  • 1. Data: 2019-05-20 16:07:30
    Temat: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: glumek <g...@g...com>

    Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?

  • 2. Data: 2019-05-20 16:22:45
    Temat: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 20 May 2019 16:07:30 +0200, glumek

    > Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?

    Grenoble-Wawa 1900km. Wymiękłem na Katowickiej 50km od domu. Pewnie na siłę
    bym dał radę, ale zmiennika miałem w postaci żony (która 5km po zmianie
    "zaspała" i chciała się wbić na czerwonym na skrzyżowanie -- ale że mi się
    oczy nie chciały zamykać do końca ze zmęczenia, to zrobiłem pobudkę). :P
    Żeby było ciekawiej, to na pokładzie była 4-letnia córka, która dała radę
    "na raz" trasę łyknąć. Generalnie, raz wystarczy taka przygoda i nigdy
    więcej takich podróży. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2019-05-20 16:24:49
    Od: glumek <g...@g...com>

    pytam bo jutro mam zrobic trase 1100 km...sam

  • 4. Data: 2019-05-20 16:30:10
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-05-20 o 16:07, glumek pisze:
    > Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?

    Paryż > Warszawa ~1600km dołem przez Wrocław.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 5. Data: 2019-05-20 16:30:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-05-20 o 16:24, glumek pisze:
    > pytam bo jutro mam zrobic trase 1100 km...sam

    To zależy po jakich drogach, bo tyle spokojnie można przeskoczyć
    po autostradach, a "żółtymi" będzie to męczące.

  • 6. Data: 2019-05-20 16:45:56
    Od: a...@g...com

    > przejechaliscie ?
    czasowo czy km? bo to inaczej czy jedziesz busem czy 911 turbo i masz niemcy po
    drodze.
    u mnie w starych czasach busem:
    podam tylko czasy:
    niedziela ok 17 wyjazd do roboty na bawarie, tam w pn o 12 przyszedl kurs na
    portugalie, ale zaladowac to trzeba bylo pod Holandia... chyba do 17.
    potem ta portugalia i spowrotem, szczegolow nie pamietam, ale w piatek rano znowu
    przyszedl kurs do pl, gdzie bylem w tym samym miejscu na slasku gdzie w niedziele
    przygoda sie zaczela....
    bylem juz wtedy doswiadczony busiarz, takich bandyckich akcji trzeba sie naauczyc
    niestety.
    uwazaj jak pojedziesz. zmeczony - spisz.
    te ture zapamietalem dlatego ze przez caly tydzien wlasciwie silnik auta nie ostygl
    porzadnie..., spalo sie po 4-6 h, a latem to troche malo do 'zimny kompletnie'
    nie radze prowadzic takiego zycia....

  • 7. Data: 2019-05-20 17:03:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2019 o 16:07, glumek pisze:
    > Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?

    Hamburg - Warszawa. 900 z kawałkiem. Tragedii nei było.

  • 8. Data: 2019-05-20 17:34:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 May 2019 16:07:30 +0200, glumek napisał(a):

    > Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?

    Ja kiedyś zrobiłem trasę Czerniowce-Mangalia (jakieś 650 km) maluchem z
    4 osobami i wielkim bagażem :) Po bułgarskiej stronie zatrzymałem się na
    chwilę żeby odetchnąć po odprawie i zasnąłem na kierownicy sam nie wiem
    jak i kiedy. Obudziliśmy się wszyscy rano :) To były czasy...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-05-20 17:39:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2019 o 16:07 glumek <g...@g...com> pisze:

    > Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?

    Dziennie to doba czy 12h?

    Na raz, bez noclegu, bez zmiennika, po autostradach:
    Wawa-Barcelona
    Wawa-Paryż
    Wawa-Neapol
    Wawa-Lyon
    Wawa-Lecce

    TG

  • 10. Data: 2019-05-20 17:44:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2019 o 16:24 glumek <g...@g...com> pisze:

    > pytam bo jutro mam zrobic trase 1100 km...sam

    Jak pierwsza taka trasa to rób przerwy co 200km, jedź spokojnie, nie
    stresuj się...
    Jak możesz to wyjedź wcześniej niż planowałeś.
    Lepiej początek jechać w nocy/nad ranem niż końcówkę po ciemku.

    TG