  • 1. Data: 2010-05-12 15:23:16
    Temat: IX Rocznica u Różańskich - zaproszenie plus lista dotychczasowych zgłoszeń
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Hello,

    IX Rocznica u Różańskich

    ZAPROSZENIE

    Zgodnie z tradycją, chcemy Was, Drogie Grupowiczki i Grupowicze,
    zaprosić na trzecią, ee, czwartą, w morde, piątą już, haha,
    szóstą, oqrde, siódmą, ojejujeju, ósmą, tiaaa, dziwiątą rocznicę
    naszego ślubu. Imprezę rozpoczniemy w środę 2 czerwca i zabawimy
    do niedzieli, 6 czerwca. Jak zwykle nie chce mi się robić strony
    www, tu znajdziecie wszystkie potrzebne informacje.

    INFORMACJE O IMPREZIE

    DOJAZD I MIEJSCE
    Podobnie jak w latach ubiegłych, wszystko odbędzie się w ośrodku
    wypoczynkowym Hartek nad jeziorem Hartowieckim w pobliżu
    miejscowości Hartowiec nieopodal Lubawy :^) Z drogi nr 538
    pomiędzy miejscowościami Katlewo i Hartowiec (znajdziecie na
    mapach) znajduje się oznakowany tablicą zjazd na leśną drogę. Z
    pewnością traficie.
    http://mapa.szukacz.pl/?x=555056&y=615779&t=WYBRANY%
    20PUNKT&z=3
    Współrzędne geograficzne

    53,400091
    19,829786
    w stopniach i ułamkach stopni
    53 24,006
    19 49,787
    w stopniach, minutach i ułamkach minut
    53 24 00,3
    19 49 47,2
    w stopniach, minutach, sekundach i ułamkach sekund
    615324
    555154
    w metrach, w układzie geodezyjnym 1992

    Na gości czeka 200 miejsc noclegowych pod dachem. 80 w
    4-osobowych domkach, 20 w 4-osobowych pokojach i kolejne 100 w 2,
    3, 4 i 5-osobowych domkach ośrodka Warmia za płotem dobrze
    znanego wszystkim Hartka. Cena na zwykłe domki i pokoje nie ulega
    zmianie, może być minimalnie drożej za 2-osobowe domki z
    łazienkami na terenie Warmii, właściciele wciąż inwestują. Cena
    wynosi 25 zł od łebka za nocleg w domku pod warunkiem, że
    zechcecie skorzystać z pościeli. Jeśli bez pościeli, trochę
    taniej. Za 10 zł będzie można rozbić namiot lub kimnąć w sypialni
    zbiorowej. Całodzienne wyżywienie osoby dorosłej kosztuje 40 zł.
    O zakwaterowaniu decyduje kolejność zgłoszeń, a jeżeli chodzi o
    pokoje i domki z łazienkami, posiadanie dzieci. Im dziecko
    bardziej stare, szansa na łazienkę spada. Na miejscu stołówka, w
    której można tanio i smakowicie zamówić śniadania i obiady.
    Bywalcy ślubnych imprez w Lubawie już wiedzą, więc tylko nowych
    gości poinformuje, że obiekty ośrodka stoją w lesie nad jeziorem.
    Jest ładnie i można się wykąpać, pogoda jak zwykle podczas imprez
    u Różańskich gwarantowana :^) Można sprawdzić u MadMaxa :^) Tamże
    fotorelacje z poprzednich imprez.

    PROGRAM
    Browar i motocykle w fajnej okolicy. W pobliżu jest sporo miejsc,
    do których można pojechać, przede wszystkim mnogość zamków.
    Gwoździem programu były zawsze "otrzęsiny" nowych grupowiczów,
    którzy w ten sposób uzyskiwali pełny mandat do pisania na grupę
    ;^) Niestety, doświadczenia ostatnich lat wskazują, że nowy
    materiał ludzki na preclach jest coraz gorszy, nowi się nie
    pokazują, albo boją się, że nie udźwigną odpowiedzialności. Jak
    zbierzemy nowych - w planie wiele zabawnych konkurencji, z
    których poddawani testom i eksperymentom powinni wyjść bez
    szwanku ;^) "Otrzęsieni" w latach ubiegłych chyba potwierdzą, że
    bardzo nie bolało ani na ciele ani na duszy. Coś tam zagra, może
    nawet dwie lub trzy kapele? Plus jeszcze jakaś niespodzianka..

