  • 11. Data: 2018-04-10 20:33:16
    Temat: Re: Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.04.2018 o 10:50, 1634Racine pisze:
    > p...@g...com w
    ps.com

    > wiem, pytanie tylko: co takiego jest z huawei, ze samsung, sony bez
    > problemu wspolpracuja u mnie z laptopem bez dodatkowego 20-50 MB softu,a
    > huawei musi dostac to na pozarcie. Nie instalowalem, bo z kazda inna
    > komorka udawalo sie to ominac bez wiekszych problemow.
    > Po prostu jest pytanie: o co chodzi z huawei?  to typowe? musi byc soft
    > firmowy? nie wystarcza adb? albo jakies lekkie ster. usb...?

    dalej, tak naprawdę nie wiemy co chesz zrobić. jakieś 10 lat, ludzkość
    osiągnęła taki poziom rozwoju, ze w dupie ma połączenie pomiędzy
    telefonem a komputerem. Jest to zazwyczaj (nie zawsze) konieczne przy
    rootowaniu, i sporadycznie wgrywaniu nowego oprogramowania. co więcej,
    nie jest do tego wymagany windows.
    Tak więc jeśli chcesz transferować pliki, to wystarczy Ci jeden malutki
    programik, a pliki prześlesz sobie, u kolegi, w pracy - bez my fone
    exploraera. Jeśli chesz robić roota, albo wgrywać soft, to (proponuje)
    sciągnij plik 800mega, wgraj na pendriva uruchom z niego kompa. Po kija
    się wdawać w dyskusje czy to jest linuks czy windows, czy cośtam
    explorer czy ftp.

    ToMasz

    ps
    mój samsung s3 albo s4, za cholere nie chciały transferowac plików na
    oryginalnym sofcie. po wgraniu lineage - bez problemów. po podłączeniu
    do kompa _na telefonie_ pojawia się pytanie czy ładujemy czy również
    przesyłamy pliki? Na telefonie!!!

  • 12. Data: 2018-04-11 01:05:50
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ToMasz w news:paj01g$aqa$1@dont-email.me
    ps.com
    > dalej, tak naprawdę nie wiemy co chesz zrobić.

    napisalem w root poscie

    > jakieś 10 lat, ludzkość
    > osiągnęła taki poziom rozwoju, ze w dupie ma połączenie pomiędzy telefonem
    > a komputerem.

    bzdura. jesli tylko jest powod, dla ktorego chcesz miec wygodny edytor sms,
    zero wysylania w chmury backupow, wygodne czyszczenie korespondencji,
    itp/itd - to masz powod dla polaczenia z laptopem.
    poza tym: nie dyskutujemy o sensie tego, ale o metodzie na wykonanie, skoro
    z innymi androidami udawalo sie,a huawei cuduje.

  • 13. Data: 2018-04-12 23:18:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > bzdura.
    nie pisz tak proszę. To, że Ty przyzwyczaiłeś sie do pewnej
    funkcjonalności, nie znaczy że inni jej potrzebują. spróbuje punkt po
    punkcie

    > jesli tylko jest powod, dla ktorego chcesz miec wygodny edytor
    > sms,
    niechcę. smsy wysyłam z telefonu, gdy muszę. gdy siedzę przy kompie,
    komunikuje się wygodniej, albo piszę smsy na kompie bez telefonu
    > zero wysylania w chmury backupow,
    Tu zadziałała Twoja wyobraźnia. myphone explorer albo chmura. a inne
    rozwiązania? Wogóle o jakim backupie mówimy? Bo twrp zrobi taki backup,
    ze możesz w przeglądarce otworzyć ostatnią zakładkę. to wszystko bez
    chmury. a inne programy... nie testowałem wszystkich, ale czy
    zapamiętają ustawienia kamer w programie do monitoringu? Nie sądze, a
    jakby potrafiły, to bałbym się o hasła.
    > wygodne czyszczenie
    > korespondencji,
    że jak? listów pisanych na telefonie? czy smów? Tak jak pisałem
    wcześniej, to Twoje przyzwyczajenia i nie znaczy że tego co robisz, nie
    da się zrobić łatwiej, szybciej, przyjemniej.
    > itp/itd
    podaj jeden konkretny powód dla przeciętnego użytkownika telefonu. 200
    minut rozmów, 30 bzdurnych smsów, messenger, youtube
    > - to masz powod dla polaczenia z laptopem.
    kaman. podłączasz telefon do laptopa kablem usb i koniec. ładuje się. To
    co chesz zrobić to jakieś konkretne zadanie konkretnym programem
    > poza tym: nie dyskutujemy o sensie tego, ale o metodzie na wykonanie,
    > skoro z innymi androidami udawalo sie,a huawei cuduje.
    szach - mat.
    Wgraj lineage i sprawdź czy to wina sprzętu czy softu

    ToMasz

  • 14. Data: 2018-04-17 00:09:56
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ToMasz w news:paoiem$a8h$1@dont-email.me
    > nie pisz tak proszę. To, że Ty przyzwyczaiłeś sie do pewnej
    > funkcjonalności, nie znaczy że inni jej potrzebują.

