  • 1. Data: 2016-11-07 16:55:31
    Temat: ISDN
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    zajrzalem do szafy ... a tam na NT1 swiatelko sie pali.

    Zasilanie odlaczone, moc z linii przychodzi ... tylko ze umowa
    wypowiedziana dobre dwa lata temu :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-11-07 18:08:32
    Temat: Re: ISDN
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-07 o 16:55, J.F. pisze:
    > zajrzalem do szafy ... a tam na NT1 swiatelko sie pali.
    >
    > Zasilanie odlaczone, moc z linii przychodzi ... tylko ze umowa
    > wypowiedziana dobre dwa lata temu :-)

    TP S.A./ORANGE? No i jak ich nie kochać?

  • 3. Data: 2016-11-07 18:46:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir pisze:

    > TP S.A./ORANGE? No i jak ich nie kochać?

    Dzisiaj w radiu słyszałem reklamę, że u nich najtańszy prąd.
    Gwarantowali niezmienne ceny przez cztery lata, ale nic nie
    było o tym, że za darmo.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2016-11-08 09:45:48
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > zajrzalem do szafy ... a tam na NT1 swiatelko sie pali.
    >
    > Zasilanie odlaczone, moc z linii przychodzi ... tylko ze umowa
    > wypowiedziana dobre dwa lata temu :-)
    >
    > J.

    Aż z ciekawości zajrzałem do mojej - też się pali LEDzik.
    Umowy nie ma od roku - ba, przecież to NT1 jest ich,
    powinni przyjść i zabrać!
    Pozdrowienia,
    MKi

  • 5. Data: 2016-11-08 10:27:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MKi" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Aż z ciekawości zajrzałem do mojej - też się pali LEDzik.
    >Umowy nie ma od roku - ba, przecież to NT1 jest ich,
    >powinni przyjść i zabrać!

    Ja kiedys wypowiedzialem niepotrzebne MSN ... przyszli we dwoch
    demontowac :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-11-17 14:13:48
    Od: Tadeusz B <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-08 o 10:27, J.F. pisze:

    > Ja kiedys wypowiedzialem niepotrzebne MSN ... przyszli we dwoch
    > demontowac :-)
    >
    > J.

    Przy pracy z prądem musi być dwóch.

  • 7. Data: 2016-11-17 19:47:41
    Od: i...@p...pl

    W dniu czwartek, 17 listopada 2016 14:13:39 UTC+1 użytkownik Tadeusz B napisał:

    > Przy pracy z prądem musi być dwóch.

    L i N ? :)

    Ircys

  • 8. Data: 2016-11-17 22:12:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-17 o 19:47, i...@p...pl pisze:

    > L i N ? :)

    Dobrze, że nie trzech: R, S i T.

    A jak byłby jeszcze Pan Kierownik N, to już mogli by zrobić gwiazdę ;)

    A, qrde, przecież oni nie zdejmowali licznika energii, tylko chyba jakąś
    PCM-kę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam