  • 11. Data: 2022-04-06 23:13:42
    Temat: Re: Ideologia Oblężonego Geniuszu
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Piotr Wyderski <b...@p...com> wrote:

    > Spokojnie, dodzwoni się. A jak nie, to kij do napieprzania w parapet
    > przychodni też się da skombinować.

    Ty się śmiej...

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-10-06/kijem
    -w-parapet-po-skierowanie-ochrona-przed-pandemia-w-p
    rzychodni-w-tarnobrzegu/

    --
    Lekarka będąc za sprawą w urzędzie, zauważyła urzędnika, który śliniąc
    palce liczył otrzymaną właśnie pensję.

  • 12. Data: 2022-04-06 23:45:57
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Arnold Ziffel wrote:

    > Ty się śmiej...
    >
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-10-06/kijem
    -w-parapet-po-skierowanie-ochrona-przed-pandemia-w-p
    rzychodni-w-tarnobrzegu/

    Ja się nie śmieję, ja dokładnie do tego nawiązuję. :)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 13. Data: 2022-04-07 11:11:21
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 20.03.2022 o 07:33, Jacek Marcin Jaworski pisze:
    > Ideologia Oblężonego Geniuszu
    [ciach]
    > Na razie jest to możliwe, bo jeszcze można kupować podręczniki akademickie.

    Bardzo fajne. Napisz więcej.

  • 14. Data: 2022-04-07 14:27:08
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > Jendak jasno sobie należy powiedzieć, że rozpierdol narodowościowy i kurs
    proszapowski jest już niezależny od tego co chciał De Gol i nie należy tych dwóch
    zjawisk historycznych mieszać. Bo te skurwysyny jakie ściągają kolorowych do Europy
    siedzieały by w jaskiniach i w lepiankach jak mużyni w afryce, gdyby nie
    "nacjonaliści" którzy zbudowali wczesniej cywilizację i dobrobyt tych państw.
    > Ten roz. jest po to by jakoś logicznie uzasadnić fakt, że III Rzecz nie ma żadnych
    własnych technologii informatycznych ani komputerowych. A to powoduje, że to państwo
    jest czystą fikcją, bo brak własnych technologii jest cechą kolonialną.

    Oooo Panie kochany.
    Z tym to trzeba do specjalisty.
    Sam się Pan z tego nie wygrzebiesz.
    Terminy długie. Lepiej zatem nie zwlekać.

    Na wizytę proponuję zabrać to wiekopomne dzieło.
    Ułatwi diagnozę.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

    ps.

    Tak, przeczytałem.
    Nadal żałuję.

  • 15. Data: 2022-04-07 14:35:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/03/2022 07:33, Jacek Marcin Jaworski wrote:
    > Ideologia Oblężonego Geniuszu

    Pogadaj z tym człowiekiem, macie wiele wspólnych diagnoz:

    https://www.bandycituska.com/