  • 1. Data: 2019-01-10 13:22:48
    Temat: I to niby ja mam dziwne zakresy?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    http://www.ti.com/tool/TIDA-01505

    "Automotive 40V to 1kV Input Flyback Reference Design Supporting
    Regenerative Braking Safety Test"

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2019-01-10 13:37:52
    Temat: Re: I to niby ja mam dziwne zakresy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    > http://www.ti.com/tool/TIDA-01505
    > "Automotive 40V to 1kV Input Flyback Reference Design Supporting
    > Regenerative Braking Safety Test"

    Laboratoryjna wydmuszka. Sam robię projekty dla szerokich zakresów i
    to jeszcze z wymaganiem iskrobezpieczeństwa. I wiem, dlaczego to jest
    samo zło. Zakres 20:1 z palcem. Ale to są transformatory o tak słabych
    parametrach, że naprawdę sam się dziwi/ę, że to działa.

    --
    Best regards,
    RoMan