  • 1. Data: 2011-05-10 00:46:53
    Temat: Hura !!! kupione (i dojechało)
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam !

    http://allegro.pl/renault-safrane-rxe-2-5-97-benzyna
    -lpg-i1587136886.html

    kupione :)
    Jeździ !
    I ma 170 tych no - koni (i trakcje, i gada po francusku, i dużo LCD)

    2 sprawy:
    -Opada mi wskazówka ciśnienia oleju na 0!! co to może być ?
    jak są niskie obroty to jest na 0 lub 1/4 jak normalne to w 50%
    (czyli tam gdzie ma być).

    -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.
    Co to jest popsute ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-05-10 00:50:04
    Temat: Re: Hura !!! kupione (i dojechało)
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-10 00:46, Michał pisze:
> [...]
    >
    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.

    Malo wazne. I tak za 2 dni (gora tydzien) rozjebiesz gdzies na drzewie
    (wzglednie polu), albo calkiem stanie na Alejach.

  • 3. Data: 2011-05-10 00:59:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-10 00:46, Michał pisze:
    > Witam !
    >
    > http://allegro.pl/renault-safrane-rxe-2-5-97-benzyna
    -lpg-i1587136886.html

    > kupione :)
    > Jeździ !

    Ło! Szał! ;) Gratuluję.

    > I ma 170 tych no - koni (i trakcje, i gada po francusku, i dużo LCD)

    A jest obleśnie miękkie i pluszowe? ;)

    > 2 sprawy:
    > -Opada mi wskazówka ciśnienia oleju na 0!! co to może być ?
    > jak są niskie obroty to jest na 0 lub 1/4 jak normalne to w 50%
    > (czyli tam gdzie ma być).

    Zatkany na amen filtr oleju, zaszlamiony smok albo wykończona pompa
    oleju, jak nie chcesz mieć problemu to napraw to zanim obrócisz panewki ;)

    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.
    > Co to jest popsute ?

    Może czas na serwis instalacji LPG, reduktor zamęczony, wtryski
    wyklekotane... Wróżka ma wolne a szklana kula w remoncie nie znamy auta
    więc tylko wróżyć z fusów pozostaje ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-05-10 01:15:05
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Ło! Szał! ;) Gratuluję.

    no ba.... :)

    > A jest obleśnie miękkie i pluszowe? ;)

    tak, francuski welur :) żadnej skóry!
    jeszcze grube dywaniki welurowe trzeba kupić :)
    -i koniecznie tą - Flagę Piracką na antenę

    > Zatkany na amen filtr oleju, zaszlamiony smok albo wykończona pompa
    > oleju, jak nie chcesz mieć problemu to napraw to zanim obrócisz panewki ;)

    Hmmm.. może być trochę racji bo w moim oleju od ~40kkm nie zmieniałem
    (ja) (poprzednik co robił nie wiem), i nie mam super stabilnego
    ciśnienia oleju. (Gazuje jest więcej)

    > Może czas na serwis instalacji LPG, reduktor zamęczony, wtryski
    > wyklekotane... Wróşka ma wolne a szklana kula w remoncie nie znamy auta
    > więc tylko wróżyć z fusów pozostaje ;)

    wtryski słychać, ale ok będzie zawiezione do gazu

    pozdrawiam!

  • 5. Data: 2011-05-10 01:36:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

> [...]
    >
    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi żeby
    > jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt. Co to jest

    Pewnie znowu trupa kupiłeś. :>

  • 6. Data: 2011-05-10 02:00:20
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.

    Życzę Ci żeby to był popsuty czujnik ciśnienia oleju. Ale jak znam życie to
    będą panewki. Czy Ty facet chory na głowę jesteś żeby kupować auto co ma 300
    tysięcy przebiegu. Ono dawno powinno być przerobione na surowiec wtórny. Tak
    wiem że teraz to po pół miliona się robi i motor igła. Szkoda tylko że
    widzieli to tylko ci co im ruscy oczy wymienili.

  • 7. Data: 2011-05-10 02:37:13
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości > kupione
    :)
    > Jeździ !
    > I ma 170 tych no - koni (i trakcje, i gada po francusku, i dużo LCD)

    Co do tych koni to nie był bym taki pewny.

  • 8. Data: 2011-05-10 07:24:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    >
    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.

    Auto jest popsute. A za 2 tygodnie napiszesz że się zatarł.

  • 9. Data: 2011-05-10 08:13:59
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    >
    > kupione :)
    > Jeździ !
    > I ma 170 tych no - koni (i trakcje, i gada po francusku, i dużo LCD)

    Trakcji to na pewno nie ma :)

    > 2 sprawy:
    > -Opada mi wskazówka ciśnienia oleju na 0!! co to może być ?
    > jak są niskie obroty to jest na 0 lub 1/4 jak normalne to w 50%
    > (czyli tam gdzie ma być).

    Przy tym silniku to norma, czesto wskazowka lezy prawie na zero.

    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.
    > Co to jest popsute ?

    Jak sekwencja to do gaziarza - spojrzy w swoj magiczny komp i powie.
    Ogolnie to fajny samochodzik, ja mam juz piata safrane.
    Silnik volvo - przejedzie na pewno kilka razy wiecej niz na liczniku.
    Co do wersji - obok RXE to nawet nie stało :) Golas.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 10. Data: 2011-05-10 08:46:41
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]
    >
    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.

    Odliczanie czas zacząć. Ja stawiam góra miesiąc.

    --
    pozdrawiam
    kml