  • 1. Data: 2011-09-09 19:24:26
    Temat: Huawei U8500 - co dalej po testach?
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Już zapewne częśc użytkowników zakończyła testy Smartfona w Play.
    Jak wygląda sprawa zwrotu sprzętu? Coś proponują przy zwracaniu sprzętu? Czy
    jest możliwość zakupienia telefonu bez abonamentu?

    No i pytanie, czy jak się nie odda w terminie tych 14 dni, to oprócz
    regulaminowych 400zł czekają nas inne konsekwencje (w umowie użyczenia jest
    taki zapis)? W sumie operator może zablokować taki telefon (tak samo jak
    przy zgłoszeniu kradzieży).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2011-09-09 19:46:21
    Temat: Re: Huawei U8500 - co dalej po testach?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 09.09.2011 21:24, Leszek Kowalski pisze:
    > Już zapewne częśc użytkowników zakończyła testy Smartfona w Play.
    > Jak wygląda sprawa zwrotu sprzętu? Coś proponują przy zwracaniu sprzętu? Czy
    > jest możliwość zakupienia telefonu bez abonamentu?

    Nie mam pojęcia. Pożyczałem i oddawałem w małym punkcie w markecie,
    byłem zarówno pierwszym pożyczającym jak i pierwszym oddającym.
    Konsultant przy mnie czytał procedurę. Ani nie pisnął o możliwości
    zakupu telefonu, nawet z umową na 2 lata. Po prostu oddałem telefon,
    konsultant sprawdził zawartość pudełka, wydrukował potwierdzenie zwrotu,
    podpisałem się i do widzenia.

> [...]
    > taki zapis)? W sumie operator może zablokować taki telefon (tak samo jak

    A co, masz zamiar uciec z nim na Madagaskar? ;-) Według mnie nie warto
    płacić 400zł i ryzykować wpisanie na listę niesolidnych klientów.

    Marek

  • 3. Data: 2011-09-09 20:17:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-09 21:46, MarekM pisze:

    > A co, masz zamiar uciec z nim na Madagaskar? ;-) Według mnie nie warto
    > płacić 400zł i ryzykować wpisanie na listę niesolidnych klientów.

    Myślę, że jak się zapłaci 400zł, to o żadnym niesolidnym kliencie nie
    będzie mowy, a wręcz przeciwnie.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-09-09 21:08:11
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.09.2011 22:17, Liwiusz pisze:

    > Myślę, że jak się zapłaci 400zł, to o żadnym niesolidnym kliencie nie
    > będzie mowy, a wręcz przeciwnie.

    wart jest tych 400zł?

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-09-09 21:13:45
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > wart jest tych 400zł?

    No za 400zł to ciężko dostać coś nowego z Androidem i internetem HSDPA.
    Bynajmniej ja nie znalazłem.
    A to, że się muli - fakt, jednak nie każdy potrzebuje telefonu do gier i z
    czasem reakcji 0,01 s.

    Tylko z umowy użyczenia nie wynika jednoznacznie, że zapłata kaucji oznacza
    iż telefon staje się naszą własnością. Formalnie dalej to jest własność
    Play'a i mogą np. zablokować go po IMEI.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2011-09-10 06:21:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.09.2011 23:13, Leszek Kowalski pisze:

    > Tylko z umowy użyczenia nie wynika jednoznacznie, że zapłata kaucji oznacza
    > iż telefon staje się naszą własnością. Formalnie dalej to jest własność
    > Play'a i mogą np. zablokować go po IMEI.
    Zapytaj w punkcie w którym odbierałeś, albo napisz do Rzecznika. Możesz
    też oddać bez klapki, i powiedzieć: zgubiłem. jak karzą zapłacić, to
    poproś o adnotacje ze nie roszczą sobi prawa....
    Wyczytałem ze ten telefon ma "optical trackpad" Działa on jak joystick
    czy jak myszka z kursorem?

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-09-10 11:38:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-10 08:21:04 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

    > Wyczytałem ze ten telefon ma "optical trackpad" Działa on jak

    Jak optical trackpad.
    Przesuwasz palcem po guziku.

    > joystick

    To coś zupełnie innego.

    > czy jak myszka z kursorem?

    Myszka z kursorem?
    Nie pomyliłeś urządzeń?

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-09-10 15:13:31
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > Wyczytałem ze ten telefon ma "optical trackpad" Działa on jak joystick czy
    > jak myszka z kursorem?

    Jak Joystick. Chyba wygodniejszy byłby zwykły wciskany.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 9. Data: 2011-09-10 18:17:53
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2011-09-10 13:38, Bydlę pisze:
    > Nie pomyliłeś urządzeń?

    Nie pomylił. Zobacz sobie samsunga i780.

    --
    ererer

  • 10. Data: 2011-09-10 18:30:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 10.09.2011 17:13, Leszek Kowalski pisze:
    > Użytkownik "ToMasz"<twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak Joystick. Chyba wygodniejszy byłby zwykły wciskany.

    no to lipa jak dlamnie. jak kolega wcześniej nie widział i780 to warto
    zobaczyć, bo taka myszka z kursorem daje w obsludze windowsa mobile +100
    punktów do łatwości 50punktów szybkości 50puktów do celnosci dwa
    dodatkowe życie i tarcze :)

    ToMasz