  • 1. Data: 2017-03-28 16:31:53
    Temat: Ida podwyzki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tym razem mandatow - radio mowi, ze w ilosci wypadkow zajelismy w Unii
    czwarte miejsce od konca.

    Wot dylemat - PiS bedzie nam "poprawial sytuacje", czy "nie bedzie
    Unia nam mowila jak jezdzic mamy" :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-03-28 16:38:14
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-28 o 16:31, J.F. pisze:
    > Tym razem mandatow - radio mowi, ze w ilosci wypadkow zajelismy w Unii
    > czwarte miejsce od konca.

    No to chyba dobrze, że większość jest gorsza od nas?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-03-28 16:45:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No to chyba dobrze, że większość jest gorsza od nas?

    Niestety - zle sie wyrazilem, a moze i dobrze - tak czy inaczej mamy
    tych wypadkow bardzo duzo.

    Inne kraje sa bezpieczniejsze.

    J.

  • 4. Data: 2017-03-28 16:51:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Mar 2017 16:45:13 +0200, J.F.

    > Inne kraje sa bezpieczniejsze.

    To nie możliwe. Dzisiaj po raz kolejny pół klaksonu zużyłem na trepa w
    fabii, co przy FR i ograniczeniu do 60 zjechał do 40, znaczy jeżdżą
    bezpiecznie. Debile.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2017-03-28 17:02:54
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-03-28 o 16:51, Myjk pisze:
    > Tue, 28 Mar 2017 16:45:13 +0200, J.F.

    > To nie możliwe. Dzisiaj po raz kolejny pół klaksonu zużyłem na trepa w
    > fabii, co przy FR i ograniczeniu do 60 zjechał do 40, znaczy jeżdżą
    > bezpiecznie. Debile.

    Etam, pod Jedlińskiem na 7-ce jest FR na 100 i zawsze się znajdzie jakiś
    debil co wali po heblach by zwolnić do 50-60.

  • 6. Data: 2017-03-28 17:39:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2017 o 17:02, spider pisze:

    > Etam, pod Jedlińskiem na 7-ce jest FR na 100 i zawsze się znajdzie jakiś
    > debil co wali po heblach by zwolnić do 50-60.

    A ja mu się nie dziwię. Wiem, że powinienem wiedzieć ile jest dozwolone,
    ale prawda jest taka, ze znaków jest nasrane tyle, że nikt już na nie
    uwagi nie zwraca, a nawet jak zwracasz, to CHGW czy ostatni wyjazd z
    parkingu czy kościoła nie był przypadkiem drogą publiczną. Więc jak
    widzę fotoradar i nie jestem absolutnie pewny, że jest np 70 to zakładam 50.

    Tak - tu jest 50 ;P

    http://r-scale-30.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-con
    tent/m/p2/i/59f51fd6937412b7e56ded1ea2470c25/6dfcc48
    2-b739-11e3-b173-0025b511226e.jpg?type=1&quality=95&
    srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=
    1024&dsth=768

    Więc nichuja - jak widzę fotoradar i nawet jak byk 70 to zakładam, ze
    jakiś nowoczesny zbój przydrożny bawi się ze mną w ciuciubabkę i chce
    mnie ordynarnie złupić. Sorry taki mamy klimat.

    Tu masz czytelność intuicyjność i jakość oznakowania w Polsce (a w
    zasadzie w DC):

    http://autobusczerwony.blox.pl/resource/znakiwiecej.
    jpg (choć tu akurat
    widać ile można jechać;)

    https://www.google.pl/maps/@52.2598606,20.9504267,3a
    ,75y,211.37h,77.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnD
    xALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    (tu po zgłoszeniu, ze błędne oznakowanie bo nie ma komu ustąpić...
    zmienili linnie jednostronnie ciągłą na przerywaną;)

    http://r-scale-dc.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-con
    tent/m/p2/i/a9eb812238f753132652ae09963a05e9/0e10d19
    c-fccf-11e1-a014-0025b511226e.jpg?type=1&quality=95&
    srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=
    1024&dsth=768
    Słynny totem warszawski

    https://www.google.pl/maps/@52.1815697,20.880869,3a,
    47.2y,137.5h,86.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUPRfXy2OSDBbO
    9kur8UOPg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    - dozwoonona prędkość 120 - obecnie znak pączkował i osiągnął dojrzałość
    osiągając rozmiary totemu z poprzedniego linka.

