  • 1. Data: 2018-07-04 22:41:16
    Temat: Identyfikacja scalaka z dziwnym oznaczeniem - całka dt
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Kupiłem spontanicznie płytkę wytarganą z bliżej niesprecyzowanego
    urzadzenia z 680EC20 i 68882 na pokładzie. Małe i zgrabne, system
    minimalistyczny, niewiele tam więcej jest poza zegarem, wygląda na to że
    68020 to wcale nie najgorszy cpu do embedded.

    Jest tam jednak jeszcze jeden spory scalak. Być może to jakiś custom a
    może jednak coś typowego.

    Oznaczenie dziwne bo składa się ze znaku całki i liter "dt".

    <całka>dt
    7132
    SA35P
    S9810P

    Tu i tam mówią że to pamięć ale ja myślę że pamięc to ja mam w 628128 ;)
    Tutaj sadzac po znaku całki spodziewam się jakiegoś przetwornika A/D. Ma
    ktoś pomysł jakiej firmy to jest scalak?

    Płytka opisana jest jako "FBIR ferrocontrol" a wiec jakas automatyka z
    okolic fieldbus.

  • 2. Data: 2018-07-04 23:05:32
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    https://www.idt.com ?

  • 3. Data: 2018-07-05 09:34:29
    Od: ajt <a...@a...com.pl>

> [...]
    > może jednak coś typowego.
    >
    > Oznaczenie dziwne bo składa się ze znaku całki i liter "dt".

    Firma to zdaje się Integrated Device Technology, w skrócie IDT, no i
    ktoś całkę wykombinował zamiast I, żeby ładniej wyglądało :)

    Ja mam akurat dwie sztuki IDT7188, SRAM 16kx4. Dawno kupiłem, już nawet
    nie pamiętam do czego...

    > Tu i tam mówią że to pamięć ale ja myślę że pamięc to ja mam w 628128 ;)
    > Tutaj sadzac po znaku całki spodziewam się jakiegoś przetwornika A/D. Ma
    > ktoś pomysł jakiej firmy to jest scalak?

    Wychodzi że to IDT7132, czyli jednak pamięć :)
    Andrzej
    www.radom.city

  • 4. Data: 2018-07-06 17:37:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >SA35P
    >S9810P

    >Tu i tam mówią że to pamięć ale ja myślę że pamięc to ja mam w 628128

    A tak swoja droga ... czy pamietacie takie pamieci analogowe,
    nieulotne chyba nawet, to musialo byc ze 20 lat temu.
    Do zastosowan audio chyba najbardziej.

    Czy tego nie robiło lub nie przejelo IDT ?

    Choc google podpowiada, ze to sie nazywalo ISD

    ... a moze to kosci mialy ISD w nazwie ?

    http://www.nuvoton.com/hq/products/isd-voice-ics/isd
    -chipcorder-family/digital-chipcorder-series/

    J.

  • 5. Data: 2018-07-06 20:54:29
    Od: Bytomir Telesfor vel Dąs <f...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2018 22:41:43 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    > ktoś pomysł jakiej firmy to jest scalak?
    >
    > Płytka opisana jest jako "FBIR ferrocontrol" a wiec jakas automatyka z

    Gdyby coś to cypress ma dużo odpowiedników które są "Pin-to-pin compatible"
    względem IDT.

  • 6. Data: 2018-07-26 16:05:59
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Czy tego nie robiło lub nie przejelo IDT ?
    >
    > Choc google podpowiada, ze to sie nazywalo ISD
    >
    > ... a moze to kosci mialy ISD w nazwie ?

    Były kości ISD, pamiętam artykuły z EP z tamtego okresu.

    https://ep.com.pl/files/7273.pdf

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 7. Data: 2018-07-26 20:14:42
    Od: d...@w...pl

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 09:34:33 UTC+2 użytkownik ajt napisał:

    > Wychodzi że to IDT7132, czyli jednak pamięć :)

    Tylko 2kB, ale za to dwuportowa - ciekawe do czego mogła być w takim systemie
    potrzebna?

  • 8. Data: 2018-07-26 22:37:39
    Od: Tomasz Szcześniak <t...@e...com>

    Dnia 26.07.2018 d...@w...pl <d...@w...pl> napisał/a:

    > Tylko 2kB, ale za to dwuportowa - ciekawe do czego mogła być w takim systemie
    potrzebna?

    Była używana w pulpitach sterowniczych mikserów TV. W urządzeniu były
    dwa procesory, jeden zajmował się obsługą interfejsu (guziki,
    wyświetlacz itp), drugi - obsługą sterowanego urządzenia. pamięć robiła
    za obszar danych wymiennych.

    --
    Tomasz Szcześniak

    t...@s...pl
    FIDO: 2:480/127.134 HYDEPARK moderator
    http://www.stareradia.pl - wszystko o przedwojennej radiotechnice

  • 9. Data: 2018-07-28 08:46:03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/26/2018 10:37 PM, Tomasz Szcześniak wrote:
> [...]
    > dwa procesory, jeden zajmował się obsługą interfejsu (guziki,
    > wyświetlacz itp), drugi - obsługą sterowanego urządzenia. pamięć robiła

    Tutaj to jakiś sterownik. Ma magistralę zewnętrzna, mozliwe że
    faktycznie dziala jak bufor wymiany danych. Znajdę chwilę to się pobawię
    bezcelowo, mam wielki sentyment do 680x0 ;)