    JA pisalem, ze inni (musza) jej potrzebowac? JA potrzebuje. potrzeby innych
    sa ich sprawa. zdaje sie, ze elegancko sam zaprzeczasz sobie.

    > niechcę.

    napisalem w 3 osobie - to figura stylistyczna, oznacza: :ktokolwiek
    potrzebuje"

    > smsy wysyłam z telefonu, gdy muszę. gdy siedzę przy kompie, komunikuje się
    > wygodniej, albo piszę smsy na kompie bez telefonu

    swietnie, wybrales taka metode, ja dla mnie wygodniejsza - wszystkie inne
    komory sla sms z myphoneexplorera via wifi. Huawei nie daje sie podlaczyc
    chocby przez usb,nie jest rozpoznawany w ogole, wiec o wifi zapomnij.

    > Tu zadziałała Twoja wyobraźnia. myphone explorer albo chmura. a inne
    > rozwiązania? Wogóle o jakim backupie mówimy?

    o backupie do laptopa. czego backupy? tego, czego backup chce wykonac i
    juz. huawei ma wykonac to samo i taka sama metoda, jak inne komory,
    sony,samsung, etc.

    > a inne programy... nie testowałem wszystkich, ale czy zapamiętają
    > ustawienia kamer w programie do monitoringu? Nie sądze, a jakby potrafiły,
    > to bałbym się o hasła.

    o czym Ty piszesz? jak bede chcial tak kombinowac, to zaczne, poki co - jest
    problem podlaczenia huawei do laptopa = prosciej mam to napisac? :)

    > że jak?

    a tak. jakiejkolwiek korespondencji. po co szczegoly? mam korespondencje
    taka, ze - jak w innych komorach - chce ja tak wybiorczo czyscic, z
    wygodna mozliwoscia przegladu, skopiowania tego i owego do laptopa, do tego
    i tego pliku, etc. - nie scibolic tekst po tekscie na ekranie tel. ale w
    wygodnym edytorze laptopa. Moj wybor.

    > to Twoje przyzwyczajenia i nie znaczy że tego co robisz..........

    - ale czego? wiesz "czego"? ja nie pytam o wartosciowanie/ocene tego, co
    chce zrobic, ja pytam o podlaczenie huawei do laptopa via usb, a zeby to
    zjawisko nastapilo, to laptop musi huawei zobaczyc.

    > ........... nie da się zrobić łatwiej, szybciej, przyjemniej.

    dla mnie - nie da sie, powody wypisane wyzej.

    > podaj jeden konkretny powód dla przeciętnego użytkownika telefonu. 200
    > minut rozmów, 30 bzdurnych smsów, messenger, youtube

    ja pisze o sobie, a skoro sa produkowane softy pecetowe/laptopowe do obslugi
    tel via usb/wifi, to widocznie oprocz mnie widza w tym sens inni szalency ,
    w tym pare firmowych dziwolagow o zasiegu swiatowym i zle sie w tym
    towarzystwie nie czuje

    > kaman. podłączasz telefon do laptopa kablem usb i koniec. ładuje się.

    nie korzystam z tej mozliwosci ladowania, aczkolwiek przy okazji dokonuje
    sie.

    > szach - mat.

    dokladnie tak jest. interesuje mnie tylko podlaczenie komory do laptopa:
    usb, potem wifi ewentualnie.

    > Wgraj lineage

    motyka na muche, in my opinion oczywiscie

    > i sprawdź czy to wina sprzętu czy softu

    jesli znajdzie sie spec od tego problemu - powie o swoich podejrzeniach i
    moze wyklaruje sie przyczyna dla ktorej inne komory laptop widzi,a huawei -
    nie.

  • 15. Data: 2018-04-17 20:35:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 00:09, 1634Racine pisze:
> [...]
    >
    > jesli znajdzie sie spec od tego problemu - powie o swoich podejrzeniach
    > i moze wyklaruje sie przyczyna dla ktorej inne komory laptop widzi,a

    Sparowałeś telefon z laptopem? Sprawdż najpierw po bluetooth.

    --
    animka