  • 1. Data: 2012-05-06 22:28:25
    Temat: Hyundai ix35
    Od: "jerry" <j...@g...pl>

    Miałem z moją zoną kochaną dokonać oglądu oferty samochodowej a skończyło
    się na najbliższym salonie, po obejrzeniu ww. hyundaia nie chciała jechać
    dalej. Stojący w salonie model, czarny metalik z ręczną skrzynią w wersji
    Comfort i z podstawowym silnikiem benzynowym kosztuje ok 78 tys zł. w sumie
    to nie mam pytań bo i jakie mogę mieć, chciałem tylko pokazać jakie
    znaczenie ma gęsta sieć dealerska ;). W tygodniu mamy jazdę testową ale nie
    sądzę żeby cos się zmieniło. Patrząc po nowych samochodach na osiedlu
    dochodzę do wniosku, że nie tylko moja żona nie miała wątpliwości.
    Pozdrawiam z Lublina

  • 2. Data: 2012-05-06 22:30:40
    Temat: Re: Hyundai ix35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nie sądzę żeby cos się zmieniło. Patrząc po nowych samochodach na osiedlu
    > dochodzę do wniosku, że nie tylko moja żona nie miała wątpliwości.

    Jak jej się spodobał Hultaj, zawsze warto uderzyć do Kii.
    Sportage IMO jest ładniejszy, ma dłuższą gwarancję i może być tańszy.
    A reszta to to samo auto.

  • 3. Data: 2012-05-06 22:37:44
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-06 22:30, Cavallino pisze:
    > Sportage IMO jest ładniejszy, ma dłuższą gwarancję i może być tańszy.

    7 lat lub 150kkm w KIA, czy 5 lat bez limitu w przypadku ix35, czy ja
    wiem, czy KIA ma dłuższą? Zależy od przebiegów, bo u mnie w KIA
    gwarancja skończyła się po 19 miesiącach.

  • 4. Data: 2012-05-06 22:45:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > 7 lat lub 150kkm w KIA, czy 5 lat bez limitu w przypadku ix35, czy ja
    > wiem, czy KIA ma dłuższą? Zależy od przebiegów, bo u mnie w KIA
    > gwarancja skończyła się po 19 miesiącach.

    Niemożliwe, bo 36 miesięcy było gwarancji bezwarunkowej.

  • 5. Data: 2012-05-06 22:53:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-06 22:45, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Niemożliwe, bo 36 miesięcy było gwarancji bezwarunkowej.

    150 kkm. Zeskanować Ci fragment książki gwarancyjnej?

  • 6. Data: 2012-05-06 23:00:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > 150 kkm. Zeskanować Ci fragment książki gwarancyjnej?

    Dziękuję, mam swoją.
    A oto zawartość jej pierwswzej strony:

    WARUNKI GWARANCJI:
    Poniższa tabela ilustruje zakres gwarancji podany w miesiącach i
    kilometrach.
    Zakres gwarancji (w zależności co wystąpi wcześniej)
    Gwarancja Miesiące kilometry 150 000 bez limitu
    Podstawowa* 36 x
    Podstawowa* 60 x

  • 7. Data: 2012-05-06 23:03:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > 150 kkm. Zeskanować Ci fragment książki gwarancyjnej?

    Jeszcze jeden cytat z książki gwarancyjnej ceeda:

    Szczegółowe warunki gwarancji:
    Z wyjątkiem wyszczególnionych poniżej punktów, gwarancja na Twój samochód
    KIA obejmuje 36
    miesięcy bez limitu kilometrów albo 60 miesięcy lub 150 000 km, w
    zależności, co wystąpi pierwsze
    (gwarancja na układ napędowy wynosi 84 miesiące lub 150 000 km) i liczona
    jest od daty rozpoczęcia
    gwarancji.

  • 8. Data: 2012-05-06 23:10:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-06 23:03, Cavallino pisze:
    > Jeszcze jeden cytat z książki gwarancyjnej ceeda:
    >
    > (gwarancja na układ napędowy wynosi 84 miesiące lub 150 000 km) i
    > liczona jest od daty rozpoczęcia
    > gwarancji.

    157kkm, padło sprzęgło, nie podlegało gwarancji (19 miesiąc zużytkowania
    auta). Gdyby padły wycieraczki, pewnie te 36 miesięcy miałoby
    zastosowanie. Kwota za wymianę sprzęgła też była całkiem "miła". To ja
    wolę 5 lat bez limitu.

  • 9. Data: 2012-05-06 23:13:45
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-06 22:28, jerry pisze:
> [...]
    > nowych samochodach na osiedlu dochodzę do wniosku, że nie tylko moja
    > żona nie miała wątpliwości. Pozdrawiam z Lublina

    Zastanów się na 4x4 i mocniejszym silnikiem.

  • 10. Data: 2012-05-06 23:16:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > 157kkm, padło sprzęgło, nie podlegało gwarancji (19 miesiąc zużytkowania
    > auta).

    Ale to nie ma nic wspólnego z brakiem gwarancji na 36 miesięcy, tylko że na
    sprzęgło kończy się wcześniej.
    Jego dotyczy ten zapis (cyt):
    "- Gwarancja dotycząca tylko wad fabrycznych przez okres 24 miesięcy od daty
    rozpoczęcia gwarancji:
    świece zapłonowe, świece żarowe, klocki hamulcowe, okładziny, pióra
    wycieraczek, przewody
    wysokiego napięcia, tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła, paski wieloklinowe,
    żarówki, inne elementy
    eksploatacyjne."

    Tak jest nie tylko w Kia, we Fiacie też po 2 latach marudzili na wymianę
    sprzęgła, twierdzili że nie umiem go obsługiwać, a w ogóle to część
    eksploatacyjna, w końcu go wymienili, ale musiałem powalczyć

    Więc w Hultaju masz duże szanse usłyszeć to samo.

    Jak takiego zapisu w gwarancji nie ma to sprawę w sądzie pewnie wygrałbyś w
    cuglach, ale do tego trzeba samozaparcia.