  • 1. Data: 2017-02-17 01:45:44
    Temat: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Wyobraźcie sobie że posiadam konto na Facebooku od kilku dobrych
    lat na imię i nazwisko mojego psa ;) i mam mnóstwo znajomości,
    kontaktów i przyjaciół, którzy dobrze mnie znają i z którymi
    spotykam się także i poza Internetem - jest dobrze i każdej
    stronie to odpowiada. Ale może poza samym Facebookiem, ponieważ
    od paru dni nie mogę się zalogować i wyskakuje info że MUSZĘ
    wysłać kilka skanow kilku dokumentów tożsamości żeby można dalej
    korzystać z Facebooka.

    Jakoś to dziwnie jakby kojarzy się z faktem iż od półtora tygodnia
    korzystam z Internetu ZAREJESTROWANEGO abo (wcześniej jedynie
    anonimowy na PREPAID), i chociaż ogólnie popieram PiS to jednak
    widzę, że zaczyna się rozwijać i rozrastać PARANOICZNA przesada -
    a KIMŻE Facebook jest że tak BEZCZELNIE ŻĄDA kompletnego
    OBNAŻENIA od swych długoletnich klientów?? A czy słyszeli oni o
    czymś takim jak "ustawa o ochronie danych osobowych" że śmiało
    tak wyciągają je i tak podstępnie???

    W każdym razie propaguję teraz pośród mych znajomych i innych w
    mym otoczeniu przejście na rosyjski:
    VKONTAKIE (rosyjski odpowiednik Facebooka), patrz: http://vk.com
    ponieważ AMERYKAŃSKI MATRIX przegiął okrutnie (LUDZIE - CO SIĘ
    DZIEJE!!!??? Ekspanduje jakas bezduszna MACHINA która ludzi
    traktuje jak materiał!!!)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2017-02-17 08:00:58
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 17 lutego 2017 01:45:47 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
    > Wyobraźcie sobie że posiadam konto na Facebooku od kilku dobrych
    > lat na imię i nazwisko mojego psa ;) i mam mnóstwo znajomości,

    Ja zawsze starałem się chronić swoją prywatność ale
    Ostatnio szukam roboty i wysyłam CV w różne miejsca.
    Niektóre firmy sobie życzą aby na wstepie wypełnić formularz
    z danymi typu imię nazwisko dane teleadresowe.
    I jakie było moje zdziwienie ostatnio że już nie muszę wypełniać
    danych mimo że aplikowałem do różnych firm na różnych serwerach.
    Chrome/Google wie o mnie wszystko :(
    Chyba na facebooka się wkońcu wpiszę.

  • 3. Data: 2017-02-17 10:40:00
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Bolko <s...@g...com> Wrote in message:
    > Ja zawsze starałem się chronić swoją prywatność ale
    > Ostatnio szukam roboty i wysyłam CV w różne miejsca.
    > Niektóre firmy sobie życzą aby na wstepie wypełnić formularz
    > z danymi typu imię nazwisko dane teleadresowe.

    Ale chyba jest różnica między aplikowaniem do pracy a pisaniem o
    różnych duperelach z dziewczynami na Facebooku???
    Powtarzam: co to Facebook - WYROCZNIA jakaś???

    I tak niektórzy traktują to jako religię, lub przynajmniej
    jako nerwicę natręctw: jakiś chory nakaz wewnętrzny każe im na
    dzień dobry codziennie wstawić zdjęcie, np. przy jedzeniu lodów w
    nowej fryzurze, i znów "zabłysnąć" jakąś swoją maksymą o tym jak
    bardzo kochają Mariusza, albo o tym jak Mariusz znalazł sobie
    inną.

    Jej, wygląda to jakby te osoby nie miały naprawdę już innych
    zajęć lecz codzień przez pół dnia obsługiwać Facebooka, żeby
    zawsze miał najaktualniejszą wiedzę na temat ludzi z całej
    planety!

    Przybiera już to formę zachowań KOMPULSYWNYCH, zaczyna to iść w
    PATOLOGIĘ.

    Facebook powinien zostać pociągnięty do sądu o niszczenie młodym
    ludziom psychiki, a na pewno jakby jest w pozycji że to zwykła
    BEZPRAWNA BEZCZELNOŚĆ żeby ŻĄDAĆ DOWODÓW TOŻSAMOŚCI!!!

    > I jakie było moje zdziwienie ostatnio że już nie muszę wypełniać
    > danych mimo że aplikowałem do różnych firm na różnych serwerach.
    > Chrome/Google wie o mnie wszystko :(
    > Chyba na facebooka się wkońcu wpiszę.

    Lepiej już do VKONTAKTE, vk.com - oni nie żądają dowodów tożsamości!
    PUTIN na konferencji prasowej ostrzegał, że Facebook i Google to
    narzędzia CIA i NSA i zalecał żeby zamiast nich korzystać z
    rosyjskich odpowiedników: vk.com i yandex.ru ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2017-02-17 11:17:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 lutego 2017 10:40:03 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > Ale chyba jest różnica między aplikowaniem do pracy a pisaniem o
    > różnych duperelach z dziewczynami na Facebooku???
    > Powtarzam: co to Facebook - WYROCZNIA jakaś???

