  • 1. Data: 2012-03-12 21:52:17
    Temat: IBM/Lenovo: model matrycy?
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Laptop IBM ma uszkodzoną matrycę, chciałbym ją wymienić niekoniecznie u
    IBMa (drogo!). Z tego co wiem to IBM pakował matryce różnych
    producentów: Samsunga, Phillipsa, Hitachi itp. a chciałbym się
    dowiedzieć którą mam konkretnie.

    Czy są programy wyświetlające model użytej matrycy w posiadanym modelu?
    Przykładowe oznaczenia, których oczekuję to np. LTN150XG, LP150X09
    itp., ogólnie tego typu. Jest jakiś soft, który odczytuje takie dane?

    Krystek

  • 2. Data: 2012-03-12 23:36:07
    Temat: Re: IBM/Lenovo: model matrycy?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Krystek" <k...@u...pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    > Przykładowe oznaczenia, których oczekuję to np. LTN150XG, LP150X09 itp.,
    > ogólnie tego typu. Jest jakiś soft, który odczytuje takie dane?

    nie, rozkrec i przeczytaj, ogolnie producent czy model nie ma wiekszego
    znaczenia

  • 3. Data: 2012-03-13 08:04:30
    Od: Randall_Memphis <g...@n...oleg.es>

    W dniu 2012-03-13 00:36, m4rkiz pisze:
    > "Krystek" <k...@u...pl> wrote in message
    .com...

    > nie, rozkrec i przeczytaj, ogolnie producent czy model nie ma wiekszego
    > znaczenia
    dokłądnie, możesz dokupić o większej rozdzilczości i matową jak chcesz.
    ważne żeby gniazdo było to samo i taśma.