  • 11. Data: 2018-05-13 00:53:16
    Temat: Re: Identyfikacja mikrorurki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    leku pisze:

    > Panowie skończcie z tym dmuchaniem.
    > Nikt tu nie wymaga patentu na miarę żarówki Edisona.
    > Bardziej chodzi o rozważenie teoretyczne innej metody.
    > Armaty na pewno nie będę budował.
    > To, że można dmuchać to wiem doskonale.
    > Jak nie można inaczej to b. dziękuję za pomoc.

    Jak to nie można inaczej? Jasne, że można! Ale te wszystkie
    rozwiązania nanotechnologiczne stosowane do mikrorurek wymagają
    studiów pogłębionych i badań podstawowych. To na pewno nie będzie
    tak, że dzisiaj pytanie, dzisiaj odpowiedź.

    Jarek

    --
    Dmuchał żabę chuligan raz, kawał świntucha.
    Dmucha ją, dmucha, dmucha, dmucha, dmucha, dmucha,

  • 12. Data: 2018-05-13 01:40:03
    Od: 4...@g...com

    Teoretycznie to bym pchly wpuszczal i patrzyl jak wylaza. Na wylocie umieszczasz
    ladna samiczke a na wlocie chlopakow. Jak znam zycie to tez nie bedzie pasowalo.

  • 13. Data: 2018-05-13 06:43:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 12.05.2018 o 18:34, leku pisze:

    > Dmuchać może i najprościej ale wymaga trochę
    > dodatkowego sprzętu - sprężarka , agregat itp.

    Tu masz zestaw "sprężarka, agregat" za 9,99 zł:

    https://tinyurl.com/y82yeyzn

    Osobiście bym użył pojemnika z gazem do zapalniczek (całe 5 PLN), bo ma
    dwustopniową końcówkę i pewnie bez żadnej przejściówki będzie pasował do
    rurki:

    https://tinyurl.com/yddskd66

    Gaz ma wszakże jedną wadę - można zostać posądzonym o antysemityzm ;-)

    Jakbyś szukał przejściówki mikrorurka - końcówka aerozolu to proszę:
    https://tinyurl.com/ycvv4rpy
    ewentualnie taka:
    https://tinyurl.com/yckhfvx4

    Jacek

  • 14. Data: 2018-05-13 06:47:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.05.2018 o 01:40, 4...@g...com pisze:
    > Teoretycznie to bym pchly wpuszczal i patrzyl jak wylaza. Na wylocie umieszczasz
    ladna samiczke a na wlocie chlopakow. Jak znam zycie to tez nie bedzie pasowalo.

    Z pchłami dobry pomysł, ale można zostać posądzonym o coś związanego ze
    zwierzętami futerkowymi, które są ostatnio zabronione.
    Nie jestem pewien, czy pchła się też zalicza do futerkowych, ale
    możliwe, że tak, bo pchły w futerkach siedzą.
    Trzeba by poczytać dyrektywy unijne.
    Jacek

  • 15. Data: 2018-05-13 08:58:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-13 o 00:25, leku pisze:
    > Użytkownik "leku"  napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    > Armaty na pewno nie będę budował.
    > To, że można dmuchać to wiem doskonale.
    > Jak nie można inaczej to b. dziękuję za pomoc.

    Pewnie, że można, ale wszystkie inne wymagają większych inwestycji.
    Chcesz to Ci dam gotowe rozwiązanie (zestaw nadajnik + odbiornik +
    system oznaczeń) inne niż dmuchanie.
    Koszt 280 tys. zł. i do tego z rozpoznaniem do 50 szt. w jednym
    podejściu. Rozpoznwanie kolejnych 50 szt. za dopłatą 160 tys. zł.
    Jesteś zainteresowany?

  • 16. Data: 2018-05-13 09:33:00
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 07:25:40 UTC+9 użytkownik leku napisał:
> [...]
    > Armaty na pewno nie będę budował.
    > To, że można dmuchać to wiem doskonale.
    > Jak nie można inaczej to b. dziękuję za pomoc.

    Ależ oczywiście że można inaczej niż dmuchaniem. Można ssać.

  • 17. Data: 2018-05-13 11:03:36
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-13 o 00:25, leku pisze:

    > Bardziej chodzi o rozważenie teoretyczne innej metody.

    Rurka może służyć jako dźwiękowód.
    Podobnie jest w stetoskopie lekarskim i aparacie słuchowym.
    Pewne dźwięki są wzmacniane przez rezonans, co można wykorzystać.
    Wystarczy dobrać doświadczalnie częstotliwość rezonansową.
    https://goo.gl/images/esoS8Y

    WM

  • 18. Data: 2018-05-13 12:59:59
    Od: "leku" <l...@w...pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    Pewne dźwięki są wzmacniane przez rezonans, co można wykorzystać.
    Wystarczy dobrać doświadczalnie częstotliwość rezonansową.

    -----------------------
    I to jest merytoryczna odpowiedź. Dzięki.
    W moich rozważaniach też pisałem o podobnej metodzie
    na początku. Rurka może mieć dł. do 100m
    Wersja prosta pneumofonów jest - była
    wykorzystywana na okrętach :)

  • 19. Data: 2018-05-13 13:23:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-05-13 o 12:59, leku pisze:
> [...]
    > I to jest merytoryczna odpowiedź. Dzięki.
    > W moich rozważaniach też pisałem o podobnej metodzie
    > na początku. Rurka może mieć dł. do 100m

    A i tak musiałbyś zdejmować korki.

    Robert

  • 20. Data: 2018-05-13 13:34:53
    Od: 4...@g...com

    Ale tylko wtedy jesli jest to polski g..