  • 1. Data: 2016-02-11 12:11:47
    Temat: Idea, Walentynkowa 2,75
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Policzyłem różnicę dla 50k, które w Optimie mam na 2,70, a 2,75 które
    dają w Idei. Za trzy miesiące różnica na rękę wychodzi 5 złotych. :)

    A lokatę z odnawialnej na nieodnawialną wg regulaminu lokaty można
    zmienić jedynie w oddziale lub telefonicznie. Online "niedasie".
    Ponieważ akurat się nudzę, postanowiłem zadzwonić do Idei. Konsultantka
    odezwała się po 11 minutach słuchania muzyczki.

    Niech się "walą" z taką lokatą.

  • 2. Data: 2016-02-11 14:49:00
    Temat: Re: Idea, Walentynkowa 2,75
    Od: p...@g...com

    Den torsdag 11 februari 2016 kl. 12:11:54 UTC+1 skrev wiatrak:
> [...]
    > Ponieważ akurat się nudzę, postanowiłem zadzwonić do Idei. Konsultantka
    > odezwała się po 11 minutach słuchania muzyczki.

    Getin 3m 2,8%. Bedzie 10 zlotych :)

  • 3. Data: 2016-02-11 18:29:54
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > Ponieważ akurat się nudzę, postanowiłem zadzwonić do Idei. Konsultantka
    > odezwała się po 11 minutach słuchania muzyczki.

    ------------------
    W systemie Getina mozna wprowadzic nr konta na zwrot srodkow tak jak w
    starym systemie Idea.

  • 4. Data: 2016-02-11 19:35:16
    Od: b...@o...pl

    U mnie w dalszym ciągu po zalogowaniu do Idei jest aktywny
    przycisk Edycja i mogę zmieniać odnawialność.
    Mam jednak już zmienione bezpośrednio po założeniu jako
    lokaty nieodnawialne.

  • 5. Data: 2016-02-11 21:58:17
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-02-11 o 19:35, b...@o...pl pisze:
    > U mnie w dalszym ciągu po zalogowaniu do Idei jest aktywny
    > przycisk Edycja i mogę zmieniać odnawialność.
    > Mam jednak już zmienione bezpośrednio po założeniu jako
    > lokaty nieodnawialne.

    ale przy tej walentynkowej już w regulaminie tej konkretnej lokaty jest
    napisane, że odnawialności online nie ma.

  • 6. Data: 2016-02-11 22:33:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 11 Feb 2016 12:11:47 +0100, wiatrak <w...@y...pl> wrote:

    >Policzyłem różnicę dla 50k, które w Optimie mam na 2,70, a 2,75 które
    >dają w Idei. Za trzy miesiące różnica na rękę wychodzi 5 złotych. :)
    Ale jak ktoś ma >100k w Optimie to już % niższe...

    >A lokatę z odnawialnej na nieodnawialną wg regulaminu lokaty można
    >zmienić jedynie w oddziale lub telefonicznie. Online "niedasie".
    A można zerwać w dniu kiedy się odnowi? :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 7. Data: 2016-02-12 12:29:25
    Od: b...@o...pl

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 21:58:25 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

    > ale przy tej walentynkowej już w regulaminie tej konkretnej lokaty jest
    > napisane, że odnawialności online nie ma.

    Więc niech się wypchają. Różnica 0,05% względem Optimy to akurat
    koszty wiszenia na telefonie nie licząc zmarnowanego czasu.
    Blokując przydatne klientowi funkcje chcą go na siłę zatrzymać,
    do tego na marnym procencie gdy delikwent zapomni zadzwonić.
    W moim przypadku skutek takich zabiegów będzie odwrotny.

  • 8. Data: 2016-02-12 12:39:49
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Blokując przydatne klientowi funkcje chcą go na siłę zatrzymać,
    > do tego na marnym procencie gdy delikwent zapomni zadzwonić.

    Jak zapomnisz telefonicznie przerobić na nieodnawialną to przedłuża
    się samoczynnie na standardową 3 miesięczną. Obecne oprocentowanie 3
    miesięcznej standard w Idei to "wypasione" 0,1%.

    https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-
    standardowa

  • 9. Data: 2016-02-12 13:55:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >A lokatę z odnawialnej na nieodnawialną wg regulaminu lokaty można
    >zmienić jedynie w oddziale lub telefonicznie. Online "niedasie".

    No, jesli 3 minuty wlasnej pracy jest dla ciebie warte 5zl, to
    pogratulowac zarobkow :-)

    Oczywiscie przyznaje, ze takie ambitne banki to niech sie wala i dla 5
    zl to by mi sie nie chcialo ...
    ale co za problem wpisac do telefonu alarm za 3 miesiace, a wtedy
    zlikwidowac lokate recznie :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-02-15 14:40:02
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Niech się "walą" z taką lokatą.

    Dlatego nie założę tam więcej żadnej lokaty, chyba że będzie na 5%. Bo nie
    mam ochoty się kopać z koniem, aby mi oddali w cywilizowany sposób pieniądze
    z mojej lokaty.

    Pzdr