    ZGŁOSZENIA
    Proszę o dobranie się w pary lub kwartety, zaklepanie miejsc w
    domkach i powiadomienie mnie o chęci przyjazdu na priva pod adres
    mailto:j...@e...pl
    Niedobranych dobiorę sam, złośliwie :^) Jeśli ktoś chce urządzić
    sobie mini-urlop, można przyjechać wcześniej a wyjechać później.
    UWAGA, nie musicie przesyłać mi żadnej kasy wcześniej, z noclegów
    i żarcia rozliczacie się na miejscu z kierownictwem ośrodka.
    Podkreślam, że kierownictwo jest nam bardzo życzliwe i nie chcę
    zawieść ich zaufania. Tak jak w zeszłym roku, będę musiał
    skasować Was po 10 zł od łebka na koszty organizacyjne. W tym
    roku nowość: zamiast łazić za mną i wciskać pieniądze, które i
    tak zgubię, włożycie je do puszeczki w recepcji podczas logowania.
    UWAGA2, skierowana do Nowych, dla których będzie to pierwsza
    impreza preclowa: zaznaczcie w zgłoszeniu, że jesteście Nowi i
    chcecie wziąć udział w otrzęsinach. Podkreślam, szczególnie
    serdecznie zapraszamy właśnie świeże mięsko preclowe by zadać
    kłam o podziale na ,,nowych" i ,,starych", uprzywilejowanych lub
    upośledzonych. Na miejscu pokażę palcem kto jeszcze niedawno był
    nowy, a teraz jest skutecznie zintegrowany i to tylko dzięki
    zjedzeniu butelki po oleju miksol :)

    CO ROBIMY?
    Oto mniej lub bardziej dokładny gryplan imprezy, czyli:
    Przyjeżdżam do Różańskich i co dalej?
    PROSZĘ O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ. JEŚLI KTOŚ MA
    PROBLEMY ZE ZROZUMIENIEM TEKSTU, PROSZĘ PRZECZYTAĆ PO RAZ DRUGI,
    TRZECI, AŻ DO SKUTKU. NA MIEJSCU BĘDĘ MIEĆ SPORO SPRAW NA GŁOWIE
    I NIE ZAWSZE ZNAJDĘ CZAS NA PROWADZANIE ZA RĄCZKĘ. Ponieważ się
    sprawdził, moim zastempcom w tym roku będzie ponownie Wiewiór,
    ale będzie on cały czas pił piwo, nie będzie za nic odpowiadać
    więc i tak nie ma sensu się do niego zgłaszać. No chyba żeby po
    to, by postawić mu piwo. A w ogóle dorobił się dziecka więc
    pewnie go nie będzie, ale dalej będzie moim zastempcom, tradycja!

    Wszyscy nowo przyjezdni proszeni są o udanie się do recepcji w
    murowanym budynku ośrodka i zapłacenie za pobyt. Uwaga!
    Rozliczacie się z ośrodkiem, a nie ze mną! W biurze będą mieć
    listę z nazwiskami/ksywami i miejscami logowania. Znajdźcie się,
    zapłaćcie kasę i weźcie kluczyk. Jeśli ktoś chce pościel, niech
    powie w biurze.

    2. Żarcie
    Na miejscu działa stołówka. Jeśli chcecie w niej zjeść śniadanko,
    obiad lub kolację, musicie uprzedzić o tym w recepcji dzień
    wcześniej. Bez tego wałówę mogą wydać, ale nie muszą i co im
    zrobicie :^)

    3. Plan gry - zaczynamy ostro już od czwartku
    3.1 UWAGA!!! W czwartek będzie jeden koncert na żywo, główny
    dzień imprezowy odbędzie się w piątek (przy tym drugi koncert na
    żywo), a w sobotę muzyka "z taśmy". W międzyczasie każdy robi co
    chce, można jeździć moturem i zwiedzać, można nie jeździć i
    zwiedzać bar, można kąpać się lub kogoś, można nie kąpać, można
    pić piwo, nie można nie pić piwa ;^) Wypoczywamy, snujemy się bez
    celu, ziewamy z nudów i relaksujemy słodkim nieróbstwem daleko od
    domu. Albo też zwiedzamy okolice, podziwiając perły architektury
    i takie tam. Słowem - luz, róbta co chceta. Wieczorem będą ogniska.
    3.2 W piątek o godz. 17 zacznie się gwóźdź programu, blok imprez
    otrzęsinowych, który potrwa do godz. 19-20. W planie wiele
    zabawnych konkurencji, w których wezmą udział nowi (ale i starzy)
    grupowicze. W międzyczasie atrakcja towarzysząca. Po zakończeniu
    całości, około 20 rozpoczniemy główny wieczór integracyjny. Coś
    tam zagra. Potem już tylko gwiazdy, piwo, czad, przyjaźń,
    dyskusje o wyższości skarpet bawełnianych nad syntetycznymi. Tak
    do rana.