    Swoją drogą - zna ktoś jeszcze inną obwodnice poza Warszawą gdzie jest
    zakaz ruchu ciężarówek? Przecież to kuriozum - to na ch.. cała ta obwodnica?

    Shrek

  • 7. Data: 2017-03-28 18:05:56
    Od: p...@g...com

    To nie jest jakaś niespodzianka prawda ?

    Europejska Rada Bezpieczeństwa Transportu podsumowała bezpieczeństwo pieszych w UE.
    Polska dramatycznie odbiega od innych krajów - prawie co czwarty pieszy w Europie
    ginie na naszych drogach

    Towarzystwo się rozzuchwalilo, mandaty zbyt niskie, policja nieskuteczna i
    nieefektywna więc trupów przybywa

    Ps podaj linka kto jest gorszy od Polski ? Albania ? Rumunia ?

  • 8. Data: 2017-03-28 18:45:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >To nie jest jakaś niespodzianka prawda ?

    W zasadzie zadna, ale Unia cos powie, to ktos moze poczuc sie w
    obowiazku naprawic.

    Glowy nie dam, czy nie ma jakiejs dyrektywy, za ktorej
    niezrealizowanie moga nas ukarac.

    >Europejska Rada Bezpieczeństwa Transportu podsumowała bezpieczeństwo
    >pieszych w UE. Polska dramatycznie odbiega od innych krajów - prawie
    >co czwarty
    pieszy w Europie ginie na naszych drogach

    Troche niemozliwe mi sie to wydaje.

    >Towarzystwo się rozzuchwalilo, mandaty zbyt niskie, policja
    >nieskuteczna i nieefektywna więc trupów przybywa
    >Ps podaj linka kto jest gorszy od Polski ? Albania ? Rumunia ?

    To chyba bedzie to
    https://ec.europa.eu/poland/news/170328_drogi_pl

    Bulgaria, Łotwa, Rumunia.

    Ale Grecja i Chorwacja niedaleko.

    Hiszpania mnie troche zadziwila - tam inna poludniowa mentalnosc, czy
    autostrad duzo, czy mandaty wysokie od pewnego czasu ?

    Ale tez nie mamy sie czego wstydzic - spadek przez 6 lat wiekszy niz w
    wielu innych panstwach :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-03-28 19:00:34
    Od: p...@g...com

    Aktualnie jesteśmy w opozycji do większości propozycji UE więc jakoś nie widzę tu
    różnicy względem PO które przez 2 kadencje nie potrafiło zapewnić bezpieczeństwa
    pieszym na pasach.
    Liczby zabitych na drogach być może nie wyglądają zbyt dobrze ale nie widzę tu raczej
    dobrych intencji tylko tradycyjnie skok na kasę.

  • 10. Data: 2017-03-28 19:15:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Aktualnie jesteśmy w opozycji do większości propozycji UE więc jakoś
    >nie widzę tu różnicy względem PO

    A ja akurat nie zamierzam partii porownywac

    > które przez 2 kadencje nie potrafiło zapewnić bezpieczeństwa pieszym
    > na pasach.

    Powiedzmy - chcialo pod koniec ... i przegralo wybory.
    Kto wie, czy m.in nie dlatego.

    >Liczby zabitych na drogach być może nie wyglądają zbyt dobrze ale nie
    >widzę tu raczej dobrych intencji tylko tradycyjnie skok na kasę.

    Na razie o kasie nikt nie mowi ... ale zaraz sie zacznie.
    W koncu czy partia z Prawo w nazwie moze tolerowac piractwo na drogach
    ?

    Tylko, jak sama jedzie :-)

    J.