  • 1. Data: 2018-04-09 18:27:38
    Temat: Idzie lepsze
    Od: p...@g...com

    http://m.auto-swiat.pl/wiadomosci,h5qqsy

  • 2. Data: 2018-04-10 01:36:25
    Temat: Re: Idzie lepsze
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 09:27:38 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > http://m.auto-swiat.pl/wiadomosci,h5qqsy

    "według ekspertów przy prędkości autostradowej (140 km/h) bezpieczny odstęp
    powinien wynosić co najmniej 40-50 m"

    No to ja nie wiem co to za eksperci (pewnie brd24 - łatwo ich poznać po
    poziomie), ale 40m to jest sekunda przy 140km/h i z całą pewnością nie jest
    to bezpieczny odstęp, a właśnie jazda na dupie.

    W Niemczech minimalna odległość przy 140km/h to 70m, czyli 1.8s odstępu.
    I to jest faktycznie jeszcze dość blisko, ale nadal bezpiecznie jeśli ktoś
    jedzie odpowiednio skoncentrowany na drodze.

    No i pytanie kto i czym ma to u nas mierzyć? Tymi lidarami którymi nawet
    prędkości nie da się w wiarygodny sposób mierzyć?

  • 3. Data: 2018-04-10 01:56:27
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-09 o 18:27, p...@g...com pisze:
    > http://m.auto-swiat.pl/wiadomosci,h5qqsy

    Skończy się tak, że wszyscy będą snuli się jak smród po gaciach lewym
    pasem jak w Niemczech.

  • 4. Data: 2018-04-10 05:07:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ci wodka w pracy szkodzi rzuc robote, o co chodzi. Samochod jest tak zbudowany ze
    dowolna ilosc ludzi moze za nim biec. Kazdy komu nie pasuje jezdzenie moze zdac pj do
    urzedu. Moze wyjechac za granice na stale i wyprobowac jakie gdzies indziej sa
    humanitarne w tym zakresie rozwiazania. Mozna przesiasc sie na zbiorkom. Mozna dawac
    z buta.

  • 5. Data: 2018-04-10 09:04:45
    Od: p...@g...com

    --No to ja nie wiem co to za eksperci (pewnie brd24 - łatwo ich poznać po
    poziomie), ale 40m to jest sekunda przy 140km/h i z całą pewnością nie jest to
    bezpieczny odstęp, a właśnie jazda na dupie.

    niektorzy specjalizuja sie w rozwiazywaniu problemow ktore juz rozwiazano :-)
    https://www.bussgeldkatalog.org/abstand/
    nie sugeruje bron boze ze sa to kompletni idioci ale lekkie opoznienie umyslowe jest
    jak najbardziej prawdopodobne :-)

    --No i pytanie kto i czym ma to u nas mierzyć? Tymi lidarami którymi nawet
    prędkości nie da się w wiarygodny sposób mierzyć?

    nawet kompletny debil (np. ten ktory rozpisuje przetargi na te gowno ktore kupiono)
    wpadnie kiedys na pomysl zeby kupic to co Niemcy :-) ile to jeszcze potrwa ciezko
    wyczuc ale jedno wiem szybko nie bedzie :-)

  • 6. Data: 2018-04-10 15:40:33
    Od: v...@g...com

    On Tuesday, April 10, 2018 at 1:36:32 AM UTC+2, Tomasz Pyra wrote:
    > No to ja nie wiem co to za eksperci (pewnie brd24 - łatwo ich poznać po
    > poziomie), ale 40m to jest sekunda przy 140km/h i z całą pewnością nie jest
    > to bezpieczny odstęp, a właśnie jazda na dupie.
    Swieta prawda.

    > W Niemczech minimalna odległość przy 140km/h to 70m, czyli 1.8s odstępu.
    > I to jest faktycznie jeszcze dość blisko, ale nadal bezpiecznie jeśli ktoś
    > jedzie odpowiednio skoncentrowany na drodze.
    Z drugiej strony, karane jest dopiero skrocenie odleglosci ponizej 50% wymaganej, np
    jazda blizej niz 35 m dla 140 km/h.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-04-10 18:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > granice na stale i wyprobowac jakie gdzies indziej sa humanitarne w
    > tym zakresie rozwiazania. Mozna przesiasc sie na zbiorkom. Mozna

    piłes - nie pisz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 8. Data: 2018-04-13 00:51:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-09 o 18:27, p...@g...com pisze:

    > http://m.auto-swiat.pl/wiadomosci,h5qqsy

    Za przejechanie na czerwonym świetle są przewidziane wysokie kary i co z
    tego? Dziś 7 razy przejechałem na "głębokim pomarańczowym" i nikt się
    nie wzruszył.

  • 9. Data: 2018-04-13 09:14:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > piłes - nie pisz...

    nie piłeś? wypij
    :)

  • 10. Data: 2018-05-14 11:31:57
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-04-10 o 01:36, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    >
    > No i pytanie kto i czym ma to u nas mierzyć? Tymi lidarami którymi nawet
    > prędkości nie da się w wiarygodny sposób mierzyć?

    No i od razu przypomniała mi się ta baba, co pieska na autostradzie wyprowadzała :)