    4. PRZYPOMNIENIE O WAŻNEJ DLA MNIE RZECZY.
    Impreza jest non-profit a ja do bogatych (wbrew pozorom, moje dwa
    motocykle są niewiele młodsze od mojej żony), nie należę. Nie
    zarabiam na Was, ale nie chcę też dokładać. Organizacja i różne
    atrakcje niestety kosztują. Nie są to wielkie pieniądze, ale
    ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka. Dlatego bardzo
    serdecznie PROSZĘ Was o wpłacanie tych paru złotych kosztów
    organizacyjnych od łebka. W ubiegłych latach było z tym nieźle, a
    wpłaty w recepcji chyba tylko ułatwią. Liczę, że w tym roku
    będzie podobnie. Nie będę wprowadzać żadnych restrykcyjnych metod
    ewidencji i egzekucji wpłat, po prostu LICZĘ na Waszą pamięć i
    koleżeństwo.

    ZAPRASZAMY

    UWAGA!!!!! Osoby chcące spać w sypialni zbiorowej proszone są o
    wzięcie karimat, nie starczy łóżek dla wszystkich.

    UWAGA I
    Jeśli ktoś w zgłoszeniu nie podał okresu pobytu wpisałem
    defaultowo od czwartku do niedzieli i za tyle płaci przy
    logowaniu, choćby przyjechał w niedzielę rano.

    UWAGA II
    Jeśli ktoś będzie miał w domu wolne miejsce bo lubi spać w
    czwórkę na jednym tapczanie, proszę to zgłosić w recepcji do Puli
    Wolnych Miejsc.

    Uwaga III
    Jeśli w domku będą spać więcej niż normatywna liczba osób, za
    każdą dodatkową osobę opłata wynosi 10 zł za dobę. Zważywszy cenę
    noclegu i ilość wolnych miejsc proszę o niewygłupianie się.

    Uwaga IV
    W związku z tym, że w ośrodku Warmia mogą być wolne/miejsca
    domki, jeżeli komuś nie odpowiada podana lokalizacja, może po
    konsultacji z recepcją wybrać sobie inną miejscówkę a
    dotychczasową zwolnić do Puli Wolnych Miejsc.

    Oto aktualna lista osób, które przesłały mi na maila ważne i
    kompletne zgłoszenie rejestracyjne:

    1. KŁacki+1 (czw-niedz)
    2. Mikołaj (śr-niedz)
    3. Mq+1 (czw-niedz)
    4. Gawron+2d (czw-niedz)
    5. Kocyk+5+2d (czw-niedz)
    6. Tytus+1+p (czw-niedz)
    7. Gregor (czw-niedz)
    8. Don Pedro+2 (czw-niedz)
    9. Kryhu+1+2d (pt-niedz)
    10. Pryzmat+2d (wt-niedz)
    11. Mystik+3 (czw-niedz)
    12. Bogusz+1 (czw-niedz)
    13. Fat+1 (czw-niedz)
    14. Paszczak (czw-niedz)
    15. Leestar+1+1d (pt-niedz)
    16. JKrzeski+1+1d (czw-niedz)
    17. Doktorski+1 (sr-sob)
    18. Lesor (czw-niedz)
    19. Suli+1+1d (czw-niedz)
    20. Odys+1+1d (czw-niedz)
    21. Fiodor+1+1d (czw-niedz)
    22. Ern+1 (sr-sob
    23. Robak (czw-niedz)
    24. Kajka +12 (czw-niedz)
    25. Areks (sr-pt)
    27. MY (sr-niedz)
    28. AB+1d (sr-niedz)
    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 2. Data: 2010-05-13 14:17:16
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 12 Maj, 17:23, Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    >   4. Gawron+2d (czw-niedz)
    >   5. Kocyk+5+2d (czw-niedz)
    >   9. Kryhu+1+2d (pt-niedz)
    > 10. Pryzmat+2d (wt-niedz)
    > 15. Leestar+1+1d (pt-niedz)
    > 16. JKrzeski+1+1d (czw-niedz)
    > 19. Suli+1+1d (czw-niedz)
    > 20. Odys+1+1d (czw-niedz)
    > 21. Fiodor+1+1d (czw-niedz)
    Co to znaczy "+d"?

    pzdr, dr
    14/525

  • 3. Data: 2010-05-13 14:21:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    doktorski pisze:

    > Co to znaczy "+d"?

