  • 1. Data: 2018-04-07 23:46:12
    Temat: Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    usiluje podlaczyc Huawei P10 Lite kablem usb do laptopa:
    1. adb driver zainstalowany --> http://adbdriver.com/downloads/
    2. tryb programisty wlaczony => debug. usb wlaczone
    - przy powyzszym dwie inne komorki bez problemu widoczne w
    laptopie (kabel usb), manager urzadzen elegancki, bez zoltych znaczkow.

    A z Huawei p10 lite nic z tego, manager urzadzen pokazuje na zolto nieznane
    urzadzenie.
    Ratunkowo usilowalem zainstalowac dodatkowo ster. adb dedykowany dla
    uawei -> https://gsmusbdriver.com/huawei-p10-lite, ale zainstalowac nie
    daje sie, mowi, ze nie znajduje wlasciwego urzadzenia.

    Jakas podpowiedz, jak wykonac widzenie Huawei <--> laptop?

  • 2. Data: 2018-04-08 08:22:30
    Temat: Re: Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.04.2018 o 23:46, 1634Racine pisze:
> [...]
    > daje sie, mowi, ze nie znajduje wlasciwego urzadzenia.
    >
    > Jakas podpowiedz, jak wykonac widzenie Huawei <--> laptop?
    przez serwer ftp?
    widzieć się będą, transferować pliki możesz. jeśli jednak masz ochotę
    namieszać w sofcie, to jest jakaś dedykowana dystrybucja linuksa z
    zainstalowanym adb i wszelkimi sterownikami. Wgraj sobie na pendriva i
    spróbuj - moze się zobaczy z uaweiem.

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-04-09 03:51:29
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ToMasz w news:paccfa$lng$1@dont-email.me
> [...]
    > namieszać w sofcie, to jest jakaś dedykowana dystrybucja linuksa z
    > zainstalowanym adb i wszelkimi sterownikami. Wgraj sobie na pendriva i

    olaboga, serwer ftp, linuks... np. Samsung i sony widza sie u mnie bez
    problemu z laptopem (i via usb, i via wifi), bez problemu obsluguje je
    prosty MyPhoneExplorer (i to mi wystarczy): dostep do sms-ow, katalogow
    wszelakich, multimediow, etc. tylko dogralem uniwersalny adb. Oba z root. A
    z Huawei problem rootowania dopiero bedzie, teraz *tylko* chce go zameldowac
    przez usb kablem (co najmniej, najlepiej via wifi) i probowac obslugiwac
    takze przez MyPhoneExplorer, co gwarantowane nie jest, ale o to bede martwil
    sie potem. Poki co laptop go nie widzi. Huawei to jakas inna galaktyka...?
    Jakas mniej zakrecona metoda moze komus przyjdzie do glowy...

  • 4. Data: 2018-04-09 09:29:06
    Od: p...@g...com

    HiSuite

  • 5. Data: 2018-04-09 10:50:20
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    p...@g...com w
    ps.com
    > HiSuite

    wiem, pytanie tylko: co takiego jest z huawei, ze samsung, sony bez problemu
    wspolpracuja u mnie z laptopem bez dodatkowego 20-50 MB softu,a huawei musi
    dostac to na pozarcie. Nie instalowalem, bo z kazda inna komorka udawalo sie
    to ominac bez wiekszych problemow.
    Po prostu jest pytanie: o co chodzi z huawei? to typowe? musi byc soft
    firmowy? nie wystarcza adb? albo jakies lekkie ster. usb...?

  • 6. Data: 2018-04-09 16:15:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-09 o 03:51, 1634Racine pisze:

> [...]
    > Huawei to jakas inna galaktyka...?
    > Jakas mniej zakrecona metoda moze komus przyjdzie do glowy...

    Program MyPhoneExplorer jest do telefonów Sony Ericcson, a nie do Samsungów.
    Oczywiście z Samsungiem mi nie działa-wiadomo dlaczego.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-04-09 20:07:22
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Program MyPhoneExplorer jest do telefonów Sony Ericcson, a nie do
    > Samsungów.
    > Oczywiście z Samsungiem mi nie działa-wiadomo dlaczego.

    Mi działa z Samsungiem, co robię źle?

  • 8. Data: 2018-04-09 20:47:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-09 o 20:07, Uncle Pete pisze:

    > Mi działa z Samsungiem, co robię źle?

    Napisz skąd ściągnąć ten program, który działa z Samsungiem, bo za
    każdym razem w opisie programu widzę, że on jest do Sony Ericsson.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-04-09 23:29:29
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Uncle Pete w news:paga4p$8lf$1@node1.news.atman.pl
    > Mi działa z Samsungiem, co robię źle?

    nic.
    (on po prostu nie czytal watku)

  • 10. Data: 2018-04-10 00:38:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-09 o 20:47, Animka pisze:
> [...]

    Dzięki.
    Już działa. Po Wifi. Zainstalowałam program w komputerze i dodatkowo
    aplikację na telefon ze sklepu google play.
    Były przedtem problemy bo w telefonie mam Samsung KIES, który jest nie
    do usunięcia.

    --
    animka