jak rozwiazana jest tam obsluga dwu-SIMkartowosci?

  • 2. Data: 2017-04-22 00:30:57
    Temat: Re: Huawei P10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 00:14:17 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > Czy jest tu na grupie jakis uzytkownik tego smartfona?
    > Chetnie przeczytalbym opinie z pierwszej reki...
    >
    > Pytanie za dodatkowe punkty:
    > Jak rozwiazana jest tam obsluga dwu-SIMkartowosci?

    http://android.com.pl/artykuly/88624-huawei-przyznaj
    e-zakup-p10-lub-p10-plus-loteria/

    Osobiscie polecam

    http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Mi-5S-Plus-4GB
    -64GB-Smartphone---Dark-Gray-372732.html

    Wady - brak B20 w LTE, kupiwszy w tym konkretnym sklepie trzeba sobie wgrac
    oficjalna wersje global (wystarczy pobrac, uruchomic i pojdzie jak zwykla
    aktualizacja), moze byc +23% do ceny jesli dojdzie vat na cle.

  • 3. Data: 2017-04-22 09:02:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > http://android.com.pl/artykuly/88624-huawei-przyznaj
    e-zakup-p10-lub-p10-plus-loteria/

    Tak, wiem o tym, ale nie uwazam ze sie "drastycznie" różnią. Redaktóry jak
    zwykle przesadzaja dla sensacji...

    > Osobiscie polecam
    >
    > http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Mi-5S-Plus-4GB
    -64GB-Smartphone---Dark-Gray-372732.html

    Zupełnie inny telefon. Ale dzięki :-)

    > Wady - brak B20 w LTE, kupiwszy w tym konkretnym sklepie trzeba sobie
    > wgrac oficjalna wersje global (wystarczy pobrac, uruchomic i pojdzie jak
    > zwykla aktualizacja),

    No ale ten globalny soft dodaje pasmo B20 w LTE czy tylko chinskie krzaczki
    karczuje?

    moze byc +23% do ceny jesli dojdzie vat na cle.

    Z tym nie byłoby problemu gdybym wysłał na adres w USA...

  • 4. Data: 2017-04-22 12:39:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 22 kwietnia 2017 09:05:23 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    e-zakup-p10-lub-p10-plus-loteria/

    > Tak, wiem o tym, ale nie uwazam ze sie "drastycznie" różnią. Redaktóry jak
    > zwykle przesadzaja dla sensacji...

    Do tego brak powloki oleofobowej

> [...]
    > karczuje?
    >
    > moze byc +23% do ceny jesli dojdzie vat na cle.
    >
    > Z tym nie byłoby problemu gdybym wysłał na adres w USA...

    Wymiana oprogramowania nie budzi B20 ale zastepuje soft sklepowy (chnski stabile
    skrzyzowany z tlumaczeniami z MIUI Polska o numerze wersji nieistniejacej ale przez
    to dajacej sie zastapic prawdziwym globalem - mamy wtedy wersje aktualizujaca sie
    przez OTA, co nastepuje przynajmniej raz w miesiacu.

    https://www.youtube.com/watch?v=z4KR_do-cRs

  • 5. Data: 2017-04-26 11:28:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    e-zakup-p10-lub-p10-plus-loteria/

    > Do tego brak powloki oleofobowej

    A' propos tej powłoki - czy ktoś się orientuje z czego jest zrobiona i jak
    jest trwała?
    Innymi słowy: czy przy używaniu telefonu wyposażonego w taką powłokę ściera
    się
    ona po jakimś czasie? Czy jest to część integralna górnej warstwy Gorila
    Glass?

> [...]
    > nieistniejacej ale przez to dajacej sie zastapic prawdziwym globalem -
    > mamy wtedy wersje aktualizujaca sie przez OTA, co nastepuje przynajmniej

    Rozumiem, dzięki.

    > https://www.youtube.com/watch?v=z4KR_do-cRs

    A za co konkretnie lubisz ten telefon Ty? Jak długo go używasz?

  • 6. Data: 2017-04-26 12:41:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Innymi słowy: czy przy używaniu telefonu wyposażonego w taką powłokę
    >ściera się ona po jakimś czasie? Czy jest to część integralna górnej

    To chyba jest integralna wlasciwosc Goryla ... ale po paru latach
    uzywania S4 ... albo on juz nie jest oleofobowy, albo ja zrobilem sie
    bardzo tlusty.

    Co gorsza, jak wyczyscilem izopropanolem ten tluszcz, to sie palec nie
    chcial slizgac.
    Na szczescie szybko sie szybka nasmarowala :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-04-26 23:27:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 11:28:36 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > A za co konkretnie lubisz ten telefon Ty? Jak długo go używasz?

    Od grudnia.
    Dlugi czas pracy na baterii, duzy ekran, szybki, nie przycina ani nie zwalnia. Dobrze
    lezy w rece, zwlaszcza po dokupieniu dedykowanego case z klapka (bez jest sliski).
    Przesiadka z LG G2.