  • 1. Data: 2019-11-04 21:58:25
    Temat: Idealny żołnierz
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    To idzie niestety w niebezpiecznym kierunku.

    https://youtu.be/y3RIHnK0_NE

    --
    WM

  • 2. Data: 2019-11-04 22:16:54
    Temat: Re: Idealny żołnierz
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 4 Nov 2019 21:58:25 +0100, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
    > To idzie niestety w niebezpiecznym kierunku.
    > https://youtu.be/y3RIHnK0_NE

    Kolega nie chwycił że to cgi i żart humorystyczny.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2019-11-04 22:30:31
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-04 o 22:16, Marek pisze:

    > Kolega nie chwycił że to cgi i żart humorystyczny.

    Żarty żartami, ale nie wygląda to na efekty specjalne.
    Jest to zbyt realistycznie przedstawione.

    WM

  • 4. Data: 2019-11-04 22:38:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 22:30, WM pisze:

    > Żarty żartami, ale nie wygląda to na efekty specjalne.
    > Jest to zbyt realistycznie przedstawione.

    Na 100% to efekty. Tu nawet napisali, że to parodia Boston Dynamics
    https://en.wikipedia.org/wiki/Corridor_Digital

    Robert

  • 5. Data: 2019-11-04 22:47:32
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Na 100% to efekty. Tu nawet napisali, że to parodia Boston Dynamics
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Corridor_Digital

    Strzela człowiek i nakładają na niego obraz robota?

    WM

  • 6. Data: 2019-11-04 23:02:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 22:47, WM pisze:

    > Strzela człowiek i nakładają na niego obraz robota?

    Tak.
    Motion capture.
    https://youtu.be/fm-A1lknrxE?t=54

    Ale Atlasowi z BD dużo nie brakuje.

    Robert

  • 7. Data: 2019-11-04 23:51:29
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Ale Atlasowi z BD dużo nie brakuje.

    Przeraża łatwość w kreowaniu sztucznej rzeczywistości.

    WM

  • 8. Data: 2019-11-05 00:34:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 22:16:57 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Kolega nie chwycił że to cgi i żart humorystyczny.

    Ja niestety chwyciłem od razu, gdyż najpierw przeczytałem, że autorem
    jest "Bosstown" ;) a tak miałbym więcej zabawy i zaskoczenia.
    Mimo że czułem wałek, realizm czegoś takiego jest przerażający. Jakby
    nie robili sobie coraz większych jaj z biegiem czasu filmu to można
    się naprawdę nabrać.

    L.

  • 9. Data: 2019-11-05 02:14:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-04, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Żarty żartami, ale nie wygląda to na efekty specjalne.
    > Jest to zbyt realistycznie przedstawione.

    Nikt poważny nie wyreżyserowałby tak tego materiału w dowolnym poważnym
    celu.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2019-11-05 02:14:56
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Przeraża łatwość w kreowaniu sztucznej rzeczywistości.

    Gorzej. Porno tez juz kreuja. Wrzucasz zdjecie twarzy, a program
    realistycznie naklada ja na istniejacy film.