  • 1. Data: 2020-01-27 15:33:27
    Temat: I Ty możesz przejechać się Twizy
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@olx.pl/aa5

    :-)

  • 2. Data: 2020-01-27 16:01:12
    Temat: Re: I Ty możesz przejechać się Twizy
    Od: z <...@...pl>

    To dużo mówi o posiadaczach takich pojazdów ;-)

  • 3. Data: 2020-01-27 16:02:54
    Od: z <...@...pl>

    Przypomniało mi się jak to ktoś wynajmuje radiomagnetofon CONDOR na
    godziny. To przynajmniej ma DUSZĘ ;-)

  • 4. Data: 2020-01-27 16:39:09
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-27 16:01, z wrote:
    > To dużo mówi o posiadaczach takich pojazdów ;-)

    Moim zdaniem raczej o korzystających z takich usług.

    Ale ale ... skoro mowa o dawaniu się przejechać Twizy.

    Przed świętami byłem kiedyś w pracy. Zaczepił mnie znany kolega, że
    chciałby siąść sobie w samochodzie. Ja na to, że nie ma sprawy. Siada,
    coś mu poopowiadałem i już zabiera się do wychodzenia. To pytam czy nie
    chce się przejechać? A on, że nie, dzisiaj nie. Wyczułem że się po
    prostu boi. To mówię, przejedź się jak już jesteś w tym samochodzie.
    Cośtam cośtam, jedź. I gość przejechał się. Wrócił i mówi: jak w
    Matizie. Cośtakm jeszcze pogadaliśmy. I na koniec dziękuje mi, że taki
    prezent zrobiłem mu na święta.

  • 5. Data: 2020-01-27 16:52:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-27 16:02, z wrote:
    > Przypomniało mi się jak to ktoś wynajmuje radiomagnetofon CONDOR na
    > godziny. To przynajmniej ma DUSZĘ ;-)

    To samo mówiłeś jak na żelazku chciałeś jechać.

  • 6. Data: 2020-01-27 20:02:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 15:33, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@olx.pl/aa5
    >
    > :-)

    Jeśli przejazd 30-40 minut, to w Warszawie można w tym czasie przejechać
    powiedzmy 30 km. Zatem akurat jazda tym elektrykiem jest droższa 4x niż
    moim dieslem :-)

  • 7. Data: 2020-01-27 20:43:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-27 20:02, T. wrote:

    > Jeśli przejazd 30-40 minut, to w Warszawie można w tym czasie przejechać
    > powiedzmy 30 km. Zatem akurat jazda tym elektrykiem jest droższa 4x niż
    > moim dieslem :-)

    To Ty organizujesz przejażdżki twoim dizlem?

  • 8. Data: 2020-01-27 21:50:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 20:43, kk pisze:

    > To Ty organizujesz przejażdżki twoim dizlem?

    Jak trzeba, to owszem... Zwłaszcza teściowej :-)
    T.

  • 9. Data: 2020-01-27 21:55:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-27 21:50, T. wrote:

    > Jak trzeba, to owszem... Zwłaszcza teściowej :-)
    > T.

    I nic Ci nie płaci?

  • 10. Data: 2020-01-27 22:27:27
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 21:55, kk pisze:

    > I nic Ci nie płaci?

    Odpłacają w naturze (obiadki często gotują).
    T.