    Zakaza nap..lania tlumikami w srodku nocy, zakaz uzywania brzydkich slow
    wiekszosci sytuacji, zakaz sikania gdzie sie chce, zakaz upadlania sie
    do stanu ograniczonej mobilnosci, zakaz jezdzenia na gumie po osrodku,
    zakaz wyprzedzania wozkow dzieciecych.

    Plus jest taki ze latwo bedzie pozyczyc mokre sciereczki Joonhsona do
    przetarcia moto.

    cieszesiezemoglempomoc.

    KJ

  • 4. Data: 2010-05-13 14:24:52
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-13 16:17:16 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > Co to znaczy "+d"?

    "D" jak berbeć? Jak nie masz i Ci głupio, to mogę pożyczyć. Tanio.
    ;-)

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-05-13 14:28:01
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-13 16:21:44 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Zakaza nap..lania tlumikami w srodku nocy,

    Ty pacz, na poprzednich edycjach ktoś zapomniał o tym powiedzieć chłopakom.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-05-13 14:29:24
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Maj, 16:24, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > "D" jak berbeć? Jak nie masz i Ci głupio, to mogę pożyczyć. Tanio.
    > ;-)
    Ile placisz za godzine? Po trzecim browarze darcie ryja w jakimkolwiek
    wykonaniu (w szczegolnosci w wykonaniu Mikolaja) mnie nie rusza.

    pzdr, dr
    14/525

  • 7. Data: 2010-05-13 16:24:05
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 13-05-10 16:21, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > zakaz wyprzedzania wozkow dzieciecych.
    >
    > Plus jest taki ze latwo bedzie pozyczyc mokre sciereczki Joonhsona do

    Przesadzasz. Osobiście w ub. roku strzelałem z wydechów. Choć
    rzeczywiście liczbą dzieci jestem oszołomiony. Ale one mają to do
    siebie, że się zbierają do kupy i bawią ze sobą. Po całym dniu są
    tak zmęczone, że śpią (wraz z częścią rodziców zresztą ;)
    Dobry materiał na badania socjologiczne nad zmianami w
    motocyklowej umysłowości w miarę nabierania odpowiedzialności za
    innych.

  • 8. Data: 2010-05-13 17:10:58
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Maj, 18:24, Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    > Osobiście w ub. roku strzelałem z wydechów.
    Dobre czasy niestety po malu odchodza w niepamiec wraz z rosnaca
    liczba motocykli wyposazonych w FI. Z zabaw zostaje palenie gumy bo
    strzelanie w Miednice z gasnicy jest niehumanitarne :-).

    >Choć
    > rzeczywiście liczbą dzieci jestem oszołomiony.
    Niech sie ucza za mlodu.

    > Dobry materiał na badania socjologiczne nad zmianami w
    > motocyklowej umysłowości w miarę nabierania odpowiedzialności za
    > innych.
    Ktos tu co jakis czas pisze jakas prace *terska. Moze wezmie temat? :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 9. Data: 2010-05-13 19:24:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-13 16:29, doktorski pisze:
    > Po trzecim browarze darcie ryja w jakimkolwiek
    > wykonaniu (w szczegolnosci w wykonaniu Mikolaja) mnie nie rusza.

    Brak reakcji na bodzce zewnetrzne po tak MALEJ ilosci alk nie swiadczy
    dobrze o zawodniku

    --
    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2010-05-15 20:10:21
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

> [...]
    > wiekszosci sytuacji, zakaz sikania gdzie sie chce, zakaz upadlania sie
    > do stanu ograniczonej mobilnosci, zakaz jezdzenia na gumie po osrodku,

    Uo kurde, ale tych zakazow nalamalem, w tym roku zlamie wszystkie!
    K.