  • 11. Data: 2019-11-05 09:48:20
    Temat: Re: Idealny żołnierz
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 23:51, WM pisze:

    > Przeraża łatwość w kreowaniu sztucznej rzeczywistości.

    Robienie takich rzeczy to nie łatwość, tylko ciężka harówa.

    Choć rzeczywiście, kiedyś w ogóle nie dało by się tego zrobić.

  • 12. Data: 2019-11-05 10:39:39
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Nikt poważny nie wyreżyserowałby tak tego materiału w dowolnym poważnym
    > celu.

    Czasem puszcza się tzw. balony próbne dla sprawdzenia reakcji obywateli
    i stopnia zainteresowania potencjalnych nabywców.
    Robi się to w konwencji żartobliwej, by łatwiej było się w razie czego
    zdystansować.

    WM

  • 13. Data: 2019-11-05 13:33:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-05, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > i stopnia zainteresowania potencjalnych nabywców.
    > Robi się to w konwencji żartobliwej, by łatwiej było się w razie czego

    Sorry, ale trochę trudno przy takim towarze w to uwierzyć.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2019-11-05 14:05:59
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Sorry, ale trochę trudno przy takim towarze w to uwierzyć.

    Jeżeli w grę wchodzi polityka, to nic mnie już nie jest w stanie zadziwić.

    WM

  • 15. Data: 2019-11-17 10:21:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 4 Nov 2019 22:30:31 +0100, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Żarty żartami, ale nie wygląda to na efekty specjalne.
    > Jest to zbyt realistycznie przedstawione.

    To jest cgi. Niestety współczesny rendering jest tak realistycznie
    złudny . Ja np. się kiedyś nabrałem ,że robocikiw filmie poniżej
    to zabaweczki użyte w klasycznej animacji "mechanicznej" poklatkowej.
    Film trzeba oglądać minimum w HD, żeby docenić precyzję renderu
    detali:

    https://youtu.be/SbmgV7Oyp0w

    To wszystko cgi.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2019-11-17 10:57:34
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-17 o 10:21, Marek pisze:

> [...]
    > zabaweczki użyte w klasycznej animacji "mechanicznej" poklatkowej. Film
    > trzeba oglądać minimum w HD, żeby docenić precyzję renderu detali:

    To wszystko wygląda przerażająco.

    "Komputerowo generowane postaci to ostatnio jeden z popularniejszych
    chwytów, którym producenci chcą przyciągnąć widzów. Wystarczy wspomnieć
    o filmie Netflixa ,,Irlandczyk", który na ekranach pojawi się w
    listopadzie. Zobaczyć będzie można w nim ,,odmłodzonego" o ponad 50 lat
    Roberta De Niro."

    Możliwość przywracania do życia zmarłych aktorów nie bardzo mi się podoba.
    https://cyfrowa.rp.pl/technologie/38242-aktorzy-zmar
    twychwstaja-kino-przechodzi-rewolucje
    Śmierć to jedyne co dotychczas było pewne, a teraz nawet ona nie jest
    taka pewna.

    WM