  • 11. Data: 2019-08-12 10:59:55
    Temat: Re: Ile MB zuzywa nawigacja google maps?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czasem nie masz wpływu na pakiet, np. w służbowym, a nie chcesz żeby 20. dnia
    miesiąca włączył się lejek gdy nawet nie masz jak
    jakby co GB dokupić.

    -----

  • 12. Data: 2019-08-12 11:08:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ściągnąłem mniej więcej Warszawę ok. 86 MB.
    Jeżeli w ciągu 30 dni od ściągnięcia zamkną lub wybudują drogę, to mapa offline nie
    będzie o tym wiedziała?
    A jakby tak ściągnąć całą Polskę?

    -----

  • 13. Data: 2019-08-12 11:41:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ściągnąłem mniej więcej Warszawę ok. 86 MB.
    >Jeżeli w ciągu 30 dni od ściągnięcia zamkną lub wybudują drogę, to
    >mapa offline nie będzie o tym wiedziała?

    A ch* wie - sciagnales, to sprawdz :-)
    Moglby sprawdzac, czy nie ma nowszej wersji ... tylko jak - na
    trasie, w rejonie ?

    >A jakby tak ściągnąć całą Polskę?

    Mozna. Tylko to odswiezanie co miesiac ...
    No i co tam Polske - Europe całą ... a to juz duze i niewygodne sie
    robi ...

    J.

    -----

  • 14. Data: 2019-08-12 11:43:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Czasem nie masz wpływu na pakiet, np. w służbowym, a nie chcesz żeby
    >20. dnia miesiąca włączył się lejek gdy nawet nie masz jak jakby co
    >GB dokupić.

    A gdzie takie male pakiety daja sluzbowe ? :-)

    No coz, mozna sie wspomagac prywatnym ...

    -----

  • 15. Data: 2019-08-12 11:49:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Cały czas gdy ma wifi.

    -----

  • 16. Data: 2019-08-12 19:05:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" 5d512a8b$0$17365$6...@n...neostrada.pl

    > Czasem nie masz wpływu na pakiet, np. w służbowym

    masz telefon służbowy --> zarabiasz --> możesz kupić prywatny pakiet

    --