  • 1. Data: 2017-07-18 16:14:35
    Temat: Huawei vs backup
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    Witam

    Jakim programem mogę zrobić backup Huaweia na komputer?

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 2. Data: 2017-07-21 08:38:00
    Temat: Re: Huawei vs backup
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 18.07.2017 o 16:14, ALEX MR pisze:
    > Witam
    >
    > Jakim programem mogę zrobić backup Huaweia na komputer?

    A chociaż model mógłbyś podać?

  • 3. Data: 2017-07-21 15:47:06
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 21.07.2017 o 8:38, Jingiel pisze:

    > A chociaż model mógłbyś podać?

    P8 lite. A to ma jakiekolwiek znaczenie skoro i tak na androidzie, co
    njistotniejsze?

  • 4. Data: 2017-07-21 16:46:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Jul 2017 15:47:06 +0200, w
    <597205de$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>, ALEX MR <k...@s...us>
    napisał(-a):

    > P8 lite. A to ma jakiekolwiek znaczenie skoro i tak na androidzie, co
    > njistotniejsze?

    Na pewno Titanium Backup.
    Ale nie wiem czy backupuje smsy i kontakty -- apki na pewno.

  • 5. Data: 2017-07-21 17:10:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> e...@4...com

    > P8 lite. A to ma jakiekolwiek znaczenie
    > skoro i tak na androidzie, co njistotniejsze?

    Po co zatem informacja o marce telefonu?

    : Na pewno Titanium Backup.
    : Ale nie wiem czy backupuje smsy i kontakty -- apki na pewno.

    Apki bez ruta? Pełen bakap? Apki, ustawienia itd.?...

    -=-

    Ja juzuję ;) Super Backup -- SMS bakapuje, ale
    pełne apki only wówczas, gdy jest rut. Kontakty
    syn[córka?]chronizują się automagicznie, o ile
    są na kĄcie Googla, nie na SIMce... Ale by tam
    dziś trzymał coś na SIMce, która wymieniana
    jest ostatnimi czasy bardzo często...

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.id
    ea.backup.smscontacts&hl=pl

    Mnie interesuje tylko bakap apek -- po co mi
    SMSy z jednorazowymi kodami autoryzacyjnymi? ;)

  • 6. Data: 2017-07-23 11:52:46
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 21.07.2017 o 15:47, ALEX MR pisze:

    > P8 lite. A to ma jakiekolwiek znaczenie skoro i tak na androidzie, co
    > njistotniejsze?

    A Huawei tylko androidowe produkował?

  • 7. Data: 2017-07-23 16:41:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jingiel" 597471eb$0$655$6...@n...neostrada.pl

    > A Huawei tylko androidowe produkował?

    Wkrótce może pozostać tylko Android i Jabłko?