  • 1. Data: 2009-10-21 12:34:50
    Temat: ISD17xx
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    ...gdzie można zanabyć - wiecie może ? W TME nie ma, a szkoda bo mam na
    miejscu...

  • 2. Data: 2009-10-21 15:13:10
    Temat: Re: ISD17xx
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    > ...gdzie można zanabyć - wiecie może ? W TME nie ma, a szkoda bo mam na
    > miejscu...

    Zastąp isd14xx

  • 3. Data: 2009-10-21 15:25:48
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Zastąp isd14xx
    Aetam... ja potrzebowałem ISD17, bo one mają SPI.
    W jakimś zestawie AVT jest ISD17120, chyba ok 90 zł za kit, więc nie drogo,
    no ale co to za metoda - kupować kit żeby mieć scalaczek, no
    nieporozumienie...

  • 4. Data: 2009-10-22 09:01:43
    Od: ARW <bigwitek@poczta_kropka_onet.pl>

    sundayman pisze:

    > W jakimś zestawie AVT jest ISD17120, chyba ok 90 zł za kit, więc nie drogo,
    > no ale co to za metoda - kupować kit żeby mieć scalaczek, no
    > nieporozumienie...

    W sklepie avt mają te scalaki luzem
    http://tinyurl.com/ygmqeub

    Arek