    Ale zmuszają Ciebie do czegoś?
    Siłą tam konto założyłeś?
    Zabraniają tobie zamknąć to konto?
    Jakiś przymus jest korzystanie z Facebooka?

> [...]
    > zajęć lecz codzień przez pół dnia obsługiwać Facebooka, żeby
    > zawsze miał najaktualniejszą wiedzę na temat ludzi z całej

    Bądż inny, nie bądż tacy jak ci powyzej opisani
    Przymusu nie ma

    > Facebook powinien zostać pociągnięty do sądu o niszczenie młodym
    > ludziom psychiki, a na pewno jakby jest w pozycji że to zwykła
    > BEZPRAWNA BEZCZELNOŚĆ żeby ŻĄDAĆ DOWODÓW TOŻSAMOŚCI!!!

    Pozywaj

  • 5. Data: 2017-02-17 11:39:32
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Kris <k...@g...com> Wrote in message:

    > Ale zmuszają Ciebie do czegoś?
    > Siłą tam konto założyłeś?
    > Zabraniają tobie zamknąć to konto?
    > Jakiś przymus jest korzystanie z Facebooka?

    Wiesz, wiele lat korzystam, dotąd było dobrze, mam multum
    znajomych, WYCIĄGNĘLI mnie podstępnie ale jak widać po to żeby
    teraz WYCIĄGNĄĆ pełnię danych osobowych!

    Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
    znajomych - na warunkach jakie były dotąd!

    A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

    Piszesz kpiąco: "pozywaj", jakaż to AROGANCJA, przecież wiadomo
    jakie możliwości ma pojedynczy obywatel w starciu z
    KORPORACJĄ!

    Jakbyś uczciwie chciał poradzić to byś już wyjaśnił jak takie
    sprawy załatwia się właściwie: trzeba zwrócić uwagę
    wyspecjalizowanych instytucji (czego pierwszy krok właśnie
    czynię).

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 6. Data: 2017-02-17 11:41:28
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Kris <k...@g...com> Wrote in message:

    > Ale zmuszają Ciebie do czegoś?
    > Siłą tam konto założyłeś?
    > Zabraniają tobie zamknąć to konto?
    > Jakiś przymus jest korzystanie z Facebooka?

    Wiesz, wiele lat korzystam, dotąd było dobrze, mam multum
    znajomych, WCIĄGNĘLI mnie PODSTĘPNIE ale jak widać po to żeby

  • 7. Data: 2017-02-17 11:45:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai"
> [...]
    > a KIMŻE Facebook jest że tak BEZCZELNIE ŻĄDA kompletnego
    > OBNAŻENIA od swych długoletnich klientów??

    Facebook to facebook - prywatna firma i moze sobie zadac, czego chce.
    A ty nie musisz z nich korzystac.

    > A czy słyszeli oni o
    >czymś takim jak "ustawa o ochronie danych osobowych" że śmiało
    > tak wyciągają je i tak podstępnie???

    Dlaczego podstepnie ? Prosza ciebie ... a podstepnie, to pewnie juz
    dobrze wiedza wszystko o tobie :-)

    Poza tym ... oni nie w Polsce, ich ustawa nie obowiazuje.
    (jak pokazuja przyklady z zycia - bywa, ze obowiazuje).

    J.

  • 8. Data: 2017-02-17 11:48:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości
> [...]
    >I jakie było moje zdziwienie ostatnio że już nie muszę wypełniać
    >danych mimo że aplikowałem do różnych firm na różnych serwerach.

    Ale w jakim sensie ?
    Podajesz swoj e-mail na g-mailu i google zna cala reszte ?

    J.

  • 9. Data: 2017-02-17 11:49:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 lutego 2017 11:41:30 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
    > znajomych - na warunkach jakie były dotąd!
    >
    > A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

    Piszesz że masz konto założone na imie i nazwisko psa. Wyślij im więc książeczkę psa.
    Mój pies miał taki "paszport"- załóż swojemu i wyślij do FB;)

  • 10. Data: 2017-02-17 12:32:30
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Feb 2017 11:41:28 +0100 (CET)
    doszła do mnie wiadomość <o86jta$p8k$1@dont-email.me>
    od Yerine Ictimai <i...@y...ru> :

    >Wiesz, wiele lat korzystam, dotąd było dobrze, mam multum
    > znajomych, WCIĄGNĘLI mnie PODSTĘPNIE ale jak widać po to żeby
    > teraz WYCIĄGNĄĆ pełnię danych osobowych!

    Masz kilka wyjść, zdobądź zdjęcie jakiegoś osmarkanego żula:
    https://www.google.pl/search?q=metka+od+chi%C5%84ski
    ch+gaci&biw=1920&bih=958&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v
    ed=0ahUKEwiQ2enDgpfSAhViQpoKHZFLCu8Q_AUIBigB#tbm=isc
    h&q=%C5%BCul
    przypnij je do metki od Chińskich gaci, po czym zeskanuj i wyślij.
    Lub(przykładowo):
    https://www.google.pl/search?q=cedula+mexico&source=
    lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5PAKVb2ZG8uCsQSA-YKwCQ&ved=0CA
    cQ_AUoAQ&biw=1366&bih=631&gws_rd=cr

    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546